Αδελφούλα?

656 71 1
                                    

- Γειά σου αδελφούλα!!!
Τραβιέμαι απότομα από τον Δημήτρη και βλέπω τον Πέτρο να χαμογελάει υπεροπτικά με το στυλ του'' σου έκανα χαλάστρα και το ξέρω! ''. Αντε στο διάολο και μια φορά ευχαριστηθηκα κάτι και τσουπ να μου το χαλάσει το βλήμα!
- ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΑΔΕΡΦΌΣ ΜΟΥ ΑΓΟΡΆΚΙ ΞΕ-ΚΟΛ-ΛΑ!
Άρχισε να γελάει,ή θα τον πνίξω ή θα φύγω! Λοιπόν μάλλον θα φύγω γιατί θα βρείτε εμένα πνιγμένη οπότε άστο καλύτερα.
-Νευράκια Αννουλα ή μαμά είπε να γυρίσεις νωρίς!
- ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΈΤΡΟ.
- Πολύ ευχαρίστως αλλά όχι μαζί σου!

Πόνεσε?
Μπα καθόλου!

- Φυσικά και όχι μαζί μου δεν είσαι του επίπεδου μου καταρχάς!
Είχες και επίπεδο μωρή άσχετη?
Όχι ρε το έβαλα για να μεγαλώνει η πρόταση και μήπως πληγώθει καθόλου αλλά ΤΠΤ.
Είσαι τέρμα ηλίθια!
Το γνωρίζω δεν χρειάζεται να μου το θυμίζεις.
Χαιρετομαι!
Για ποιο λόγο?
Που ξέρει ότι είσαι ηλίθια!
Αχου τι ασχολούμαι!

Πάω παίρνω τα πράγματα μου, τα βάζω μέσα στην τσάντα και με γρήγορα βήματα πάω να φύγω αλλά....
-Άννα πού πας δεν θα φύγουμε μαζί?
Μαρίνα τι να σου εξηγήσω τώρα όλα μαζί το βράδυ! Έχουμε γίνει σκατα!
- Όχι πρέπει να φύγω! Το βράδυ έλα από το σπίτι μου στης 8 : 30.
- Οκ αλλά έτσι καλά?
- Νομίζω όχι για αυτό πάω σπίτι!
-Μάλιστα...Αχ! Άννα?
Τι θες πάλι ρε Μαρίνα!
- Ακούω!
- Σε πείραζε να έρθει και ο Πάνος?
- Όχι!

...............................................
Μπαίνω στο σπίτι και βλέπω την μαμά μου πάνω στον Άρη! Κλείνω την πόρτα και εξαφανίζομαι. Πηγαίνω κάτω και κάθομαι στην εισοδο της πολύκατοικίας. Θα περιμένω λίγο άσε που ντρέπομαι να πάω επάνω μόλις έκανα χαλάστρα στη μάνα μου! Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω! Βγάζω το κινητό και καλώ την κολλητή μου! Μετά από λίγη ώρα το σηκώνει!
- ΓΕΙΆ Άντα!
- Μην φωνάζεις πρωί πρωί!
- Τι πρωί καλέ που έχει πάει μια το μεσημέρι!
- Αλήθεια?
-Όχι σου λέω ψέματα?
- Τι έγινε πάλι!
- Σκατα έγιναν πάλι!
Πετάω την τσάντα μου με δύναμη κάτω και άκουω ένα κρακ! Ωχ τι είχα μέσα? Το χρονόμετρο! Εντάξει θα πάρω άλλο!
-Που είσαι να βγούμε?
- Το βράδυ στης 9.30 σπίτι μου για να βγούμε έξω με παρέα!
- Και πως θα που τα πεις?
- Θα στα πω τι ανησυχείς!
Ακούω ένα αυτοκίνητο να παρκάρει ακριβώς πίσω μου!  Από το τρελοκομεία ήρθαν να με μαζέψουν! Γυρνάω και βλέπω τον Δημήτρη. Ωχ τον ξέχασα αυτόν.
-Καλά αφού θα μου τα πεις οκ! Να προσέχεις!
- Έτσι πως έμπλεξα ρε Άντα δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο! Αντε γεια τα λέμε το βράδυ!
Και τώρα πρέπει να μιλήσουμε με τον Δημήτρη! ΣΟΒΑΡΆ!? ΔΕΝ ΑΝΤΕ ΑΛΛΟ!
- Άννα είσαι καλά?
- Πώς με βλέπεις, σκοτώνω άνθρωπο!
Και έχω και έναν στο μυαλό μου!
Πέτρος Παλαιοχωρινός σκοτώθηκε από επίθεση από πρόθεση από την ετεροθαλή αδερφή του!
Αχ ναι τι ωραία να τα ακούς αυτά!
- Όχι!
- Τι ήθελες?
Εισπνοη, εκπνοή πάμε Άννα το έχεις δεν ξεσπάσεις στον Δημήτρη!
- Ελπίζω να μην θύμωσες γι αυτό που έγινε μεταξύ μας!
-ΤΙ? Όχι , όχι παιδάκι μου αυτό ήθελα να γίνει εδώ και δύο μήνες! Με το άλλο το βόδι τα πήρα που με λέει και αδελφούλα του!
-Τον Πέτρο?
- Μην μου το θυμίζεις γιατί θα σου φέρω το κινητό στο κεφάλι και δεν θα φτες εσύ!
- Οκ φοβάμαι! Γιατί δεν είσαι πάνω?
Ουπς αυτό δεν θέλω να το θυμάμαι!
- Εεεε έκανα χαλάστρα στην μάνα μου!
Άρχισε να γελάει! Μην γελάς ρε Δημήτρη, μην γελάς! Εγώ ντραπηκα ακόμα περισσότερο και είμαι σίγουρη ότι έχω γίνει πιο κόκκινη και από παντζάρι.
Πήγα και του έδωσα μια ελαφριά μπουνιά στο θώρακα αλλά ούτε που το καταλαβε.
- Είσαι πολύ γλυκούλα!
Είπε και τον πλησίασα ακόμα περισσότερο και όλος τυχαίος ξαναφιλιθήκαμε.
- Άννα?
Γιατί το χαλάει τώρα!
-Μην μιλάς!
Είπα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.

........

Ταρατατάν! Δημήτρης - Πέτρος
1-0! Ίσως λίγο ξενέρωτο αλλά στο επόμενο θα γίνουν συγκλονιστικα πράγματα!!! Εγώ όμως δεν ξέρω τίποτα.

Love you crazy people!

Like & Comment
→ ☆ ←
Xris__kisses♥

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Where stories live. Discover now