Louis' POV
December 24th, 2014
Обикалях наоколо и изглежда, че това е седмия ъгъл, към който отивах, краката ми пулсираха под мен. Погледнах зад мен и въздъхнах от облекчение, когато видях, че не ме преследват. Бях ги изгубил.
- Офф. – когато обърнах главата си назад се сблъсках с някого. Погледнах нагоре и видях охранителя, който беше застанал пред мен.
- И къде си мислеше, че отиваш? – попита бавно с ръце на ханша си. Устата ми се отвори и затвори докато търсех отговора в мозъка си.
- Аз ъ.. търсех предния вход. – той присви очи,жестикулирайки ми да се изправя.
- Защо бягаш? – бавно се изправих на треперещите си крака, хапейки устната си нервно. Погледът му ме огледа отгоре надолу и той поклати глава.
- И къде ти успя да смениш дрехите си? – попита, улавяйки рамото ми.
- К-какво? – той ме игнорира, дърпайки ме по коридора и аз започнах да се паникьосвам.
- Къде ме водиш? Пусни ме! – опитвах се да освободя ръката си, но той беше много силен.
- О, не, ти няма. Идваш с мен.
- Сестра Кари. – той възкликна, когато жената се появи от ъгъла. Тя се усмихна топло, но се намръщи, когато ме видя.
- Кой е този, Ник? – той въздъхна и ме приближи към нея, за да ме огледа по-добре.
- Един от пациентите, който се опита да избяга. – сърцето ми просто спря. Той си мислеше, че съм пациент тук. Сестрата сбръчка вежди и се приближи по-близо до мен.
- Не мисля така, Ник.. никога преди не съм го виждала.. какво е името ти, скъпи? – зяпнах я с ококорени очи.
- Това е голямо недоразумение. Аз не съм пациент тук. – тя кимна утвърдително, давайки ми топла усмивка.
- Съжалявам за това с Ник. – тя плъзна очи към него, за да му даде остър поглед. Той трепна и освободи ръката ми.
- Съжалявам господине. – той започна, но беше прекъснат от викане в края на коридора.
- Луи! – очите ми се разшириха и аз видях как майка ми върви към нас. Обърнах се към сестрата.
- Имам предвид, че не съм пациент тук, но се нуждая от помощ. – пледирах и я хванах за тениската. Време да започна шоуто. Свлякох се на земята и поставих глава в ръцете си.
- Махнете го оттук! – извиках, мятайки се по пода.
- Госпожо, отстъпете назад. – Ник каза, отблъсквайки майка ми назад.
- Това е моят син! – сестрата взе телефона окачен на колана си и каза няколко думи по него преди да коленичи до мен.
- Штт, ти трябва да се успокоиш.. ние ще ти помогнем..
- Госпожо, ние ще се грижим добре за сина ви, той ще бъде добре.- тя каза, гледайки към майка ми. Майка ми също я погледна.
- Но той не е луд. Той лъже! – изпуснах писък, затваряйки очите си.
- Госпожо, вашият син очевидно се нуждае от помощ. – секунди по-късно други три сестри дойдоха при мен, помагайки ме да стъпя на краката си. Те ме приведоха надолу по коридора и зад ъгъла докато аз се усмихвах на себе си. Добра работа, Луи.. добра работа..
YOU ARE READING
Over again (sequel to Strong)
FanfictionМинали са около пет месеца откакто Луи и Хари са разделени. Хари е преместен от психиатричното отделение в психиатрична клиника в покрайнините на Мълингар, където му осигуряват по-добро лечение и го следят отблизо. Само на няколко пресечки е Луи, пр...