2

3.4K 187 53
                                    

Γύρισα να αντικρίσω το άτομο που με ακούμπησε και είδα την Αγγέλα να με κοιτάει.

"Έλα λίγο να σου πω." την κοίταξα περίεργα.

"Τι έγινε;" την ρώτησα όταν απομακρυνθήκαμε.

"Θελω να σου ζητησω μια χαρη." ειπε διστακτικά και σήκωσα το φρύδι μου.

Ωχ!

"Να φοβαμαι;"

"Οχι μωρέ!" είπε γελώντας αλλά σοβαρεψε απότομα.

"Α είναι σοβαρά τα πραγματα,για πες τι θες."την προέτρεψα τσεκαροντας ταυτόχρονα αν έρχεται η καθηγήτρια.

"Πφ λοιπον, θέλω να ψαρέψεις τον Πάνο για μένα μιας και ξέρω οτι κάνετε παρέα." είπε γρήγορα και την κοίταξα προβληματισμένη.

Ηξερα οτι τον τελευταιο καιρό είχε αρχίσει να τρέφει συναισθήματα για τον φιλο μου αλλά αυτό που μου ζητούσε ηταν δύσκολο,ξέροντας το παρελθον τους.

"Βρε κορίτσι μου πως θα τον 'ψαρέψω'; Τι θα του πω δηλαδή; Α Πάνο υπάρχει περίπτωση να ενδιαφέρεσαι ακόμη για εκείνη τη κοπέλα, η οποία πριν λίγο καιρό σε απέρριψε γιατί είχε πρόβλημα αλλά τώρα σε θέλει; Δε ξέρω αν θα γελάσει ή αν θα γελάσει και θα με χτυπήσει." της απάντησα.

Υπήρχε προϊστορία μεταξύ τους. Ο Πάνος έκανε πολύ καλή παρέα μαζί της μιας και είχαν κοινά μαθήματα στο φροντιστήριο. Μέχρι που άρχισε να την γουστάρει, η Αγγέλα όμως του έριξε ενα ωραιότατο friendzone και τώρα ενα χρόνο μετά (μπορεί και παραπάνω) που ο Πάνος σταμάτησε να ασχολείται μαζί της αποφασίζει η κυρία από εδώ να χωθεί λες και ο άλλος θα την γουσταρει ακόμα.

Φίλη μου φίλη μου αλλά και ο Πάνος είναι φίλος μου και δε γίνεται να κάνει ότι θέλει.

"Έλα βρε Αλεξ, αφού το ξέρεις ότι το μετάνιωσα!" είπε και εκείνη την ώρα ο Πάνος σηκώθηκε με τα παιδιά για να πάει ο καθένας στη τάξη του.

"Τωρα και να ήθελες να του μιλήσω ,έφυγε. Αλλά μπορεί να το κάνω κάποια στιγμη εντάξει; Δε σου εγγυώμαι τίποτα όμως. Για μένα το πιο σωστό είναι να του μιλήσεις εσύ." της είπα και ένιωσα παλι ένα χέρι στον ώμο μου.

Μα καλά τι διάολο είμαι και όλοι στηρίζονται πάνω μου.

"Γεια σας κοριτσαρεες." η φωνή του κολλητού μου ακούστηκε και γύρισα να τον κοιτάξω.

"Γεια σου Κώστα." είπε η Αγγέλα και μας πλησίασε και η Αγγελική.

"Παιδιά μπήκε."
Και με τη σειρά μας μπήκαμε κι εμείς για μάθημα.

Hey TeddyWhere stories live. Discover now