Πέτρος POV
Με αυτό που βλέπω - Ωραίο θέαμα! - Τι λες παιδάκι μου! !!!!
Ανοίγω την πόρτα και φεύγω απευθείας στο δωμάτιο μου.Τέλος Πέτρου POV
Τι ήταν αυτός τώρα? Βάζω τις πιτζάμες μου και σκεφτομαι να παω στον Πέτρο να τον ρωτήσω αν είναι καλά! Ανοίγω την πόρτα πάω μέχρι την δικιά του και σηκώνω το χέρι μου να χτυπήσω! Τι κάνεις ρε Άννα μπορεί να μην θέλει να σε δει στα μάτια του!
Σωστά έχεις δίκιο...Γύρισα πίσω και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Και αν δεν είναι καλά? Μήπως τον ενόχλησε αυτό που έγινε με τον Άγγελο? Δεν θέλω να το θυμάμαι!
[....]ο ήλιος μπαίνει από το παράθυρο και ανακαλύπτω ότι δεν έχω κλείσει τις κουρτίνες! FUCK MY LIFE! Μόνο εγώ τα κάνω!
Σηκώνομαι και πάω να ανοίξω την πόρτα ώστε να κατέβω κάτω. Την Ανοίγω και έρχομαι πρόσωπο με πρόσωπο με τον Πέτρο! Την κλείνω και κάθομαι από πίσω. Μόλις ακούω την δικιά του να κλείνει ανοίγω και κατεβαίνω γρήγορα. Ο Άγγελος είναι Ξερός στον καναπέ και πάω κατευθείαν στην κουζίνα! Κοιτάω το ρόλοι και βλέπω 10:45 πμ. Ωραία! Κοιτάω από το παράθυρο και βλέπω στην αυλή το αυτοκίνητο του Πέτρου - τελικά δεν ήταν όνειρο- και αποφασίζω να πάω να το χαζέψω! Βάζω μια μακριά και ζεστή φόρμα και παίρνω και μια ζακέτα. Κατεβαίνω κάτω και κάθομαι στα σκαλιά. Ζαλίζομαι....Καλά τι ήπια χθες?
Ότι σου έδινε ο κολλητός σου!
Ααα ναι καλά λες.
Κοίτα τι ωραίο αυτοκίνητο να είχα και εγώ ένα τέτοιο καλά θα ήταν αλλά που τέτοια τύχη. Ο Πέτρος ούτε να το ακουμπήσω δεν θα με αφήσει αλλά και από μακριά καλά είναι!
-Θα μου το ματιαξεις τόση ώρα!
Ωχ παναγία μ είναι τόση ώρα εδώ! Ρεζίλι!
- Όχι μόνο τα πέντε τελευταία λεπτά!
Διαβάζει και μυαλά τι φάση?
- Όχι αλλά συνήθως είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος!
Και σας παρουσιάζω το μέντιουμ της χρονιάς!
Ήρθε και έκατσε δίπλα μου, μαζί με μια κούπα καφέ που αχνιζε! Δεν σχολιάζω για τον καφέ !
- Καλημέρα
- Νομίζω πως το Καλημέρα σου ήταν το μπουμ της πόρτας πριν!
Χαχα Χ ααχχα γελάσαμε! Ούτε Βρετανός αγόρι μου τέτοιο χιούμορ!
- Όχι απλά νόμιζα ότι δεν φορούσα σουτιέν!
Όχι ότι φοράω τώρα αλλά λέμε τώρα!
-Ούτε τώρα φοράς!
Φοράω τρεις μπλούζες που το καταλαβε!
- Όχι φοράω!
- Κάτι Άννα πρώτον είμαι αγόρι και δεύτερων έχω πηδήξει γιατί δεν έχω κάνει τίποτα σοβαρό με καμιά, πολλές κοπέλες και νομίζω ότι είμαι σε θέση να καταλάβω ποτέ φοράνε και τι!
Ας το πάρουμε ως αδερφικη συζήτηση!
- Πάντα τόσο καλός!
- ΠΆΝΤΑ τοσο αγαπητη! Θες καφέ?
- Δεν είμαι σίγουρη!
- Ωραία δηλαδή θες!
Φέρνει το ποτήρι προς τα εμένα και εκεί που περιμένω να μου το δώσει το σηκώνει και πίνει μια μεγάλη γουλιά καφέ. Αυτά είναι!
Και μετά μου τον δίνει!
- Ευχαριστώ δεν ήταν ανάγκη!
- Τα πάντα για την Αννουλα μου!
ΤΟΥ??? Τι ώραιο που ακούγεται!
Άννα focus κοπέλα μου είναι εχθρός και αδερφός σου!
Και συ λεπτομέρειες αφού η μάμα είναι διακοπές μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία. Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω με την Άντα και σύντομα!
- Ευχαριστώ πολύ!
Λέω και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο! Δοκιμάζω τον καφέ.....μμμμμ γλυκός και με γάλα όπως τον πίνω!
- Εσύ πίνεις έτσι τον καφέ?
- Όχι ο δικός μου είναι μέτριος ή χωρίς ζάχαρη!
- Γιατί?
Και πως ξέρει τι καφέ πίνω?
- Λόγο αθλητισμού και γιατί έτσι μου αρέσει!
- Μάλιστα! Εγώ πάω μέσα γιατί Παγωσα αν θες έλα και εσύ.
-Αντε πάμε!Πάμε μέσα και ο κολλητός μου έχει ξυπνήσει!!
-Ρε παιδία ζαλίζομαι, τι στο πούτσο κάναμε χθες!!!
-Με φίλισες απο αυτό θα είναι!
-ΤΙ?ΤΙ?Πείτε μου ότι δεν το έμαθε ή Ab?
-OXI!
Λέμε μαζί με τον Πέτρο και γυρνάω, τον κοιτάω και του κλείνω το μάτι! Ο Πέτρος αρχίζει και γελάει. Ανεβαίνω και παίρνω τηλέφωνο την Άντα για να έρθει!
[...]
-Δηλαδή μου λες ότι μιλάς με τον Πέτρο σαν φίλοι ΧΩΡΙΣ να μαλώνετε?
-Ναι!
-Δεν το πιστεύω!
-Ούτε και εγώ!....και...να ξέρεις...μμ...ππ....!
-ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Ή ΘΑ ΜΕ ΑΦΉΣΕΙΣ ΈΓΚΥΟ!
-Νομίζω πως άρχισα να ερωτεύομαι τον Π-Πετρο!
Γεια σας...τι κάνετε? ΑΝ πάθατε εγκαιφαλικό δεν εκφέρω ευθύνη!
Λοιπόν readers/lovers/crazy people/everything else....είστε πολύ καλοί και ευχάριστω που διαβάζετε αυτά που γράφω ακόμα και αν είναι οι μεγαλύτερες βλακείες του κόσμου!Α και που με ανέχεστε! Έγραψα χάλια στα αρχαία αλλά WHO CARES!!!! Εσείς τι λέει? ΑΝ θέλει κάποιος στέλνει να μιλήσουμε...δεν είμαι και καμία ξενέρωτη-έτσι νομίζω!- Καληνύχτα και καλό μάθημα αύριο!(αν πάτε σχολείο αλλιώς καλή χαλάρωση!)
Λοιπόν εσείς ξέρετε....
Votte&Comment
_Xris_kisses&hugs!!!
YOU ARE READING
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...