Το βράδυ!

670 56 14
                                    

3 μήνες μετά!!

Και σε τρεις μέρες είναι ο περιβόητος γάμος! Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.
Εκείνη την μέρα δεν μαλώσαμε καθόλου, ειμασταν μαζί από της 3:30 μέχρι της 11 : 30 το βράδυ!!!! Ο Πέτρος κέρασε μεσημεριανό ενώ εγώ παγωτό και καφέ! Δεν μαλώσαμε εκτός από την στιγμή που άρχισε να κοροϊδεύει επειδή δεν μου αρέσει πολύ ο καφές αλλά το λύσαμε σχετικά γρήγορα και δεν ξανά μαλώσαμε. Το βράδυ που γυρίσαμε σπίτι οι γονείς μας ήταν ευτυχισμένη αλλά μόνο για το βράδυ. Την επόμενη μέρα το πρωί όλα άλλαξαν.  Ηταν σαν να μην συνέβει τίποτα μεταξύ μας σαν να μην γελάσαμε, να μην αγκαλιαστηκαμε, να μην πήγαμε βόλτα με την μηχανή και ο Πέτρος ήταν διαφορετικός όπως και εγώ . Σπίτι δεν ανταλλάζουμε κουβέντα ούτε τα βασικά. Μετά δεν μιλούσαμε εκτός από κάτι αδελφούλα που έλεγε για να μου σπάσει τα νεύρα μπροστά σε όλο το σχολείο και μαλώναμε.  Μια φορά πήγαμε και στον διευθυντή! Κατά τα άλλα η κολλητή μου τα έφτιαξε με τον Αλέξη που χώρισε με την Μαρία! Οι πιο ευτυχισμένη είναι ο Πάνος και η Μαρίνα που ζουν τον έρωτα τους και ο Δημήτρης δεν έχει καταλάβει Χριστό. Άντρες τέρμα βόδι ειδικά μια μέρα την χούφτωμα ο Πάνος μπροστά του και δεν το είδε το πιστεύετε. Τέλος είμαι και εγώ με τον Δημήτρη που χωρίσαμε και τώρα τα έχει με την πρώην του! Δεν μας τεργιαζε και το γυρίσαμε στο φιλικό! Ο Πέτρος πηδιεται με οποιοδήποτε όταν οι γονείς μας δεν είναι σπίτι και εγώ φεύγω γιατί με πιάνει αναγούλα και αηδία!

Αυτά λοιπόν τίποτα το ιδιαίτερα τραγικό! Και τώρα είναι 23 Δεκεμβρίου!

Λοιπόν σήμερα τελείωσαν τα σχολεία και το απόγευμα και το βράδυ συνεπώς θα  έρθουν οι φίλο του Πέτρου και εγώ θα κλειδωθω στο δωμάτιο μου να δω ταινίες μέχρι να φύγουν! Δηλαδή θα πάρω τα πατατακια, σοκολάτες και χαρτομάντιλα ίσως αν προλάβω και καμιά μπύρα και δεν θα με δουν ούτε θα τους δω αν κάνουν ησυχία! Πάω να το ζητήσω από το βλακα δίπλα! Χτυπάω πόρτα και μπαίνω αφού δεν απαντάει.
Τον βλέπω να κάθεται στο γραφείο του και να κάνει μια εργασία στη μηχανολογία. Ενθουσιάστηκα!
- Δεν σου απάντησα για να μπεις!
- Πέτρο θέλω να σου πω-
-Δεν με νοιάζει!
- Ούτε και εμένα οπότε θα ήθελα να σου ζητήσω να κάνετε ησυχία και δεν πρόκειται να εμφανιστώ όλο το βράδυ.
Βγήκα από το δωμάτιο και ξανά γύρισα στο κρεβάτι μου και την μουσική μου.

[...]

Και οι βασανιστική ώρα έφτασε, μόλις μπήκαν στο σπίτι οι φίλοι του Πέτρου!

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ