"Α και είσαι θεωρητική ε; Δε το περίμενα." του είπα με ενδιαφέρον. Είχε κάποια λεπτα που συνομιλούσαμε μεταξύ μας και ο Άρης καθόταν στη γωνία του ήσυχος να πίνει το ποτό του. Δεν μιλούσε , παρα μονο καποιες κλέφτες ματιές μας έριχνε.
"Ναι, δεν εχει πολλά αγόρια γενικά στη κατεύθυνση μας." είπε περνώντας το χερι του μέσα απο τα ξανθά μαλλια του τα οποία βασικά ηταν υπέροχα.
Βρε αν δεν σε λέγανε και Γιάννη θα σου είχα κάτσει ήδη!
"Ισχύει είμαστε περισσότερες κοπέλες." συμφώνησα μαζί του και το βλέμμα μου έπεσε στην Αγγελική που μιλούσε με εκείνον τον μελαχρινό φιλο του Γιάννη. Νίκο νομιζω τον λέγανε.
"Νομιζω οτι ο φίλος σου τη πέφτει στη κολλητή μου." του είπα πονηρά και εκείνος γύρισε να τους κοιτάξει.
"Και που είναι το κακό;"
"Πουθενά αν δεν είναι μαλάκας!" του απαντησα και εκείνος γέλασε.
Πωπω παιδιά είναι ωραίος αυτός!
"Είναι καλό παιδί, το θέμα είναι η κολλητή σου τι θα κάνει μαζί του."
"Ναι, θα δειξει." ψέλλισα προβληματισμένη γιατί ήξερα ποσο της αρέσει ο Αλέξανδρος...
"Και δε μου ειπες Άλεξ. Είσαι μονη αυτό το καιρό;" με ρώτησε κατευθείαν χωρίς περιστροφές και τα ματια μου άνοιξαν διάπλατα.
Βουρ στο πατσά ο τύπος!
"Αυτό τώρα που κολλάει ακριβως;" πετάχτηκε ο Άρης απο το πουθενά και κόλλησε τη καρέκλα του με τη δική μου.
"Παντού!" είπε ο Γιάννης.
Αχου τονε!
"Οχι δε κολλάει, τι σε νοιάζει εσένα αν είναι ελευθερη ή όχι;"
"Γιατί να μην με νοιάζει ρε μαλάκα; Και δεν απευθύνομαι σε σένα αλλά στην Άλεξ!" απάντησε ο Γιάννης και τα χαρακτηριστικά του Άρη σκλήρυναν.
"Εεε παιδιά εγώ λέω να σταματήσει εδώ αυτή η κουβέντα!" είπα κοιτώντας τον Άρη κανοντας του νόημα να μαζευτεί.
Τι τον έπιασε αυτον;
Ο Άρης ήπιε με μια γουλια το υπολοιπο ποτό του και γύρισε τη πλάτη του σχεδόν αρχίζοντας να μιλάει με τον Στέλιο και την Βάσια.
Τι βλάκας!
"Πάω να πάρω λίγο αέρα γιατί ζαλίστηκα." Είπα μια ψεύτικη δικαιολογία.
Ήμουν απλώς εκνευρισμένη με τη συμπεριφορα του Άρη για άλλη μια φορά...Σηκώθηκα απο τη θέση μου και έφυγα απο το τραπέζι αφού έριξα ενα απολογητικό χαμόγελο στον Γιάννη.
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...