Chapter 5

249 48 2
                                    

Niall's POV

December 3rd 2014

- Ан?- попитах тихо, устата ми увисна отворена.

- Здравей, Найл. – тя каза отново, обръщайки глава, за да види Робин, който се качваше по стълбите за верандата, в ръцете си имаше багаж.

- Какво правите тук? – попитах, гледайки нервно зад себе си. Тя сбръчка вежди.

- Какво имаш предвид? Ние сме тук за месечното посещение на Хари. Разговарях с майка ти миналата седмица. – каза. След това поклати глава и се усмихна.

- О, тя сигурно е забравила да ти каже. – засмя се.

- Ще възразиш ли, ако влезем? Малко е студено тук. – Робин каза с усмивка зад нея. И преди да мога да протестирам, те се насочиха към вратата, махайки снега, който беше покрил ботушите им.

- Ан? – някакъв глас извика. Тя замръзна бавно извъртайки глава. Джей се беше изправила и тръгна към вратата със студен поглед на лицето си.

- Джей? – тя изръмжа. Марк пристъпи зад Джей, поставяйки ръка на раменете ѝ, той също имаше студен израз на лицето си. Робин направи същото и с Ан, а аз и баща ми гледахме конфузно.

- Ан, Робин, какво правите тук? – баща ми попита, приближавайки се към тях.

- За какво говориш? Говорих с Маура за това миналата седмица. Мисля, че истинския въпрос е защо те са тук?! Наш ред е да останем!

- Не! Аз говорих с Маура миналата седмица. Наш ред е. – Джей извика, пристъпвайки напред. Аз застанах помежду им.

- Хей! Отстъпете. – извиках, помагайки си с ръце да се задържа на патериците. Изведнъж майка ми влезе във всекидневната, носеше чиния с бисквити в ръце.

- Маура! Какво става?! – баща ми възкликна, объркване и шок бяха изписани върху лицето му. Бях сигурен, че и аз имам същото изражение. Тя погледна всеки от нас преди да въздъхне и да постави чинията долу.

- Аз просто... не можех да гледам всеки от нас... нашето семейство... семейството на Уан дайрекшън.. да враждува.. това ни разкъсва. – каза тихо. Можех да видя сълзите, които се заформяха в очите ѝ. Тя беше права. Това разделя нашето семейство. Дори преди Хари и Луи да заминат имаше голяма пропаст между семействата на Хари и Луи. И това беше започнало да превзема всеки от нас.


Over again (sequel to Strong)Where stories live. Discover now