Εδώ...Εκεί?

289 31 3
                                    

Πέτρου POV

Τι εννοούν? Δηλαδή πώς? Θα μας αφήσουν εδώ χωρίς να μας ρωτησουν? Μάλλον δεν κατάλαβαν καλά τα κοριτσάκια! Εγώ δουλεύω  και δεν μπορώ να φύγω όπως και ο Αλέξης! Εκτός αν πει καμία βλακεια!

-Λοιπόν εγώ θα ρωτήσω αν μπορώ να πάρω καμία βδομαδούλα άδεια...😆

Μόλις την είπε την βλακεια του! Έγω γιατί του κάνω παρέα είπαμε?
 
Γκουχςγκου γιατί είσαι ηλιθιος?

Τι γλυκό από μέρος σου!!

-Ναι καλά και αν σου δώσει ο Παπανικολάου άδεια....εγώ είμαι επιχειρηματίας!
-Εντάξει γλυκουλι πρόσεχε μην σκίσεις κάνα καλσόν.

Γιατί πρέπει να έχω τόσο....τόσο....φυσιολογικούς φίλους?

[...]

Φτάσαμε στην παραλία...έχει ένα beach bar ανοιχτό, λέτε να πάρω καμία μπύρα?

-Θέλετε να πάρουμε τίποτα να πιούμε?
- Αχνε μια μπύρα θα ήταν καλή τώρα!

+1 point στην Άννα μου! Ένας ακόμα λόγος που την λατρεύω!

Αλλά δεν την λατρεύω γιατί θα φύγει πάλι και αμφιβάλλω κατά πόσο μπορώ να πάρω άδεια και να πάω μαζί τους!

Πάω να πάρω τις μπύρες και...ουαου η κοπέλα στο μπαρ φοράει αρκετά λίγα ρούχα.

Αγοράκι σε μπαρ στην παραλία το καλοκαίρι είσαι! Τι θα φοράει μπούρκα?

Obviously you are an asshole or a badass? What do you want?

Πρακτις για την Αμερική?

Βλέπω τα παίρνεις εύκολα? Στα αγγλικά θα στα λέω!

Forget it asshole!

Love you too!

-Γειά σας θα ήθελα δύο μπύρες!

-Ναι,  φυσικά! Να φανταστώ μια για σένα και μια για μένα? 

Και τώρα ήρθε η ώρα της απότομης επαφής με το πάτωμα και ταυτοχρόνος με τα σαλάκια της που τρέχουν!

How nice of  you!😒

Always!!!

- Μια τόσο όμορφη κοπέλα σαν και εσένα μα φυσικά και...ΌΧΙ! Έίναι για την κοπέλα μου που περιμένει λίγο πιο πέρα!

Ξινιστηκε η πένταμορφη! Καλά εντάξει ούτε νύχι να σου έσπαγε κουκλίτσα! Μου σερβίρει τις μπύρες και φεύγω! Φτάνω στα παιδιά και κάθομαι δίπλα στην Άννα και της δίνω την μπύρα...οι άλλοι που είναι!?

-Οι άλλοι που είναι?

- Εεεε...να μωρέ ήθελαν.. να ξέρεις...ιδιωτικό χώρο!

-Στα ελληνικά, ήθελαν να το κάνουν!?

- Πέτρο είσαι τραγικός!

- Οκ γλυκουλα σε σένα θα λέμε πήγαν για ερωτικές περιπτήξεις!

- Καλά, καλά, τώρα για πες! Θα έρθεις μαζί μας στην Αμερική?

-Πφφ δεν ξέρω ρε Άννα μου! Είναι δύσκολα τα πράγματα στην δουλειά και δεν νομίζω να μπορώ να πάρω άδεια! 😭

-Μακάρι να μπορούσες να έρθεις! 😭

Ξαπλώσαμε πίσω στην άμμο αγκαλιά και κοιτάζαμε τα αστέρια! Κάναμε όνειρα σαν μικρά παιδιά γιατί στο σκοτάδι της νύχτας όλοι γίνονται παιδιά!  Χάνονται στο μαύρο και δεν μπορούν να βρουν το φως τους!  Έτσι και εμείς, είμαστε παιδιά που χάθηκαν στο σκοτάδι της νύχτας και ονειρευόμαστε το μέλλον, ένα μέλλον που εμείς θα επιλέξουμε και θα δημιουργούμε χωρίς να ρωτήσουμε την γνώμη κανενός γιατί απλά αυτοί είμαστε, αυτοί θέλουμε να είμαστε! Τι τώρα, τι παλιά! Μπορεί να μεγαλώσαμε αλλά είμαστε ίδιοι! Μπορεί ο χρόνος  να πέρασε, μπορεί οι καιροί να άλλαξαν αλλά το πάθος και τα δεσμά αυτής της σχέσεις παρέμειναν ίδια!

- Ούτε έχεις λύση να δώσεις που γυρεύω την λύση που ζητάω...

-Μπλοκαρισνενος από χρόνια στα δικά σου τα γραναζια που για μέρες τραγουδάω...

- Δεν την βρίσκω την άκρη πουθενά και πες μου τι να κάνω?..

- Έχω γεμίσει ασφυκτικά με καπνό  ρο δωμάτιο ως απανω και ο χρόνος μου γελάει σαν μωρόοο...

Μζ- Που να γύρω από το κορμί μου, όταν γυρνάω από τα μπαρ και απ τα ξενύχτια, που να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μαγαπαει στα αλήθεια αφού και εσύ έχεις εξαφανιστεί...

Είπαμε και αρχίσαμε να φιλιόμαστε κάτω από τον μαύρο ουρανό της  νύχτας!

Hey guys!

I hope you okay!

Chris❤❤

Παιδιά η ζωή μου έγινε λίγο χάλια επειδή μου αρέσει ένα αγόρι που με περνάει δύο χρόνια και έχει και κοπελα! Ακόμα χειρότερα από εκεί που δεν τον έβλεπα ποτέ, τώρα είναι μπροστά μου όλη την ημέρα σε κάθε διάλειμμα!!!😭😭😍😍😙❤

Πείτε και καμιά συμβουλή😂😆😅😙

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Where stories live. Discover now