Άγγελε?

613 57 6
                                    

-Γειά σου Πέ-
-ΕΛΑ ΜΑΖΊ ΜΟΥ!
Με τραβάει έξω χωρίς να προλάβω να πω κάτι και νομίζω ότι ευθύνεται ο Μάριος για αυτό. Με αφήνει λίγα μέτρα μακριά από την πόρτα του εστιατορίου και αρχιζει να περπατάει προς μια κατεύθυνση και σαν μαλακας που είμαι τον ακολουθώ!
- Πέτρο πού πάμε?
-. .......
Δεν απαντάει! Μια φορά να μην είναι τόσο cluedo αυτός ο άνθρωπος!
- Λοιπόν κοίτα επειδή οι καλεσμένοι και οι φίλοι μας είναι μέσα...καλύτερα να πάμε και να αφήσουμε τα νεύρα μας στην άκρη!
- Ξέρεις κάτι ΒΑ-ΡΕ-ΘΗ-ΚΑ! Αν ήθελα να σε εντυποσιάσω θα έβγαζα και εγώ το δίπλωμα και την Ferrari που μου πήρε ο παππούς μου πριν φύγει...αλλά δεν είμαι τόσο σουργελο σαν τον φίλο μου για να ρίχνω τις γκομενες με ένα αυτοκίνητο και να με συμπαθούν κατευθείαν και τουλάχιστον από εσένα δεν το περίμενα! Νομίζα πως δεν ήσουν σαν τις άλλες κοπέλες νόμιζα πως ήσουν διαφορετική!
Λοιπόν εγώ πως να το πάρω αυτό? Ως ερωτική εξομολόγηση...Δεν νομίζω γιατί μιλάμε για τον Πέτρο! Θα πάρα λογίζεται δεν εξηγείται αλλιώς! ΕΓΏ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ....κάνει παρέα?
Ότι κι αν κάνει! ΚΑΙ Φυσικά δεν μου αρέσε ο Μάριος...περισσότερο ερωτεύτηκα το αυτοκίνητο του που είναι ΤΕΛΕΙΟ!
- Πέτρο να ξεκαθαρίσω κάτι μου επιτρέπεις?
- Να δω τι θα ακούσω!
- Λοιπόν ΠΡΏΤΟΝ δεν μου αρέσει ο Μάριος! Είναι χάλια! Πραγματικά και εσύ είσαι πιο όμορφος μπροστά του! Τι πιο όμορφος, εσύ είσαι θεός αγόρι μου! Και μάλλον ερωτεύτηκα το αυτοκίνητο και όχι τον φίλο σου! Να ξεκαθαρίσω κάτι ακόμα λατρεύω τα αυτοκίνητα πίστας οπότε και κουασιμόδος να είναι ο άλλος με τον ίδιο τρόπο θα κοιτάω το αυτοκίνητο!
- Δηλαδή το βράδυ που θα γυρίσουμε με το δικό μου αυτοκίνητο πως θα είσαι?
- Μπορεί να κοιμηθώ επίτηδες γιατί ξέρω ότι δεν πρόκειται να με ακουμπήσει . κάπως έτσι θα είμαι ένα ολόκληρο βράδυ μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο! !!!!!
- Είσαι τελείως χαζή!
- Ναι! Για πες τώρα γιατί με κουβάλισες ως εδώ?
- Εμμμμ...να σκέφτηκα ότι κάποιος ήθελε να σε δει!
Με δουλεύει τώρα δεν είναι ώρα για παιχνίδια μας περιμένει και κόσμος έξω! Περιμένω....ησυχία!
Έμενα να θέλει να με δει...ποίος?
- Θα τελειώνουμε με την πλάκα?!
- Δεν σου έχει λήψη κάποιος πολύ ώστε να τον θέλεις τώρα εδώ μαζί σου!
Η μάνα μου γιατί νιώθω σαν θύμα του Freddie Cruket[δεν ξέρω πως γράφεται :(] στον δρόμο με τις λεύκες! Να τώρα σε λίγο θα με δείτε νεκρή! Και περίμενω εγώ!
- Λοιπόν μπορεί να άργησα στο γάμο αλλά μπορώ να σε συνοδεύσω στο γλέντι έτσι δεν είναι Αρχοντουλα μου!
Shit!Ο μόνος που με έλεγε Άρχοντουλα ήταν ο....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΌΣ ΈΦΥΓΕ!
- ΆΓΓΕΛΕ?
- Τι τόσο πολύ άλλαξα?
Γυρνάω και τον κοιτάω και δεν το πιστεύω! Αυτός δεν είναι ο Άγγελος που άφησα εγώ πριν από 10 χρόνια! Αυτός είναι. ....ΘΕΟΣ όοο θεέ μου ο κολλητός μου άλλαξε!
Και εσύ άλλαξες αλλά δεν θα το κάνουμε θέμα τώρα!

Πείτε Γειά στον Αγγελούκο μας!!!
Crazy people
Να μαι πάλι! Ναι κάτι μικρό συνέχεια αύριο!

Λοιπόν Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ και δεν σας είπα ευχαριστώ πολύ που ψηφίζετε!!!! #95 στην εφηβική φαντασία!
Ελπίζω να συνεχίσετε και.... καλό μάθημα αύριο(σαν τις γιαγιάδες και εγώ)

Votte& Comment

Ξέρετε εσείς!

♥♥♥♥♡♥♡♥¿♡♡♡♡♡♥♥
_Xris _ kisses'!!

I love my crazy babies! !!!

Don't forget!!!!
#HAPPY Birthday Niall James Horan! !!

Love u bbe ♥♥♡♥

Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt