Η αληθεια!

371 40 10
                                    

....Πετρο? Τι λεω εχω πιει! Πολυ! Μπερδεψα τον Πετρο με τον Ακη εεεε! Τον Ακη με τον Πετρο!
Σε καλο δρόμο είμαι!
-Ακη θα ερθεις στον γαμο?
- Ναι θα ειμαι ο γαμπρος!
Με δουλευει? Ο πετρος δεν ειναι ο γαμπρος?
-Ο Πετρος δεν παντρευεται?
-Αννα ο Πετρος ειμαι!
Ας στο διαολο και εγω νομιζα ο Ακης.! Κατσε ποιος ειπε οτι ΕΙΝΑΙ?!
- ΜΗΝ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΣ!
-Αντε παλι!
Τι αντε παλι αγαπη μου καλη! Που δεν προλαβα να χαρω ουτε μια μερα σχεσεις μαζι σου!
-Παμε σπιτι και θα το πουμε το πρωι!
- Οχι θα το πουμε τωρα!
- Εισαι μεθυσμενη!
- Σε ενοχλει?
- Παρα πολη!
- Χαιρομαι
Περασαν μερικα λεπτα σιγης μετα....:)
- Πες μου μονο εναν λογο που αφησες να γινει κατι τετοιο αναμεσα μας!
- Γιατι δεν ηθελες!?
Που κολλαει ο ανθρωπος!
- Σου ειπα εγω οτι δεν θελ-ηθελα!
- Δηλαδη θες και τωρα!
-Huge mistake!
Με νευριασε! Πιασαμε το αγγλικο τωρα!
-Ναι, πες μας κιολας οτι δεν σου αρεσε!
- Ξερεις τι δεν μου αρεσε?
-Τι για πες μας!
-Με πηραξε που με χρησιμοποιησες! Με πειραξε που ακομα και μετα την μαλακια που εκανες δεν γυρισες να μου πεις γιατι εγινε, ποια στο διαολο ειναι αυτη που πηδηξες με χαρα μετα απο εμενα εκεινο το βραδυ και γιατι γαμω την τυχη μου, μου εκανες κατι τετοιο ? Και τωρα τι? ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΕ! Στο τελος θα μου πεις οτι θα κανετε και το πρωτο σας παιδακι! Θες να το βαφτισω εγω?
- Αννα να σου εξηγησω!
- Τι πρωτοτυπο!
-Λοιπον με την Νορα ηταν κανονισμενο να συμβει! Ολοι το ηξεραν εκτος απο εσενα και την Αντα!
- Και τι περιμενατε δηλαδη?
- Ημουν ερωτευμενος μαζι της αλλα οταν σε γνωρισα τα πραγματα αλλαξαν! Οχι θα με ακουσεις! Προσπαθισα να σε αποφυγω να μην σου δωσω συμμασια αλλα να που οι γονεις μας ομως ειχαν αλλα σχεδια και δεν συμφωνουσαν με την γνωμη μου! Μετα σε γνωρισα και πολλα πραγματα αλλαξαν..εκεινο το βραδυ δεν σε χρεισιμοποιησα οσο και να μην με πιστευεις! Ναι, ηξερα οτι θα ερθει καποια στιγμη αλλα δεν ηξερα πότε! Τα βραδια που της κανω sex γιατι περι αυτου προκειται σκεφτομαι εσενα και τωρα που εισαι εδω εσυ δεν μου μιλας καν εκτος απο.τις κακιες που πετας!
-Παμε σπιτι ειναι αργα!
- Οχι δεν θα παμε σπιτι! Κουραστηκα να περιμενω απο αλλους να με κανουν οτι θελουν και δεν θα σε αφησω να φυγεις ετσι να το θυμασαι αυτο!
[...]
Στο κεφαλι μου γυριζουν τα λογια του Πετρου αραγε τα εννοουσε ολα αυτα που ελεγε! Πφφφ δεν ξερω τι θα κανω!
- Αννουλααα!
- Τι ειναι μανουλα μου?
- Ηρθε η Αντα ελα να φας!
- Τωρα ερχομαι!

Ντυνομαι και κατεβαινω κατω

Ντυνομαι και κατεβαινω κατω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Καλημεραααααα!
-Φαει!
-οκ

Δευτερο σημερα!

Τι κανετε!

Εγω καταπληκτικα!

Vote&Comment

Επομενο: ο Γαμος του Πετρου!

Καλο βραδυ!!!!!!!
××××××
Χρυς που σας αγαπαει!!!!

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Where stories live. Discover now