Τελείωνω το μπάνιο και βγαίνω, τυλίγομαι με μιά πετσέτα και μόλις μπαίνω στο δωμάτιο μου, βλεπω τον Πετρο να καθεται στο κρεβατι και απο διπλα το κουτι πρωτον βοηθειων. Μηπως νοιαζεται βρε και δεν ελεγε μπαρουφες ?
-Βαλε ρουχα και ελα να δω τι μπορω να κανω!
-Μα-
-Δεν εχει μα Αννα.
Φωναξε και πεταχτηκα δεκα μετρα πισω απο την τρομαρα μου!
-Δεν ηθελα να σε τρομαξω. Ελα βαλε ρουχα και θα περιμενω κατω!
-οκ
Βαζω της πιτζαμες μου αλλα τη τυχη μου δεν μπορω να βαλω το δεξι μανικι. Αποφασιζω να βαλω μονο το σουτιεν και την ζακετα και μετα να του ζητησω την βοηθεια του για να βαλω μπλουζα. Κατεβαινω την σκαλα και βλεπω πανω στο τραπεζακι γαζες, βαμβακι, μπεταντιν, οξυζενε μονο η ομαδα του χειρουργιου μας ελειπε! Τι θα μου κανει ανησυχω!
-Πετρο?
-Οχι δεν θα σε σκοτωσω εχει βγει απο τα σχεδια μου πια!
Τελικα ειναι χαρισματικος διαβαζει μυαλα και το κανει πολυ καλα. Σε αυτο ειναι καλος οπως και οταν φιλαει!
Σε παρακαλω σοβαρεψου!
Μα αφου φιλαει πολυ ωραια!
Ναι αλλα σε μαχαιρωσαν για αυτον!
-τι σκεφτεσαι παιδι μου?
Ωχ ποση ωρα μικαει αυτος? Τι να κανω Πετρο η συνηδηση δεν με αφηνει ν σκεφτω και να συνενοηθω με τον εξω κοσμο! Τα παραπονα στη συνηδηση! Τι μαλακιες σκεφτομαι!
-Τι ελεγες?
- Λεω θα κατσεις?
Τοση ωρα καθομαι μπροστα απο τον καναπε! Αααα το εχω καψει τελειος!
-Α ναι!
- Αννα σιγουρα εισαι καλα?
- Ναι καλε!
- Λοιπον υπαρχη ενα προβλημα δεν μπορω να κλεινω πληγες πανω απο τις ζακετες οταν αποκτησω υπερφυσικες δυναμεις θα σε ενημερωσω!
Κανει και λνευμα το χαζο!
- χαχχ γελασαμε! Ενημερωτηκα δεν φοραω μπλουζα!
Μικρο Πετρου POV
Τι εννοει δεν φοραει μπλουζα?!
Πως θες να στο πει αλλιως?
Δεν ηερω αλλα καπως πιο απλα δεν ξερεις τι περναει απο το μυαλο μου αυτη την σριγμη!
Τι περναει πες μας και εμας να μαθουμε!
ΟΧΙ!
Μαλακα!
Το ξερω , ειμαι!
-Τι εννοεις δεν φορας τιποτα?
Μπραβο σκατα τα εκανες παλι!
- Φοραω ρε πουλακι μου απλα για να μην παρεξηγουμαστε! Και μετα θελω την βοηθεια σου!
- Να σου την δωσω!
Της κανω νοημα να βγαλει την ζακετα και μολις την βλεπω μονο με τον σουτιεν πραγματικα ειμαι ενα κλικ πριν ορμισω πανω της!
Σε εγκλιπαρω μην σηκωθεις τωρα!
Δεν ειναι στο χερι σου!
Ωραια θα γινω ρεζιλι στην Αννα!
Τελος Πετρου POV
Δεν νιωθω και πολυ ανετα που εχω βγαλει μπροστα στα μουτρα του. Θα μπορουσε επισης να μην ειχε γινει τιποτα αν καθομουν στο ηλιθιο κλαμπ και φιλουσα τον αδερφουλι μου! Ηταν και αυτο μια λυση αλλα που μυαλο η Αννα! Επιασε το μπρατσο μου και αντανακλαστικα τραβηχτηκα προς τα πισω!
- Σορρυ!
Ειπαμε μαζι! Πολυ αβολο ολο αυτο! Σαν τις ταινιες ενα πραγμα! Πηρε το οξυζενε και ψεκασε λιγο πανω στην πληγη...εκεινη αφρισε και ο Πετρος πηρε βαμβακι για να την σκουπισει! Οταν σιγουρευτηκε οτι ηταν καθαρη πηρε το μπεταντιν και το περασε απο πανω. Στο τελος πηρε τη γαζα και την τυλιξε γυρο απο το χερι μου.
- Ευχαριστω...πολυ!
- Τιποτα! Παω λιγο τουαλετα!
Και εφυγε σαν καπνος! Στην τουαλετα! Εκανα κατι λαθος? Πειτε μου τι?[...]
Ερχεται μετα απο λιγο και μαζευει τα πραγματα που απλωσε, τα πεταει στα σκουπιδια και φευγει πανω ενω ανεβαινει τις σκαλες σταματαει!
-Θα μου ζητουσες κατι εσυ!
- Τελικα ασ το καλυτερα!
- Γιατι τοσο δυσκολο ηταν?
- Να μωρε ηθελα μια βοηθεια για να βαλω την μπλουζα μου αλλα θα κοιμηθω με την ζακετα ηδη εκανες αρκετα!
Με κοιταξε και εσμιξε τα φρυδια του!
- Σοβαρα δεν εκανα τιποτα ελα να σε βοηθησω και μηπως θες καμια μπλουζα μου να ειναι πιο φαρδια και να μην σφιγκει το χερι σου!?
Τωρα αν πω οτι θελω θα φανω πολυ ε? Καλα εγω θα το πω!
-Εεεεε αν σου περισευει καμια!
- Ελα πανω!
Τον ακολουθησα στο δωματιο του και μολις μπηκαμε μεσα εκλεισε την πορτα και ανοιξε την ντουλαπα του εβγαλε μια μπλουζα και εγω ξεκουμπωσα την ζακετα μου. Με βοηθησε να την βγαλω και μετα μου εβαλε την μπλουζα του....τα επομενα δευτερολεπτα φιλιομασταν ενω ειχα γινει ενα με την πορτα!ΕΕΕΕ? ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!?
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦ ΑΠΟ ΤΟ TABLET!ΝΙΩΘΩ ΜΙΑ ΕΛΕΙΨΗ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΔΙΚΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ! !
ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ!!
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΕΙ!!!Like& Comment
_♥♥♥♥♥♥_
YOU ARE READING
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...