Ο γάμος!!!!(part 2)

591 63 3
                                    


-Πάντως φιλάς ωραία ακόμα και όταν το κάνεις επίτηδες!

Θα τρελαθώ!!! Πού είναι η έξοδος νομίζω μου έχει κοπεί το οξυγόνο! ΤΙ ΛΈΕΙ!!!! Λυποθημάω κρατήστε με! Τι θα του πω, τώρα? Και Άντα τώρα βρήκε να ζαχαρώνει με τον Αλέξη! Κοιτάω ευθεία σαν να μην τον άκουσα και συνεχίζω να χαμογελάω στην μαμά μου που με κοιτάει αυτη την στιγμή! Σκουντάω την Άντα στο πλευρό αλλά τίποτα!!! Το ξανακάνω...3η φορά! Γυρνάει και με αγριοκοιτάει!

-Το κόβεις αυτό το πράγμα δεν θέλω να πάω στο νοσοκομείο!

-Έλα λίγο έξω!

-Δεν γίνεται αυτό...ήμαστε στον γάμο της μαμάς σου να σου θυμίσω!

-Καλά!

Έτριξα μέσα απο τα δόντια μου. Πάω να κάνω ένα βήμα πίσω και το χέρι του Πέτρου σφίγκει το μπράτσο μου. Τον κοιτάω λίγο αλλά το πρόσωπο του αντικατοπτρίζει την απόλυτη αναισθησία! Πάω να ξαναφύγω αλλά τίποτα το χέρι του εκεί...τι θα γίνει τώρα?

-Δεν είμαι τόσο ηλίθιος να σε αφήσω να φύγεις γιατί πολύ απλά απο την άλλη ο Μάριος σε βλέπει σαν κανέναν λουκουμά!

-Και εσένα τι σε πειράζει?

Να δω τι θα απαντήσει ΤΩΡΑ!!! Με κοιτάει και γελάει! Γελάει?ΓΕΛΆΕΙ!!! Θα φάει καμία και δεν θα ξέρει απο πού του ήρθε!

-Γιατί είσαι αδερφή μου και σε νοίαζομαι!

Αυτό είναι το θέμα μας τώρα, ότι είναι αδερφός μου και με νοίαζεται..ας μας ρε αγόρι μου!

-Γιατί δεν είναι ο Μάριος ωραίο και καλό παιδί!

Αν δεν τον ξεφορτωθώ δεν ησυχάζω!

-Δεν κόβουμε της αηδίες είμαστε και σε εκκλησία!!!!

-Η ξαθούλα που είναι? Θα σε ψάχνει κρίμα η κοπέλα!

-Χωρίσαμε!

Ναι γιατί είχατε και τίποτα έκτος απο το sex! Έλα τώρα!

-Και έχασε τέτοιο κελεπούρι!

-Άννα κόψε γιατί δεν το χω και πολύ να σε τραβήξω έξω!

-οκ!

Χαλαρά πράγματα έτσι κι αλλιώς θέλω να πάρω καθαρό αέρα!

[...]

Ουφ! Χαιρετίσαμε ΟΛΟ το σόι και παλιό αλλά και κενούργιο! Αλήθεια βαρέθηκα να ακούω **Αυτή είναι η κόρη σου?** ή κάτι άλλα του στύλ **Όμορφη!** ή **Πώς μεγάλωσε τόσο!** και το κορυφαίο **Πέτρο να την προσέχεις την αδερφή σου!** και έλεγε ναι και χαμογελούσε...ελπίζω μόνο για το τυπικό! Όμως να ομολογίσω ότι το σόι του Πέτρου και του Άρη έχει φοβερά αγόρια, τα ξαδέρφια μου είναι πολύ ωραία! Μαζεύω τις μπουμπουνιέρες και της βάζω στο αυτοκίνητο του Θείου! Καθόμουν έξω από το τσιπ και περίμενα να έρθουν για να πάμε στην δεξίωση! Ξαφνικά εμφανίζεται στα 100 μέτρα μία μαύρη bugatti!!! Αυτό το αυτοκίνητο το λατρεύω!!! Και εκεί που ζαχαρώνω το αυτοκίνητο απο μέσα βγαίνει ο Μάριος!Πλάκα κάνει έτσι έχω τρελαθεί? Οχι είναι αλήθεια! Το σαγόνι μου έχει φτάσει στο πάτωμα και μπορεί να μου τρέχουν και τα σάλια! ΤΙ ΛΈΤΕ ΤΏΡΑ! Ο ΜΆΡΙΟΣ? Πάει και χεραιτάει τον Πέτρο και κατευθήνεται προς εμένα! Κάνε σαν να μην έγινε τίποτα!

-Γειά σου Μάριε!

-Ξέρεις να διαλέγεις απο αυτοκίνητα βλέπω!

Σε εμένα μιλάει είναι δυνατόν να μην ξέρω απο αυτοκίνητα! Λοιπόν ξερω μόνο τις ferrari kai  τις bugatti ίσως και τίποτα άλλο, αλλά δεν ξερω εγώ?

-Συγνώμη ΠΟΙΟΣ δεν αναγνωρίζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο?

-Η πρώην μου!

-Σοβαρά?

-ΝΑΙ!

-Θες να έρθεις μαζί μου στο γλέντι?

Πλάκα κάνει? Εγώ μέσα σε τέτοιο αυτοκίνητο? ΑΝ ΘΈΛΩ ΛΈΕΙ?

-Πλάκα κάνεις?

-Όχι!

-Φυσικά και θέλω! Να πούμε και στον Πέτρο να έρθει?

-Θα έρθει με το δικά του!

Έχει ο Πέτρος αυτοκίνητο? Who cares...έχει δεν έχει!

ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ BYGATTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[....]

Φτάνουμε στο εστιατόριο και μόλις μπαίνω μέσα βλέπω τον Πέτρο μέσα στα νεύρα! Πραγματικά αν ήταν κινούμενο σχέδιο θα έβγαζε καπνούς απο τα αφτιά του! 

-Γειά σου Πέ-

-ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!


HEY GUYS!!!

SORRY ΠΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

LOVE U CRAZY PEOPLE!!!

_XRIS_KISSES!!!

VOTTE&COMMENT!!!

ΘΑ ΕΠΑΝΟΡΘΏΣΩ!



Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon