Titreyen telefonumla birlikte, ağrıyan başımı kitabımın arasına sıkıştırıp kısık bir çığlık attım. Delirmek üzereydim. Hatta çoktan delirmiştim. Sonuçta aklı selim birisi neden çözdüğü kitabın sayfalarını çiğnesindi ki?
Baek sonunda beni de kendisine benzetmişti.
Ağlamaklı bir sesle saatime bakarken çoktan Abdullah Papur'dan bir iki dize söylemeye başlamıştım. Elim yüreğimde, gözlerim odamın kapısına kaymış, boynum bükük...
Bugün görüşme günüdür of of of
Çift camlardan ses gelmiyor of
Mahkumların umududur
Çift camlardan ses gelmiyor
yavrum yüzün görünmüyor
Abullah Papur mezarından fırlamış, halime acıyordu yemin ederim. Durumum vahimdi. Durumum sıfır görülmeydi. Durumum yaralıydı.
Hislerim Suavi'den Hasret Türküsü parçasına kayarken duygularımı dizginledim ve mesajı oflaya oflaya açtım.
B: Aden...
B: Yarın pazartesi değil mi?
Allah'ım. Günaha giriyorum biliyorum ama mal bu çocuk. Vallahi de mal, billahi de mal. Boylu boyunca mal. Mal yani.
Aden: Buçukluk.
Aden: Gün içerisindeki 2000. mesaj ve yeter bence.
B: O kadar oldu mu ya
Gözlerimi devirip tısladım.
B: Neyse.
B: Bak ne diyeceğim
B: Yarın işi sağlama almak için seni evinin önünden alacağım
Telefonu bir dakika boyunca aval aval baktım. Ne diyordu bu böyle?
Aden: Sen bi' taraflarını sağlama al tabii.
Aden: Seni yanımda gördükleri vakit, bak bakayım, Aden'den geriye ne kalıyor.
B: O kadar da şey değillerdir be
Aden: O kadar da şeyler Baek.
B: Peki şey olsunlar.
Aden: Şeyler zaten.
B: Tamam. Şey olmaya devam etsinler.
Aden: Sanırım kusacağım.
Güldüm. Nokta koyması sinirlerimi bozmuştu. İnsanı hem çıldırtıp hem de güldürmeyi nasıl başarıyordu bilmiyordum. Akıl bırakmamıştı bende.
Aden: Bu arada nokta koymaya başladın.
Aden: Bu güzel bir durum.
Aden: Sevindim.
B: Bir noktada gülümsüyorsan, üç noktada kahkaha atarsın sen
B: O halde artık...
B: Üç nokta Baek'im
Ofladım.
Aden: Üç noktadan nefret ederim.
Aden: Bir şeylerin devamı olmaz.
Aden: Net değilsen, benimle değilsindir.
B: O zaman noktasız Baek olayım
B: Sen de kahkaha at
Gözlerim birazdan yuvalarından çıkıp hemen evin karşısındaki parka kaymaya gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Charisma| baekhyun ✓
FanficYazar Notu: Edebi kaygı güderek başlamayın lütfen çünkü öyle bir amaçla yazılmamıştır. Zor bir dönemimde beni mutlu ettiği için şu an buradadır. Umarım sizin de aklınızı dağıtmaya yardımcı olur. **** Ünlü EXO grubunun Hacker'ı bir Türk çıktı! *** Ad...