Τιποτα!!!

509 58 18
                                    

Τι κανουμε?....Αλλα ειναι ωραιο....πολυ ωραιο! Ωχ παναγια μου τι σκεφτομαι?
Αα ρε Αννα πως τα εκανες παλι!
Τι πως τα εκανα αυτος ξεκινησε!
Το φιλι του ηταν απαλο αλλα γρηγορο. Αχ ρε αγορι μου τι κανεις!?
Τα χερια του τυλιγονται γυρο απο την μεση μου και κλεινει καθε κενο αναμεσα μας! Περναω το αριστερο μου χερι γυρο απο τον λαιμο του και δαγκονει το κατω χειλος μου. Αναστεναζω και ο αυτος αφηνει ενα γελακι! Τωρα φταιω εγω που ενοχληθηκα? Ε?
- Πετρο...
-Μμμμμ
Θα σου χωσω μια θα σου πω εγω μμμμμμ!
- Πετρο ξεκολλα!
- ΓΙΑΤΙ?
Τι να πω? Δεν υπαρχη γιατι πολυ απλα δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι λογο ηθικου!
- Θελω να γινεις η κοπελα μου!
Whatttt??? Παρτο αλλη μια ΤΙ? Απο που κι οσο που, εγω με τον  Πετρο! Μπορει να εχει οποια θελει εμενα βρηκε!
- Αυτο δεν γινεται!
- Γιατι? Σε νοιαζει ΤΟΣΟ πολυ τι θα πει ο κοσμος!
-Με νοιαζει και αυτο αλλα στους γονεις μας τι θα πουμε? Μαμα συγγνωμη αλλα ολος τυχαιος ερωτευτικα τον γιο του Αρη!
- Ευχαριστω πολυ που το μαθαινω τωρα!
- Πετρο απλα δεν γινεται..δεστο λιγο! Στο σχολειο μαλωνουμε, στο σπιτι μαλωνουμε, οταν ειμαστε μαζι σε παρεα μαλωνουμε! Εκει ταιριαζουμε και ασε που οταν σταματησουμε να μαλωνουμε δεν ξερεις τι θα γινει!
- Γιατι εχεις δοκιμασει και αλλους τομης που δεν μαλωνουμε και ταιριαζουμε....?
Ειπε και εδειξε το κρεβατι! ΣΟΒΑΡΑ? Αναγουλιασα τωρα!
- Σοβαρα? Οχι ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ! Νομιζα οτι καναμε σοβαρη συζητηση!
( και εγω νομιζα οτι θα τα φτιαχνατε! Να ησυχασουμε και εμεις! :ρ)

- Ρε Αννα δεν το εννουσα ετσι-
- Ναι ξερω αλλο ηθελες να πεις! Μην ανησυχεις καταλαβα!
Ειπα και ανοιξα την πορτα του και εφυγα απο το δωματιο! Μπηκα στο δικο μου και κλειδωθηκα. Τον ακουσα διο, τρεις φορες που φωναξε το ονομα μου αλλα δν εδωσα σημασια! Ξαπλωσα στο κρεβατι και πηρα αγκαλια το αρκουδακι μου! Καποιος με φωναξε και ετρεξα εξω ειχε πολυ φασαρια και κοσμος ειχε μαζευτει κατω απο το σπιτι η Αντα με φωναζε συνεχεια και εγω ετρεχα να την βρω αλλα στην ουσια δεν ετρεχα! Πεταχτηκε μπροστα μου και μετραβηξε απο το χερι!
- ΑΝΝΑ Ο ΠΕΤΡΟΣ...Ο ΠΕΤΡΟΣ!
- Τι εγινε Αντα?
-Χτυπησε με την μηχανη!
-ΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?
- Ακολουθαμε!
Εκανα αυτο που μου ειπε η Αντα και πηγαμε προς τα εκει που ηταν ο κοσμος! Μολις πλησιασα αντιμετοπισα εναν Πετρο μεσα στα αιματα! Ειπαμε δεν εχουμε και τις καλυτερες σχεσεις αλλα δεν τον θελω και νεκρο! Οχι δεν εχει παθει τιποτα τωρα θα σηκωθει και θα κανει πλακα οπως παντα! Τρεχω και τον παιρνω αγκαλια!
- Α- αννα- α?
-Σσσσςς ολα ειναι ενταξει θα γινεις καλα!
- Θες ναγινεις το κοριτσι μου?
Αν θελω λεει., σαν τρελη!
- Ναι θελω!
- Ωραια....
Ειπε και μου εσφιξε το χερι και μετα εκλεισε τα ματια του! ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!
- Πετρο...μωρο μου Πετρο!
-......
Το χερι του χαλαρωσε και ενιωσα τον κοσμο να χανετε γυρο μου! Ξυπνα σε παρακαλω!

- ΠΕΤΡΟ!!! !

Μπουμ!!! Τι κανετε? Ναι ξερω εχουμε καιρο να τα πουμε! Λοιπον παει ο Πετρος τον κλαιμε χρονους πολλους...η μηπως οχι? Δεν ξερω ποτε θα βαλω παρτ γιατι αυριο εχω τεσσερις ωρες αγγλικα! Τραγικο! Ακουω γνωμες! Και να περνατε καλα επισης να χαμογελατε! Thanks for the support!

Like& Comment

_ Xris __ kisses♥♥♥♥

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Where stories live. Discover now