Kilo verme~Detoks Hakkında

918 28 8
                                    

Ben geldimm.Arkadaslar kilom hic istedigim gibi degil.64.3 kiloya inmisim.Yani 6 gunde 1.1 kilo vermisim.Nasil sizce?Tahminleriniz de tutmadi malesef.Ya ben en azindan 1.5 kilo veririm diye bekledim.ama neyse diger haftaya artik.
Artik yediklerimi paylasmicam.Ama her hafta kilomu aciklarim tabiki.
Bugun detoks hakkinda bilgi vericem.Hic denemedim yani denemeyi de dusundum ama yapmadim.Yapaniniz varsa yorumda bildirebilir nasil bi etki ettigini soyleyebilirsiniz arkadaslar.

Arkadaslar detoks bi nevi yenilenme demek yani vucudumuzu yenilemek.Cok saglikli oldugu soyleniyo ayda 3-4 kere yapilmasi gerekiyomus icimizdeki toksinleri atabilmemiz icin.

Kimler yapmali ? Suyu az tuketenler
Gunde 5 ogun sebze meyve tuketmeyenler
Sabah uyanmakta zorlananlar(benn)
Surekli yorgun gucsuz hissedenler
Hareketsiz yasam surdurenler(yine benn)

Kimler yapmamali?18 yasinin altindaki ve 80nin uzerindeki insanlar
Uzun suren bi hastaligi olanlar seker vs.

Detoks sirasinda suyu cok tuketmelisiniz.Detoks boyunca siyah cay icmemelisiniz.Bide detoksa zayiflama gozuyle bakmamamiz gerekiyomus yani detoks vucudumuzu yenilerken bi miktarda kilo veriyoruz ama daha cok yenilenme bu tabi.

Yani bence herkes yapabilir ben size bikacini attim daha kolay olanlari yani bende yaparsam burdakileri tercih ederim.Ozellikle narla elmayi :)

Salatalık nane limon detoksu

Bu detoksu yapabilmeniz için ihtiyacınız olan şeyler neredeyse her evde bulunan yiyecekler.

Malzemeler: 300 ml. su, 1 adet salatalık, 1 adet limon ve 10 adet nane yaprağı.
Hazırlanışı: Salatalığı ve limonu küp küp kesin ve suya atın. 10 adet nane yaprağını yıkayıp hazırladığınız karışıma ekleyin. 1 gece boyunca buzdolabında bekletin. Ertesi gün bu karışımı dilerseniz tek seferde için dilerseniz de aralıklarla tüketin. Salatalık ve limonları da yiyebilirsiniz.

Frambuaz elma salatalik detoksu

Renkli bir detoks dönemi için farklı bir önerimiz var. Yapılması çok kolay, içmesi çok afiyetli.

Malzemeler: 1 sürahi su, 100 gram frambuaz, 1 adet elma, 1 adet salatalık ve 1 adet limon.
Hazırlanışı: Elma ve salatalığı dilimleyerek suya atın. Üzerine frambuazı ve limon dilimlerini ekleyin. 3 saat beklettikten sonra afiyetle için. Gün boyunca susadığınızda bu detoks içeceğini unutmayın.

Ispanak nane limon salatalik maydonoz detoksu

Ispanak içine girince daha lezzetli hale gelen detoks içeceklerden bir tanesi.

Malzemeler: 3 su bardağı ıspanak yaprağı, 1 adet salatalık, yarım limon, 5 yaprak nane, yarım su bardağı maydanoz, 1 sürahi su.
Hazırlanışı: Ispanak, salatalık, nane ve maydanozu blenderdan geçirin. 1 sürahi suyla karıştırıp tekrar blenderla karıştırın. Son olarak yarım limonu dilimleyip suya ekleyin. 3 saat bekledikten sonra gün boyunca için.

Nar ve elma detoksu

En sade ve en lezzetli detoks içeceklerinden bir tanesiyle karşı karşıyayız. Hemen yapabileceğiniz, hemen içebileceğiniz mis gibi bir karışım.

Malzemeler: 1 adet nar, 1 adet elma.
Hazırlanışı: Ayıkladığınız nar ve parçalara böldüğünüz elmayı blenderdan geçirin. Afiyetle için.

Limon detoksu

Kapanışı dünyanın en basit detoks içeceğiyle yapalım istedik. 1 sürahi suya dilimleyerek ekleyeceğiniz limonları 1 gün boyunca dolapta bekletin. Ertesi gün, gün boyunca için. Gerçek bir yenilenmenin tadını çıkarın.

Benden istekleriniz varsa haberim olsun :)Kendinize iyi bakin yorum yapmayi unutmayin :)

Zayıflamak Bence Zor Değil.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin