Επρεπε να γινει

481 44 5
                                    

Παντα υπερβολικος αυτος ο ανθρωπος, ουτε την γκομενα να του επαιρναν! Ακου εκει πριν αλλαξει ο χρονος! Σιγα ρε αγορι μου " πολυ αδερφιστικο βγηκε αυτο" τελοσπαντων! Τελιωνει ο μονοδρομος και παω να στριψω οταν εκτυφλωτικα φωτα με χτυπουν! Και μετα.............!!!!♥♥♥♥♥
Δεν πιστευω στις συμπτωσεις ολα γινονται για καποιο λογο....μαλλον για αυτο το λογο εγινε και αυτο...για να ειμαι ησυχος πια!

Αγνωστου Pov

- Ελα ρε μπαμπα!
Με πριζει η κορη μου! Ειμαστε στο αυτοκινητο και την παω στις φιλες της για την Πρωτοχρονια.
- Ελενη σου ειπα ΟΧΙ!
- Δεν θα εχει αγορια!
Και τωρα την πιστεψαμε!
- Οχι!
- ΜΠΑΜΠΑ!
- Μπαμπακια ειοα οχι δεν θα πας και που θα σε αφησω στην Ινα ειναι αρκετο!
- Σε μισω!
Ειμαι σιγουρος μικρη!
Ασχετο σε αυτον τον δρομο δεν εχει φωτα? Μα καλα τοσο μαλακες! Τστστστσ ελληνικο κρατος σου λεει μετα!
- ΡΕ ΜΠΑΜΠΑ ΜΙΛΑΩ!
Την πατησα ακουσατε τι ελεγε?

Ουτε κ εγω!
- ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!
- ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΕΑΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΓΥΡΙΣΩ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ!!!
Ειπα και γυρισα να την κοιταξω! Εκεινη γυρισε το κεφαλι της στο δρομο να κοιταει εξω και τοτε....
- ΠΡΟΣΕΧΕ!

ΜΠΟΟΜ!!

Μολις σταματαω το αυτοκινητο ανακαλυπτω οτι εχω χτυπησει ενα παιδι και αυτο βρισκεται στο δρομο να αιμοραγει ευτυχος που φοραει κρανος! Εχω μεινει χανος και τον κοιταω ενω η Εκενη εχει βγει απο το αυτοκινητο και ειναι απο πανω του!

Τελος Αγνωστου POV

Ελενης Pov
Τρεχω πανω απο το αγορι που μολις χτυπησε ο πατερας μου! Βασικα τι λεω εγω φταιω για ολα αν δεν τον νευριαζα δεν θα γινοταν τιποτα! Να ειναι καλα το παιδι! Καλο ενα ασθενοφορω και προσπαθω να του βγαλω το κρανος. Yes τα καταφερα! Εινααι πολυ ωραιος τελικα!
Πας καλα κοπελα μου?
Οχι και μην ανακατευεσαι εσυ!

Τοσο κουκλος!
Καποια ερωτευτηκε μου φαινεται εσεις τι λετε!?

Απο σφιγμο καλα παει θα μπορουσε και καλυτερα! Του κουναω ελαφρος το κεφαλι μηπως και αντιδρασει αλλα μπα!
- Σε παρακαλω ξυπνα!!
Νιωθω οεριεργα που το κανω αυτο!
Τα οαραταω δεν κανει τιποτα θα περιμενω το ασθενοφορο και αυτος ο πατερας μου ουτε που κουνηθηκε απο αυτοκινητο!
- Μμμμ
Μμμμ τι μμμμ!!?
Βρε βοδι το παιδι!
Ποιο παιδι? Ιιιιιι ΤΟ ΠΑΙΔΙ?
- Εισαι καλα?
Τι ρωτας βρε ηλιθια!
- Ποναω
- Μην ανησυχεις εχετε ασθεβοφορο!.
Τον εσωσες ρε μπραβο!
- Ποια εισαι?
- Ελενη χαρηκα!
Θα πιασετε και κουβεντουλα δεν το πιστευω!
Να το πιστεξεις το παιδι ειναι κοινωνικο!
Το παιδι ειναι χαζο!
- Μα- μαριος....
Ειναι πολυ γλυκουλης μωρε!
Αχου το βλε ελωτευτηκε μωλε το μωλο!
Μην με κοροιδευεις!
Εντατσει!
- Εχεις πολυ ωραια ματια!
- Σσσσσ μην μιλας μεινε ηρεμος και Ευχαριστω πολυ και εσυ εχεις!
[....]'
Μετα απο μιση ωρα περιπου ηρθε το ριμαδιασμενο ασθενοφορο τον πηραν και αναγκασα τον μπαμπα να με αφησει να παω μαζι του! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ.
Στο μεταξυ μου εχουν δωσει τα πραγματα του....ενταξει τα μαζεψα απο τον δρομο που ειχαν πεσει και λεω να ειδοποιησω κανεναν αο τον κυκλο του! Βλεπω την πρωτη επαφη Γαιδουρι! Μου ξεφευγει ενα γελακι και την παταω! Καλει...κατι ειναι και αυτο!
- Που εισαι ρε μαλακα μας τα εχουν οριξει τα κοριτσια!
Κολλησα λιγο αλλα οκ!
- Συγγνωμη αλλα αν ειστε φιλος του Μαριου να σας πω οτι ο πατερας μου τον χτυπησε με το αυτοκινητο και ειμαστε στο νοσοκομειο!
- ΤΙ!? ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ?
- Δεν ξερω αυτο περιμενω να μαθω αν θελετε ενημερωστε και την οικογενεια του και ελατε αν γινεται!
- Οκ ερχομαστε....και Πως σε ειπαμε?
- Ελενη!

Μας βλεπω για Πρωτοχρονια  στο νοσοκομειο! Ωραια πραγματα!

Spoiler: Μαλλον η πρωτη φορα της Αννας ♥♥♥

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Where stories live. Discover now