27

1.7K 107 25
                                    

"Βρε καλό μου κορίτσι γιατί δεν με ακούς;" είπα αγανακτισμένα.

"Γιατί δεν μπορω να το κάνω. Οχι οχι οχι δεν υπάρχει περίπτωση."

"Μα γιατί;;;"

"Θα φαω άκυρο και θα το αξιζω για αυτό!" είπε στερεώνοντας καλυτερα τα γυαλιά της.

"Μα δεν το ξέρεις αυτό! Πως μπορείς να κρίνεις χωρίς να ξέρεις;" της είπα καθώς σχεδιαζα στο τετράδιο μου ανθρωπακια. Αυτό θα το ονομασω Στιβ!

"Μα είναι σχεδόν σίγουρο! Πλέον ούτε καν με κοιτάει." ψέλλισε απογοητευμένη βγάζοντας κάτι πολύχρωμα στυλό απο τη κασετίνα της.

"Α όλα κι όλα μη τα θες όλα δικά σου! Και να σου πω και κάτι; Ακόμα και αν δεν ενδιαφέρεται γιατί να μη προσπαθήσεις να τα βρεις μαζί του; Δεν προσπάθησες καν να τον κρατήσεις κοντά σου, απλως τον άφησες να απομακρυνθεί." της είπα σταματώντας να ζωγραφίζω για λίγο το κεφάλι του Μπομπ το οποίο ηταν μεγαλυτερο απο αυτό του Στιβ και την κοίταξα.

Εκείνη ξεφυσηξε, "Μωρέ το ξέρω έχεις δικιο και πραγματικά το μετανιώνω. Αλλά τώρα τι κάνω;"

"Ή θα του μιλησεις από κοντά ή θα του στειλεις ή ακόμα καλυτερα στείλε του για να βγειτε  και να μιλήσετε!" μήπως να τους κάνω γκέι ζευγαρι; Μπομπ και Στιβ;

"Ή θα κλειστω στο δωμάτιο μου και θα κλαίω όλη μέρα κατω απο τη κουβέρτα μου."

"Εγώ πάντως προτείνω το τρίτο!" είπε η Αγγελική που ηταν και η μονη που πρόσεχε.

"Ναι κι εγώ! Και στη χειρότερη αν σου πει οχι πες του τα ή απο κοντά ή απο τσατ και ξεκαθάρισε τη κατασταση. Τουλάχιστον να κλείσει αυτό το κεφάλαιο της ζωής σου." της είπα ενώνοντας το χερι του Μπομπ με του Στιβ. Τι γλυκοο!

"Λετε ε;"

"Ναι να του στειλεις σήμερα κιόλας μη σου πω! Τι μέρα είναι; Πέμπτη, σκατά εχω και φροντιστήριο." είπα στο τέλος με την απόγνωση φανερή στη φωνη μου.

"Σήμερα δε μπορω εχω φροντιστήριο! Αλλά αύριο θα του στείλω!"

"Ωχ σωθηκαμε, εγώ θα καταληγω να το στέλνω το κωλομήνυμα." είπε η Αγγελική και γελασαμε.

"Ησυχία η τετράδα!" μας έκανε παρατήρηση η καθηγήτρια και εγώ κρατήθηκα να μη πω κάτι κακό. Υπομονή Άλεξ σε λίγο χτυπάει το κουδούνι!

"Αμα της πετάξω τη κασετίνα στο κεφάλι θα της πω εγώ!"

"Ελα μωρέ μη δίνεις σημασία! Σάρα σε πόση ωρα χτυπάει;" είπε η Αγγελική στην διπλανή της.

Hey TeddyWhere stories live. Discover now