~I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree…~Χριστουγεννιάτικα τραγούδια ηχούσαν για αλλη μια χρόνια τη τελευταία βδομαδα πριν τις χειμερινές διακοπές. Ειχαμε μαζευτεί τα περισσότερα παιδιά μέσα στο κτήριο γύρω απο τους πάγκους με τα γλυκά , τις καρτουλες και όλα όσα διοργάνωναν διάφοροι καθηγητές με την βοήθεια των μαθητών, είτε για την πενταήμερη της τρίτης λυκείου, ειτε για φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Ηταν το κλιμα που σε παρακινούσε να κανεις καλες πράξεις. Λατρεύω τα Χριστούγεννα και παντα προετοιμάζομαι τόσο πολύ για αυτά. Κάνω σχέδια που λογικά δε θα γίνουν, τραγουδάω, τρώω κυρίως αυτό.
Το μονο αρνητικό είναι η κατάθλιψη των Χριστουγέννων.Και πολύ σίγουρο φέτος να με πιασει μιας και είμαι χαζη και αυτές τις μέρες δε μίλησα καθόλου με τον Άρη. Βέβαια ειτε δεν τον έβρισκα ειτε με απέφευγε και μετα ένιωθα τη σιγουριά μου να κανει φτερά.
Σίγουρα εχει ξενερωσει.
"Ελα μωρέ μη κανεις τέτοια φάτσα εσύ συνήθως δε κάθεσαι στο κώλο σου τέτοια εποχή!" είπε η Βάσια.
Ισχύει, παντα ήμουν πολύ ενθουσιασμένη αλλά με τις βλακειες που έχουν γίνει αυτές τις μέρες το μονο που κάνω είναι να σκέφτομαι. Ο εγκέφαλος μου εχει καεί να φανταστείτε...
"Εγώ λέω να πάμε να τσεκαρουμε τον παγκο με τα γλυκά που μας φλερτάρει ασυστολα." είπε η Αγγελική σκουντώντας με και γελασα.
"Θα πάμε στο επόμενο διάλειμμα που θα εχω λεφτά." της είπα και εκείνη εγνεψε. Το βλέμμα μου συνέχισε να ψάχνει τη παρουσια του που είχε αρχίσει να με εκνευρίζει. Οχι ότι είχε άδικο που με απέφευγε αλλά κατσε βρε αγόρι μου πρωτα να το συζητησουμε και μετα ναι, αν θες να φύγεις,φύγε!
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι αυτός ήταν ο μόνος ξεκάθαρος σε όλο αυτό που έκατσε όντως να συζητήσει.
"Εγώ πάντως δεν τον εχω δει καθόλου σήμερα." μου είπε η Στέλλα που κατάλαβε οτι έψαχνα επίμονα.
"Για να το σιγουρεψουμε θέλετε να βρείτε λίγο τους γκομενους σας;" είπα στην Βάσια και στη Στέλλα και με κοίταξαν.
"Μα σε αυτό τι διάλειμμα κάθομαι μαζί σας!" είπε η Βάσια.
"Δεν είναι γκομενος μου!" είπε η Στέλλα.
Ο καθένας με το πόνο του.
ESTÁS LEYENDO
Hey Teddy
Novela Juvenil"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...