16

1.8K 133 26
                                    

"ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΑΑΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ! ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕΙΣ ΣΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΕΝΑΣ ΧΑΖΟΟΟΣ!"Φώναζε, τι φώναζε δηλαδή ούρλιαζε καλυτερα, ο Αρης μόνος του κρατώντας τη τούρτα.

Ποιος έδωσε σε αυτον τον βλακα τη τούρτα;

"Σκασε ρε μας ξεκουφανες!" είπε ο Χάρης με ενα τεράστιο χαμόγελο.

"Ευχή κάνε πριν τα σβήσεις!" είπα και το σκέφτηκε για λίγο. Αφού χαμογέλασε φύσηξε τα κεράκια και όλοι χειροκροτήσαμε δυνατά.

Μας κοίταξε και έβαλε τα χέρια του στη μέση. "Τι άσπρα μαλλιά ρε χαμένα; Εγώ πιπινακι θα μείνω μια ζωή!"

Την είπε δεν άντεξε.

"Να του φέρω τωρα τη τούρτα στη μούρη;"

[...]

"Χάρη εμείς φεύγουμε παιδί μου, μη πιειτε πολύ και να προσέχετε!" είπε η μαμά του και είδα την Όλγα να μαζεύει τα πράγματα της.

"Χευ Όλγα γιατί δε κάθεσαι μαζί μας;" ρώτησα την κατα τρία χρόνια μεγαλύτερη αδερφή του Χάρη.

"Ε θα πάω στο σπίτι μου μωρέ δε πειράζει. Εσείς μια παρέα είστε." είπε φτιάχνοντας τα γυαλιά της. Μα πως στο καλό είναι αδέρφια με τον Χάρη

"Τι λες καλέ κατσε μαζί μας ,γιατί να πας στο σπίτι σου να κάθεσαι μόνη;"
Είπα και της έπιασα το χέρι. Ηταν τόσο γλυκούλα και καλή κοπελίτσα.

"Ναι ρε Ολγάκι, κάτσε μαζί μας! Θέλω την αδερφή μου μαζί μου σήμερα!" είπε ο Χάρης και την έπιασε από το χέρι.

"Εντάξει, μισό να στείλω ενα μήνυμα τότε." είπε με ενα χαμόγελο και γνεψαμε.

"Καλά η αδερφή σου είναι σκέτη γλύκα! Εσύ γιατί βγήκες έτσι;" είπα και του έδωσα μια φαπα στο κεφάλι.

"Αουτςς!"

"Τι λέτε εσείς εδώ πέρα;" ρώτησε ο Άρης και έβαλε το ενα του χέρι στον δικο μου ώμο και το άλλο στου Χάρη.

"Τίποτα με την Όλγα μιλούσαμε! Χευ Αλεξ το ηξερες ότι η Όλγα ήταν ο πρώτος ας το πούμε έρωτας του Άρη;" είπε ο Χάρης και οκ σοκαρίστηκα.

Τι ήταν η Όλγα;

"Ρε μαλάκα!" είπε ο Άρης και τον σκουντηξε.

"Πλάκα κάνεις έτσι;"

"Οχι δε θα το έλεγα. Βέβαια ήταν πρώτη λυκείου και εκείνη τρίτη οπότε όπως καταλαβαίνεις όσο ομορφο αγοράκι και να ήταν η αδερφή μου τον απέρριψε." συνέχισε ακάθεκτος.

Hey Teddyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن