ⓜⓘⓢⓣⓐⓚⓔⓢ
Trailer:
Yine sıradan bir gün daha. Benim sıradan günlerim sizinkilere pek benzemez. benim sıradan günlerim genelde gün boyunca Justine gözükmemeye çalışarak geçer. Ama artık yeter! Justine o gün neler olduğunu, neden öyle aptalca birşey yaptığımı anlatma vakti geldi. Şimdiye kadar bunu yapmaya cesaret edememiştim ama artık cidden yeter! Justinin artık beni sevdiği, eski Artemis olarak görmemesinden sıkıldım. Herşey şimdi başlıyor!
Evet, geçen seneye kadar böyle düşünüyordum ama artık o gün neler olduğunu anlatma, Justinin sevgisini yeniden kazanma gibi bi şansım yok çünkü artık Justin yok. Geçen sene tam bunları anlatmaya karar verdiğim sırada Los Angeles'a taşındı. O giderken sadece kendisini değil, aşkımı, anılarımı, daha bir sürü şeyi alıp götürdü. Gitmesine ne kadar engel olmaya çalıştıysam da yapamadım. O gün olanları, onu aslında ne kadar çok sevdiğimi öğrenemeden gitti. Yapmamam gereken şeyler yaptım, kalkışmamam gereken işlere kalkıştım, Justini hiç üzmemem gerektiği gibi üzdüm. Hayal edemeyeceğiniz kadar HATA yaptım ve şimdi bunları geri alma zamanı. Justini bulmam, onu öpmem ve kokusunu 2 yıl sonra yeniden içime çekmem gerek yoksa ben asla rahat etmeyeceğim.
(FOTOGRAFTAKİ ARTEMIS)