20

1.8K 128 32
                                    

"Και θα φύγεις δηλαδή με τον Άρη;" μου είπε η Αγγέλα όταν κατεβαιναμε τις σκάλες.
"Ναι και ευτυχώς τα κορίτσια σχολασαν νωρίτερα. Θα άκουγα δούλεμα!" είπα και ο Κώστα δίπλα μου γέλασε.

"Αρα φεύγω μόνος σήμερα;" είπε και του εγνεψα. Συνήθως όταν τα κορίτσια και ο Πάνος σχολουσαν νωρίτερα γυριζαμε ειτε οι δυο μας ειτε οι τρεις μαζί με την Αγγέλα.

Φτάσαμε στη μπροστινή είσοδο και είδα τον Άρη να κοιτάει το υπερπέραν αφηρημένος.

"Τι λέει;" τον ρώτησε ο Κώστας και έκαναν μια χειραψία. Ο Άρης του χαμογέλασε χτυπώντας τον στον ώμο και αφού χαιρέτησε και την Αγγέλα αποφασίσαμε να κάνουμε το κυκλο ετσι ώστε να είμαστε μόνοι.

"Λοιπόν τι έγινε;" τον ρώτησα μόλις έφυγαν τα παιδιά και αρχίσαμε να περπατάμε.

"Πφφ ναι κοίτα. Είναι λίγο περίπλοκο αυτό που θέλω να σου πω." γιατί με αγχωνει όλο αυτό;

"Τι έγινε παιδι μου; Να φοβάμαι;" είπα αστεία μα εκείνος απλως χαμογέλασε ψεύτικα.

"Αρχικά, συγγνώμη για το τροπο που σου μίλησα στο πάρτι. Απλώς έγιναν και όσα έγιναν και είμαι κάπως συγχυσμένος." είπε εξηγώντας κάτι που προφανώς είχα καταλάβει.

"Δεν χρειάζεται να απολογείσαι. Ηταν όντως περίεργη μέρα οποτε δε παρεξηγώ. Βέβαια και μετα την εβδομαδα που πέρασε ήσουν πολύ απόμακρος." του είπα με νόημα.
Τον είχα συνηθίσει τόσο πολύ να με ενοχλεί που η μέρα περνούσε σχεδόν βαρετα.

"Σου έλειψα να φανταστώ." είπε αστεία με μια δόση ειρωνείας και τον έσπρωξα απαλά γελώντας.

"Σκασε! Τώρα πες μου τι με θες. Δε νομίζω ενα συγγνώμη να ηταν ο λογος που με απομονωσες."

"Ναι ναι εχεις δίκιο! Λοιπόν εσυ και οι άλλοι δυο μαλακες ειστε οι μόνοι που το ξέρουν. Και επειδή δίνεις και γαμω τις συμβουλές είπα να το πω σε σένα για να με βοηθήσεις." Κάτσε που ξέρει αυτός τι συμβουλές δίνω;

Επίσης αυτό ήταν κοπλιμεντο σωστά;

"Ωχ να φοβάμαι;"

"Όπως το πάρει κανείς! Αυτό που θέλω να σου εμπιστευτω είναι οτι μου αρέσει πολύ μια κοπελα εδώ και αρκετό καιρό." τα ματια μου γουρλωσαν απο το σοκ και το στόμα μου άνοιξε.

Hey TeddyWhere stories live. Discover now