15

1.9K 139 7
                                    

"Τελικά, σου αρέσει ή οχι ;" ρώτησα αγανακτισμένη. Τόση ωρα συζητάμε το ίδιο πράγμα χωρίς να καταλήγουμε κάπου.

"Τι ερωτήσεις είναι και αυτές που κάνεις ρε παιδί μου;"είπε και έκατσε καλύτερα στη θέση του.

"Καλά ρε είσαι χαζός; Τόση ωρα μιλάμε για εκείνη και ακόμα δεν μας απάντησες αν ενδιαφέρεσαι ή όχι. Να ξέρω παιδάκι μου, την αξίζεις ή όχι; Μου την ζητάνε κι άλλοι ξέρεις!" είπα ειρωνικά και η Στέλλα γέλασε μαζί μου.

"Πες μου πρώτα αν ενδιαφέρεται εκείνη."

"Οχι δε λέω τίποτα αν δεν απαντήσεις πρώτος εσύ!" είπα και σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος.

"Ναι ρε παιδι μου μου αρέσει!" είπε τελικά ξεφυσωντας.

"Σου αρέσει όταν λέμε, σ'αρεσει σ'αρεσει;"

"Μ' αρέσει μ'αρέσει." είπε αποφασισμένος.

"Σε κλίμακα από ένα έως δέκα, ποσο θα βαθμολογούσες την έλξη σου για αυτήν;" είπα και η Στέλλα χτύπησε δυνατά το μέτωπο της με τη παλάμη της.

"Καλά μωρε και εσύ χαζή είσαι; Αφού σου είπε οτι του αρέσει ποιο είναι το θέμα σου;"

"Δε πρόκειται να δώσω μια από τις κολλητές μου σε όποιον και και όποιον! Μίλα ρε!" φώναξα καθώς τον έπιασα απο τον γιακά.

"Δέκα το κέρατό μου , δέκα!" είπε φοβισμένα και τον άφησα ικανοποιημένη με την απάντηση του.

"Ωραία." είπα και έκατσε ξανά στη θέση απέναντι του.

"Τώρα θα μου πεις αν ενδιαφέρεται εκείνη;"

"Σίγουρα δεν της περνάς αδιάφορος." είπε η Στέλλα και συμφώνησα.

"Ισχύει, αν δει και ενδιαφέρον απο εσένα σίγουρα θα ψηθεί. Αλλά πρεπει να σε προειδοποιήσω." είπα και σηκώθηκα ξανά πλησιάζοντας τον.

"Πρώτον, αν την στεναχωρησεις πέθανες." είπα και εκανα εναν γύρο απο τον ίδιο.

"Δεύτερον, αν την κανεις να κλάψει πέθανες!" είπα κοντά στο πρόσωπο του και κατάπιε ηχηρά.

"Και τέλος" είπα σταματώντας ακριβώς μπροστά του " αν μάθω ότι την πλήγωσες θα εύχεσαι να είχες πεθάνει. Έγινα κατανοητή;" εγνεψε ως απάντηση και αφού του έριξα ενα χαμόγελο απομακρύνθηκα.

"Με τρομάζει..." Ψιθύρισε στη Στέλλα και τον χτύπησε απαλά στον ώμο.

"Ναι καταλαβαίνω, δεν είσαι ο μόνος."
Τους αγνόησα και τους δύο.
Δεν είμαι τόσο κακιά ρε παιδιά.

Hey TeddyWhere stories live. Discover now