"Για την επόμενη φορά έχετε τις ασκήσεις 1, 3, 4 και 5 απο τη σελιδα 35!" η φωνή αυτής τη γυναίκας είναι καμπάνα ρε φίλε.
Τι φωνάζει κι αυτή αφού ξέρει ότι οι μισοί βγήκαν με το που χτύπησε το κουδούνι.
Ηταν προτελευταία ωρα και είχα αρχίσει να πιστεύω πραγματικα οτι η μέρα περνούσε ήσυχα, χωρίς εντάσεις.
Σήμερα ευτυχώς δεν είχα και φροντιστήριο οπότε ήμουν πολύ χαλαρή.
"Α δε σου είπα." απο τον ειρμό των σκέψεων μου με διέκοψε η Αγγελική.
Η Αγγέλα θα καθόταν μαζί μας σε αυτό το διάλειμμα και είχε ηδη φτασει στα κορίτσια της παρέας, σε αντίθεση με μένα που πήγαινα με το πάσο μου και την Αγγελική που μάλλον ήθελε να μου μιλήσει.
"Τι έγινε πάλι;" την ρώτησα δυσανασχετώντας.
"Μάντεψε ποιος ανάρρωσε και θα μας έρθει αύριο;;" ε;
"Δε σε πιάνω." της λέω.
"Δε σου έλεγα ότι κάποιος είναι άρρωστος; Πολύ αγαπημένος σου; Που έλειπε και τη Παρασκευή ρε!"
"Αλήθεια δε σε πιάνω μπρο."
"Εχει και συγγενική σχέση με τη Στέλλα." σχεδόν απηυδισμένη το είπε.
"Μα καλά ποιος είναι συγγενής της Στέλλας και ηταν και άρρωστο- οοοχι οχι οχι οχι αυτός!" όταν συνειδητοποίησα ποιον εννοούσε μόνο τα κλάματα δεν έβαλα.
"Ω ναι φιλη, ο αγαπημένος σου θα μας έρθει. Μιλούσαμε χθες στο ινστα και μου το είπε."
Είχαμε φτάσει πλέον στα κορίτσια και γύρισα και κοίταξα τη Στέλλα.
"Εσύ το ήξερες αυτό;"
"Ποιο;"
"Ότι θα έρθει ο ξάδερφος σου ρε!"
"Αα ε ναι ρε λογικό είναι να έρθει μετά από τόσες μέρες. Εξάλλου νόμιζα πως σου το είχα πει. Ξέρω τι αδυναμία του έχεις."
"Ου ναι , από τη πολύ αδυναμία που του έχω βγάζω φουσκάλες." σχεδόν γρύλισα.
"Έλα μωρέ μια χαρά παιδί είναι ο Άρης."
"Ναι εκτός από πέφτουλας αγροίκος, χωρίς παρεξήγηση Στέλλα, μια χαρά είναι. Ειδικά όταν κοιμάται , βασικά μόνο όταν κοιμάται!" το τελευταίο το αναφώνησα.
"Υπερβάλεις τώρα νομίζω. Εμένα μου φαίνεται πολύ καλό παιδι. Και έχει και πλάκα."
"Θα είχε πλάκα αν το μυαλό του ηταν μέσα στο κεφάλι και όχι απο πάνω."
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...