Chapter 2

349 46 8
                                    

Harry's POV

December 1st, 2014.

Притиснах коленете си силно към гърдите си докато сядах на кафевия кожен диван. Кайла седи до мен, ръката ѝ се спуска по гърба ми успокоително докато сълзите ми се стичат надолу по лицето ми.

- Здравей, Хари! – доктор Уилям каза докато се настаняваше срещу нас. Доктор Уилям е един от психотерапевтите, които работят тук. Той кимва на Кайла, давайки ѝ сигнал да напусне стаята. Тя издърпва назад още веднъж къдриците ми преди да стане и да излезе. Той гледа треперещото ми тяло за момент, тъга изпълваше очите му.

- И как се чувстваш днес, Х? – пита ме. Усмихвам се леко на прякора, който винаги използваше. Но момент по-късно се намръщвам, сещайки се за въпроса.

- Чух го отново.. – прошепвам, вглеждайки се в краката ми, обути с бели чорапи. Той въздъхна.

- По-добре е да започнем тогава.. И може ли да ми кажеш какво чу?

Louis' POV

December 1st. 2014

Размърдах се неудобно на пластмасовия стол, очите ми премигваха наоколо, изучавайки всяко лице в стаята. Имаше около петнадесетина от нас, насядали в малък кръг. Терапевтът (доктор Клифърд) е седнал между двама пациенти, гледайки ни с малка усмивка. Това беше групова терапия, на която ходех всеки ден.

- Да започнем, имаме нов приятел тук с нас днес. – доктор Клифърд започна, посочвайки към малко момче отляво. Той казва на всички „приятел", визирайки думата „пациент" като негативна. Напрегнах се. Той не може да е на повече от петнадесет.

- Нека пообиколим и да представите себе си. – докторът каза и погледа му се плъзна по всички нас. Гледам момчето отблизо и той повдига главата си, очите му срещат моите. Усещам тъгата вътре в тях и уморения вид на лицето му.

- Господин Томлинсън. – чух порива на гласа и повдигнах глава, срещайки очите на доктор Клифърд. Той ми се усмихна нежно и аз осъзнах, че е мой ред да говоря.

- О, името ми е Луи Томлинсън. На двадесет и една съм и стоя тук от пет месеца насам. – той кимна в одобрение, вглеждайки се в момчето за момент.

- И как се чувстваш след последните няколко месеца? Виждам по-голям прогрес в теб от първия път, когато се появи.

Over again (sequel to Strong)Where stories live. Discover now