"Ναι;" απάντησα και η φωνή της Βάσιας ακούστηκε σε όλο το σπίτι.
Ε γαμωτο το ξέχασα οτι ηταν ακόμα συνδεδεμένο στο ηχείο.Εκλεισα το Bluetooth και πάτησαν ανοιχτή ακρόαση.
"Ελα καλέ τι έγινε;" την ρώτησα.
"Εχω να σου πω, μπορείς να βγεις σήμερα;"
"Ναι αλλά τι έγινε;"
"Είναι επείγον!"
"Μωρή με αγχώνεις τι έγινε;" είπα πιάνοντας το κινητό στα χέρια μου.
"Δε πεθανε κανείς αλλά θα πεθάνω εγώ σε λίγο!"
"Ωχ. Λοιπόν πλυσου ,ντυσου , χτενισου , στείλε μήνυμα στις αλλες και μαζευτειτε σπίτι μου. Θα είμαι μονη μέχρι τις 9 σίγουρα."
"Εγινε! Φιλάκια!" είπε και το κλείσαμε.
[...]
Ημασταν μαζεμένες όλες στους καναπέδες κατα τις 5 και τέταρτο. Θα βγαιναμε στις 8 οπότε θα ετοιμαζομασταν όλες μαζί σήμερα απο οτι φαίνεται.
"Λοιπόν, όπως σας είπα έγινε κάτι."
"Τι αφορα;" ρώτησα αγχωμενη με αυτά που θα ακούσω.
Να το το εγκεφαλικό έρχεται.
"Με τον Στέλιο." έρχεται λέμε έρχεται!
"Τι έγινε μαρη, άντε με το Τσιγγέλι θα σου τα βγάζουμε!" είπε η Αγγελική φανερά περίεργη.
"Λοιπόν θυμάστε στο πάρτι του Χάρη, το θάρρος ή αλήθεια κτλ;" γνεψαμε " Ε ωραία όπως ξέρετε είπε να με πάει σπίτι μου παρόλο που ήταν δίπλα ωραία; Και όπως σας είχα πει , μιλήσαμε και με φίλησε στο μάγουλο. Ωραία μέχρι εδώ;"
"Ναι μωρέ συνέχισε!" είπα ανυπόμονη.
"Λοιπόν χθες όπως ξέρετε μου έστειλε μήνυμα και είπε να ερθει να με πάρει απο το φροντιστήριο."
"Ναι μωρέ ασε με ,μονη μου γύρισα και δεν είχα και ακουστικά." γκρινιαξε η Στέλλα και την κοίταξα λοξά.
Εγώ παθαινω εγκεφαλικό σας λέω!
"Λοιπόν μέχρι πριν μια ώρα ήμουν μαζί του. Και- και.." ψέλλισε αγχωμενα και η αγωνία κορυφώθηκε.
"Πες μαρη θα γεννησω καμια ντουζίνα παιδιά!" είπα καθώς κουνουσα την καημένη την Αγγέλα που καθόταν δίπλα μου.
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...