ΟΚΤΩ μήνες και δεν έχω καταλάβει Χριστό? Τελικά Άννα είσαι τελείως στο κόσμο σου! Ασε μας και εσύ, είχα να ασχολούμαι με τον μαλακά που μου τρώει την ζωή.
-Συγγνώμη πιο νωρίς δεν μπορούσες να μου το πεις! Τουλάχιστον να μου εστελνες πρόσκληση για τον γάμο σας δηλαδή!
- Άννα δεν σου είπα κάτι τέτοιο. Σου είπα ότι θέλει να σε γνωρίσει!
- Ωραία πότε θα έρθει?
- Θα έρθουν το Σάββατο το βράδυ.
Θα έρθουν? Θα κουβαλήσει και το σόι του! Αν είναι έτσι εγώ θα εξαφανιστώ από προσώπου γης!
- Μανουλιτσα επειδή χάθηκα λίγο ποιοι θα έρθουν?
- Ο Άρης και ο γιος του....
Αχα! Έχει και γιο! Ωραία θα περάσουμε.
- Ξέρεις πόσο χρονών είναι ο γιος του?
Πες μανούλα μου ότι είναι πιο μικρός γιατί αν είναι μεγάλος την βάψαμε!
- Νομίζω ένα χρόνο πιο μεγάλος!
Τέλεια φοιτητής! Δεν θα έχουμε καμία σχέση!
- Ωραία αφού τα είπαμε να πηγαίνω και εγώ στο δωμάτιο μου και τα λέμε αύριο πάλι!Δεν την είδα να ψήνεται να μου απαντήσει οπότε έστριψα να φύγω επάνω.
- Άννα θέλω μια χάρη!
Αναστεναξα γιατί μου το κάνει αυτό!
-Ακούω.
- Θέλω να φτιάξεις το δωμάτιο του αδερφού σου!
ΤΟΥ ΠΟΙΟΥ? ΠΟΙΟΥ?
- ΤΙ?
- Μην φωνάζεις! Μια χάρη σου ζήτησα.
- Θα κάνω ότι μπορώ αλλά δεν είναι Αδερφός ΜΟΥ!
- Θα προσπαθήσεις να του φέρεσαι σαν να είναι-
-Μα ρε μαμά-
-ΕΊΠΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΏ! ΤΏΡΑ ΠΆΩ ΓΙΑ ΎΠΝΟ!
Τι να έκανα και εγώ πήγα πάνω. Η μαμά μου αν τα πάρει κάηκες, τώρα έχω να κάνω και το δωμάτιο ενός αγοριού που ούτε το ξέρω! Και από ότι κατάλαβα μάλλον δεν μπορώ να κάνω αλλιώς! Και αν δεν του αρέσει? Πφφ λέω να ανοίξω το ίντερνετ να δω καμία ιδέα για το δωμάτιο παρόλου που έχω σκεφτεί κάτι.
Βάζω τις πιτζάμες μου - τις φοβερές πιτζάμες μιας και είναι ακόμα Σεπτέμβριος κοιμάμαι με μια μπλούζα και το βρακι μου- παίρνω αγκαλιά το tablet και κάθομαι να δω δωμάτιο για τον ''αδερφό'' μου. Είδα μερικά άλλα δεν μου άρεσαν πολύ! Μάλλον θα κάνω αυτό που έχω στο μυαλό μου! Παίρνω χαρτί και μολύβι και αρχίζω να σχεδιάζω όταν ένας χτύπος στην πόρτα μου αποσπά την προσοχή μου. Ανοίγει και βλέπω τον Δημήτρη.
- Μπορώ να μπω?
Επαθα σοκ με βλέπει ο Δημήτρης με το βρακι! Και είναι μποξερακι!
- Ναι φυσικά και μπορείς μόνο περίμενε να βάλω ένα παντελόνι.
Έπιασα ένα σορτσάκι και τον παρατήρησα που φορούσε μια μαύρη βερμούδα και από πάνω ένα πουκάμισο με φοίνικες και ο γιακάς ήταν σηκωμένος. Δημήτρη αγόρι μου τι μας κάνεις βραδιάτικα. Παίζει να δάγκωσα το κάτω χείλος μου και ακόμα χειρότερα να το είδε. Ρεζίλι!
ESTÁS LEYENDO
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Novela JuvenilΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...