Χευυυ,
Με μισείτε ξέρω αλλά σχολείο, αγγλικά, χορό....μπλα, μπλα, μπλα....πού χρόνος!
Sooo...now
Θέλω μια μικρή χάρη εάν δεν βαργιέστε πολύ! Λοιπόν είναι απλό! Θα πάτε στο προφίλ, θα κάνετε σκρόλ ΑΛΛΆ όχι μέχρι κάτω, είπαμε! θα πατήσετε την ανανεωμένη ιστορία μου Memories και θα την δείτε-καλά και εγώ ξερω ότι είναι πανέμορφη αλλά δεν εννοώ αυτό!- ξερέτε παρακαλώ πολύ να διαβάσετε τουλάχιστον το πρώτο κεφάλαιο!
Ευχαριστώ πολύ αυτούς που θα ασχοληθούν!
#ΤΩΡΑ...
1) Θυμάστε που είχαμε μείνει?
Οχι, λογικά κουκλίτσα μου απο την στιγμή που έχεις να ανεβάσεις τουλάχιστον έναν μήνα!
Νομίζω πως η συνείδηση μου είναι μαζί σας...
Κακία συνείδηση!
ΑΡΑ...ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ!
Η ΆΝΝΑ ΕΠΕΙΔΉ ΕΊΝΑΙ ΓΟΥΡΟΎΝΑ ΜΑς ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΠΈΣΙΑ ΤΟΎΡΤΑ ΠΟΥ ΤΡΏΕΙ....μαλώνει με τον Τεντ- πεφτουλάς συνάδελφος, if you know!?- μετά η Άντα με την Άννα ειρωνεύονται η μία την άλλη και τώρα έρχεται ο Πέτρος...
Αυτάααααααααα..........
Και?
ΚΑΙ?
ΤΙ ΚΑΙ?
ΕΣΎ ΡΏΤΗΣΕΣ?
ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΈΤΡΟΣ ΚΑΙ?
Πρέπει να πω?
ΛΟΓΙΚΑ?????
Καλά ξεκινάω! Εσύ εκεί...ναι εσύ άσε τα ποπκορν γιατί θα βγω από την οθόνη και θα στα πάρω! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ!
#START!
Αφού χορέψαμε στο γάμο και περάσαμε ωραία, ο Πέτρος και ο Αλέξης φαγώθηκαν να πάμε να περπατήσουμε στην θάλασσα-περιτό να σας πω οτι είναι μόλις 4 το πρωί!- αλλά εντάξει αν δεν τα κάνουμε τώρα πότε θα τα κάνουμε?Στα 60 μας?
Όχι, αυριο!
Αυτό ήταν πιο κρύο και απο τα αστεία μου!
-Μα ρε παιδιά σας είπα δεν είμαι για θάλασσες τέτοια ώρα!
-Άντα γίνεσαι πιο ξενέρωτη και απο εμένα στα 17 μου!
-Όχι, αγάπη μου, εσύ ήσουν χειρότερη! Ούτε μέχρι το πάρτι του σχολείου δεν πήγαινες!
-Λέγεται τακτική "προσπαθώ να αποφύγω μαλάκες!"
Ο Πέτρος μ κοιτάει με στραβοκοιτάει!
-Ναι, μωρό μου και εσένα τότε!
- Είμαι εγώ μαλάκας?
Σοβαρά τώρα? Ερώτηση ήταν αυτή? Φυσικά και ναι! Αλλά γι αυτό τον αγαπάω!
-Ναι, αλλά αν δεν ήσουν, δεν θα είχε στραβοθεί να σε χαζεύει απο την πρώτη μέρα που πάτησες το πόδι σου στο σχολείο!
-Δεν τον κοιτούσα από τότε! Και είχες πει ότι δεν θα πεις λέξη!
-Ασέ με μωρέ, που έτρεχα με το σφουγγάρι να μαζεύω τα σάλια της!
-Να μην καθόταν δίπλα στον Αλέξη που ήταν θεός τότε!
Άρχοντούλα κουκλίτσα μου κλείσε το στόμα σου, μην στο κλείσω εγώ με αυτα που λές! Εγινα ρεζίλι!
-Το αιώνιο κράς της Αννούλας!
-ΤΙ???
Φώναξαν τα αγόρια.
-Και μαντέψτε ποιόν είχε κρας η κοπελίτσα απο εκεί?
Τώρα να σε δω Άντα κουκλίτσα μου!
-....
-Δεν θα πείς!
-Οοοο...ναι! Που λέτε η θεά από εκεί είχε κράς τον Θοδωρή απο το Γ2! Και ποιανού τα σαλάκια μάζευα όταν την χαιρέτισε για πρώτη φορά!?
Η Άντα με κοιτούσε σατανικά!"χιχιχιχιχ"
-Ηλίθια Άντα τα είπα και μου έφυγε ένα βάρος!
-Να σου πω βλαμμένη μου και εμένα αλλά έχω κιάλα!
-Και εγώ πε! Με τόσες βλακείες που έχεις κάνει!
-Βράκα κράτα τίποτα και για την Αμερική!
- Okay bestie!
-Love you sis!
Και κάναμε μια αγκαλιά ενώ ο Πέτρος με τον Αλέξη μόνο τον σταυρό τους δεν έχουν κάνει! Έχουν μείνει και μας κοιτάνε και εμείς αρχίσαμε να γελάμε!
-Πού είναι το περίργο καλέ?
-Κορίτσια μας δουλεύεται?
-Καταρχάς ποιά Αμερική? ΠΌΤΕ ΘΑ ΠΆΤΕ?
-Θα φύγουμε σε δυο μέρες και θα μείνουμε στα σπίτι της Άννας στο ΛΑ!
-Εμάς θα μας αφήσετε εδώ?
Εεεεεε? θα τους αφήσουμε εδώ?
Θα τους αφήσουν ΕΚΕΙ?
ΓΕΙΑ ΣΑΣΣΣ
ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
ΕΡΏΤΗΣΗ( ΑΠΑΝΤΆΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ! ΕΙΝΑΙ ΘΈΜΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΆΤΟΥ! ΟΧΙ ΠΛΑΚΑ ΚΆΝΩ!)
Να ΚΑΝΩ 4η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Η ΚΟΠΕΛΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ!
ΑΝ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ΕΊΣΤΕ ΗΡΩΕΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΊΣΤΕ ΑΚΟΜΑ!
Χρυσάνθη που είχε χθες γιορτή και δεν το θυμίθηκε σχεδό κανένας αλλά αγαπάει εσάς και ανέβασε κεφάλαιο!!!!! <3 :)
YOU ARE READING
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...