1

5.7K 225 87
                                    

"Αλεξία! Σήκω κορίτσι μου 7:30 πήγε!"

Αγνόησα την φωνή της μάνας μου και γύρισα από την άλλη πλευρά. Σιγά μη χαλασω τον ύπνο μου για να πάω σχολείο.

"Αλεξία είπα σήκω! Θα αργήσεις!"

"Πωωω ρε μαμά άσε με δίπλα είναι το σχολείο."μουρμούρισα και σκέπασα το κεφάλι μου με τη κουβέρτα.

Μα γιατί παντα ξεχνάω τις κουρτίνες ανοιχτές;

"Σήκω παιδί μου δε θα προλάβεις να ετοιμαστείς. Θα αργήσεις πάλι!"
Η φωνή της μητέρας μου πλέον ακούστηκε πιο κοντά και ειχα καταλάβει ότι ήταν μέσα στο δωμάτιο μου.

Κάτι που μου επιβεβαίωσε φυσικά μόλις τράβηξε τη κουβέρτα από πάνω
μου.

"Ελα ρε μαμά μη το κανεις αυτό!" της φώναξα και σηκώθηκα εκνευρισμένη.

"Δε γίνεται αλλιώς πρέπει να σηκωθείς! Δε γίνεται να κάνεις απουσίες απο την αρχή της χρονιάς. Είναι ακόμα Οκτώβριος, αν κανεις από τώρα απουσίες τι θα κάνεις σε περίπτωση που ,χτύπα ξύλο , αρρωστήσεις ή πάθεις κάτι και δε μπορείς να πας;" και η πρωινή μουρμούρα άρχισε.

"Καλά καλά ξύπνησα." είπα και της έκανα νόημα να φύγει .

Εκείνη μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και βγήκε έξω.

Ετριψα τα μάτια μου και κοίταξα γύρω γύρω.

Μα καλά τι μέρα είναι σήμερα ;

Πρέπει να είναι Πέμπτη. Ή μήπως Τετάρτη;

Ε καλά χεστηκα. Εξάλλου τουρίστας πάω τουρίστας έρχομαι.

Πήγα παραπατώντας στο μπάνιο, έπλυνα το πρόσωπό μου , τα δόντια μου, σουλούπωσα το μαλλί μου και πήγα στη κουζίνα να φάω.

"Καλημέραα." είπα βαριεστημένα και χάιδεψα τα μαλλιά του αδερφού μου που έτρωγε δημητριακά. Πήρα ενα μπολ απο το ντουλάπι και έφτιαξα το πρωινό μου.

"Αντε μωρο μου πιο γρήγορα είναι 8 παρα τέταρτο. Μάρκο πήγαινε να αλλάξεις παιδί μου θα αργησουμε." η μαμά μου βιαστική με μια κούπα καφέ στο χερι και ντυμένη με απλά ρούχα μας έκανε σήμα να βιαστουμε.

"Σιγά βρε μαμά και τέταρτο χτυπάει το κουδούνι, δυο λεπτά δρόμος είναι." είπα και έβαλα μια μπουκιά δημητριακά στο στόμα μου.

Εκείνη ανασήκωσε τους ώμους της και ο Μάρκος πήγε να ντυθεί.

"Μάρκο τα ρούχα σου τα εχω βάλει στη καρέκλα του γραφείου σου μην πάρεις άλλα!"

Hey TeddyWhere stories live. Discover now