Μμμμμ...
Πολύ μαλακά είναι εδω! Καλε που είμαι? Δεν είμαι στην θάλασσα? Οχι ε?
Ανοιγω τα μάτια μου....ΑΑΑΑΑΑ....
Εεμμμ...που είμαι?
Είμαι σε ενα μαλακοτελειο κρεβατι με ασπρα μαξιλάρια και το καταπληκοτέλειο αρωμα του Πέτρου!
Το δωμάτιο σιγουρα δεν είναι δικο μου! Δωμάτιο ξενοδοχείου δεν φαινεται να είναι, του Πέτρου δεν φαίνεται να ειναι και εγώ δεν μου φαίνεται να φοράω τα ρούχα μου! Βασικά φοράω ΜΟΝΟ εσώρουχα!😨😲
Κατι παει στραβά ετσι! Που στο....καλό? Είμαι!😅😓😰
Stay cool Anna!
Δεν μπορώ ομως κουκλίτσα μου.
Γύρναω και βλέπω το κινητό μου στο απο αυτο που εχει δίπλα στο κρεβάτι!
Και αλτσαϊμερ! Γερνάς!
Αχ δεν σου μιλησαμε!
Το ανοίγω και τι βλέπω? ΤΙ ΒΛΕΠΩ?
Δεν θα το πιστέψετε! Βλέπω την ημερομηνία, την ημέρα, την ώρα, το-
Το εμπεδώσαμε βλέπεις την οθονη!
Οοοχχχιιι δεν κατάλαβες! Βλέπω και ενα σπαστικοτέλειο μήνυμα απο την ηλίθια που εχω για φίλη.😅"Πώς περασατε το βράδυ?❤❤💏💑✌"
Τώρα αμα την ποιασω απο το μαλλί και την φέρω δύο σβουρες εγω θα φταιω ε? Ε? Οοοχχχιιι Ε?
Σηκώνω το τηλέφωνο και την παίρνω να της πω δυο φωνηεντα!
Χτυπάει
Το σηκώνει...
-Μμμ...ποια μας θυμήθηκε?
-Ηλιθια δεν ξέρω που είμαι και άσε τις βλακείες γιατί δεν θυμάμαι τιποτα απο χθες το βράδυ!
-Οοοο...τόσο καλά περάσατε ε?
-Άντα κόψε είπαμε!
-Μωροο μουυ....κλείστω το τηλέφωνο!
Σιτ μόλις εκάνα χαλαστρα στην κολλητή μου. Εγω νιώθω τέρμα άβολα τώρα.
-Σε κλείνω...γεια!
Ειπα και και το έκλεισα ενώ το πέταξα στην άλλη μεριά του κρεβατιού! Ποιανω τα μαλλιά μου έναν ατειμέλιτο κότσο που βγηκρ χαλια αλλά ουτε και με νοιάζει! Βρήκα και ένα πουκάμισο του Πέτρου και έβαλα! Και βγήκα έξω με το κινητό μου στο χέρι! Περπατάω και ανακαλύπτω ότι το σπίτι είναι διόροφο! Από κάτω ακούγονται φωνές...πρωί πρωί σοβαρά τώρα! Ανοίγω το κινητο μου να δω την ώρα και...ουαου είναι μολις 12! Τελικά μεσημέρι μεσημερι! Κατεβαίνω τις σκάλες και βλεπω τον Πέτρο και τους γωνείς του λογικά, μμμ...γνωστ- ΤΙ? ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΥΣ? ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΜΑΣ ΕΔΩ!?
-Καλημέρα αγάπη μου
Αυτή ήταν η μαμά μου?
Ναι, αυτή ήταν!
- Καλημέρα μαμά!
Ειπα με ένα άβολο/ψευτικο χαμόγελο!
Κοιταω τον Πέτρο μετα τον Αρη και τελος! Κάτι πάει στραβά!
-Ελάτε πείτε τι έγινε? Δεν γίνεται να είναι όλα τόσο ρόδινα! Με βλέπετε στο σπίτι του Πέτρου να φοράω ένα απο τα πουκάμισα του και δεν λέτε τιποτα?
- Σου πάει!
Πετάγεται ο Πετρος και με κοιταει ενώ δαγκώνει το κάτω χείλος του! Και τον κοιταω δολοφονικά.
-Εσύ μην μιλάς! :)
-Ήρθαμε να βγουμε έξω για φαγητό!
- Μαμα το θεώρεις φυσιολογικό αυτο που γίνεται εννοώ κοίτα μας λιγο είμαι με τον Πέτρο!
-Κοίτα επειδή εσείς φαινόταν απο την αρχή οτι θα καταλήγατε κάπως έτσι όσο και να πρόσπαθουσατε για το αντίθετο, εμείς δεν πρόκειται να σας το χαλάσουμε.Μαλιστα το ακούσαμε και αυτό!
[...]
Λοιπόν ακόμα δεν πίστευω οτι είμαστε εξω τρώμε και συζητάμε για διάφορα θέματα με τους γονείς μας δηλαδή ουτε επιστημονική φαντασία! Η μαμά μου γυρνάει και με κοιτάει.
-Και τελικά πότε θα φυγετε για Αμερική!
Έλα μου?
Γεια σας!
Τα παιδιά μας είναι μαζί!😄Χριστός ανέστη!😍
Παιδιά πότε ήρθε το Πάσχα?
Παιδιά δεν μπορώ να τελείωσω το βιβλίο! 😭😭😭😭
Όμως πρέπει!
Τα λέμε στο επόμενο ❤Vote, Comment
Chris❤❤👑
BẠN ĐANG ĐỌC
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...