Λοιπόν έκανα μια μικρή βλακια και έγραψα Αρχοντουλα αντί για Αννουλα! Διορθώστε το, στο μυαλό σας ή σκοτώστε με!♥♥♡!
Like & Comment!Γυρνάω και τον κοιτάω και δεν το πιστεύω! Αυτός δεν είναι ο Άγγελος που άφησα εγώ πριν από 10 χρόνια! Αυτός είναι. ....ΘΕΟΣ όοο θεέ μου ο κολλητός μου άλλαξε!
Και εσύ άλλαξες αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα τώρα!Flashback
-ΆΓΓΕΛΕ!
Τον φωνάζω από την άκρη του πάρκου για να με ακούσει! Είμαι οκτώ χρονών και με τον Άγγελο είμαστε κολλητοί εδώ και 3 χρόνια. Ο κολλητουλης μου είναι πολύ καλός και όταν δεν του αρέσει κάτι μου το λέει κατάμουτρα, με προστατεύει από τις ντίβες του σχολείου και δεν θέλω να τον χάσω από την ζωή μου!
Σήμερα τον βλέπω λίγο στενοχωρημένο και ανησυχώ! Μήπως δεν είναι καλά? Αυτός πλησιάζει και τον κάνω αγκαλιά!
- Αννουλα μου...
Αναστεναξε. Τον κοιτάω και είναι έτοιμος να κλάψει!
- Τι έγινε Αγγελούκο μου?
(Πο αν δεν σας ενοχλεί επειδή με αηδιαζουν λίγο τα υποκοριστικα στα αγόρια θα το γυρίσω στο Άγγελος♡)
-Άννα ο πατέρας μου βρήκε δουλειά!
- Αλήθεια μπράβο και γιατί δεν είσαι χαρούμενος!
- Άννα ο πατέρας μου βρήκε δουλειά στο Λουξεμβούργο!
- Και θα πάει μόνος του....και εσύ θα μείνεις μόνος με την μαμά σου....θα σου κάνω εγώ παρέα στο υπόσχομαι.!
- Εεεε....Άννα φεύγω μαζί με τους γονείς μου! Και δεν ξέρω αν θα ξανά έρθω πίσω!
Τι ? Και εγώ τι θα κάνω εδώ μόνη μου χωρίς το χαζό μου...πως θα περνάω την μέρα μόνη μου...μόνη χωρίς αυτόν...στο σχολείο και στο σπίτι!
- Θες να έρθεις σπίτι μου για τελευταία φορά αύριο φεύγουμε? - Πρ- πρέπει να ρωτήσω την μαμά μου!
- Σε αφήνει την ρώτησα εγώ!
Προχωρήσαμε στο σπίτι του μόλις μπήκα μέσα η μητέρα του και ο πατέρας του ούτε που μου μίλησαν...Ούτε και ε Γ ω ήθελα να τους μιλήσω, μου έπαιρναν τον άγγελο μου. Μπήκαμε στο δωμάτιο του και κοιτιομασταν. Κανένας δεν μιλούσε και τι να πούμε δηλαδή δεν υπήρχαν λόγια! Βάλαμε μια ταινία και ξάπλωσαμε στο κρεβάτι του. Έχει έναν κροκόδειλο που θα μοη λείψει. Τον πείρα αγκαλιά και συνέχισα να βλέπω την ταινία ενώ η έκλαιγα!Το φως χτυπάει στα μάτια μου και ανακαλύπτω ότι είμαι στο δωμάτιο μου αγκαλιά με τον κροκόδειλο του Αγγέλου!
End flashbackΕκείνη την μέρα έμεινα μια μέρα στο κρεβάτι και έκλαιγα. Η μαμά μου δεν μπορούσε να καταλάβει τι είχα πάθει!!! Εντάξει το ξεπέρασα και συνέχισα!
Εεεεε λοιπόν οφείλω να ομολογήσω οτι δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Αλλά κάποιος μου κάνει πλάκα?
-Είσαι ο ΑΓΓΕΛΟΣ??
-ΝΑΙ!
-Ο ΑΓΓΕΛΟΣ!!!! Ο κολλητός μου! ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ! Καταρχάς ήσουν πιο γλυκούλης και ποτέ δεν φορούσες γραβάτες το θεωρούσες νόμο!!!
-Ακόμα το θεωρώ! Και είναι παπιγιόν!
Παιδια τα έχασα δεν βλέπω κιόλας! Πλησιάζω και τον κοιτάω απο κάτω μέχρι πάνω!!!!
-Μπορώ να σε αγκαλιάσω?????
( Ήμαρτον ρε Άννα!)
-ΦΥΣΙΚΑ!
[...]
Τώρα είμαι σίγουρη ότι είναι ο Άγγελος! Και κάτι που με απασχολεί... η μάνα μου με τον ΆΡΗ που στο καλό είναι? Μας έχουν στήσει εδω δυόμιση ώρες! Αν δεν έρθουν να ξέρω να παίζω σωστό θέατρο γιατί όση με ρωτάνε που είναι απαντάω οτι θα έρθουν σε λίγο! Επίσης η μάνα μου με αγαπάει πάρα πολύ ωστε να με βάλει να κάτσω στο τραπέζι με τους φίλους του Πέτρου τον Πέτρο, τον Άγγελο και την Άντα! Μια ευτυχησμένη παρέα όλοι εμείς! Φτιάξτε εικόνα, εγώ με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στο χέρι να τριγυρνάω απο τραπέζι σε τραπέζι και να έχω και τον Πέτρο στο κεφάλι μου! Φτάνουμε σε ένα τραπέζι απο το σόι του!
-Να σας γνωρίσω την Άννα!
-Χάρηκα!
Χαμογέλασαν όλοι μαζί και τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας! Φύγαμε απο αυτο το τραπέζι και ήθελα να πάω τουαλέτα! Πάω και μόλις τελειώνω πλένω τα χέρια μου και φτιάχνω λίγο τα μαλλιά μου! Εκείνη την ώρα μπαίνει μέσα ο Πέτρος δεν προλαβαίνω να πω λέξη και με φιλάει! Και φιλάει πολύ ωραία ρε φίλε...λιώνω!
-Είσαι η καλύτερη αδερφή του κόσμου!
Λέει και φεύγει!
καιι............STOP πολλά έγραψα δεν κάνει!
ΣΤΟ επόμενο ο ........... θα ΚΆΝΕΙ ΚΆΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΆΝΝΑ!!!!
ΧΙΧΙΧΙΧΧΙΧΙΧΙΧΙ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΆΩ
ΠΩΣ ΠΆΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ??????
ΕΜΕΌΣ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!!JESUS GUYS!!!
LOVE U CRAZY PEOPLE!!!
_XRIS_KISSES_
YOU ARE READING
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...