"Ελα μωρέ Άλεξ ισως δε μπαίνει τόσο συχνα και δε το εχει δει!" μου είπε η Αγγελική προσπαθώντας να με πείσει οτι ίσως υπήρχε κάποιος λόγος που ο άλλος δεν είχε δει ακόμα το μήνυμα μου. Κάτι που έκανε όλες αυτές τι μέρες.
"Ναι οκ δεκτό. Είναι τρίτη και διαβάζει αλλά μη μου πεις οτι δεν μπαίνει ουτε λίγο. Να πω οτι είναι μια δυο μέρες ,αντε τρεις, αλλά όχι είναι μια βδομάδα!" είπα απηυδισμένη.
"Δε ξέρω ρε συ αλήθεια!"
Για λίγο δε μιλήσαμε.
" Κάτι άκυρο, ο φίλος του πολύ ωραίο παιδί πάντως." είπε καθώς κοιτούσε προς τη παρέα τους. Γέλασα γιατί κάθε φορά που κοιτούσε τον Αλέξανδρο αυτό έλεγε."Χαίρομαι που σου αρέσει, τουλαχιστον ας βγει μια κερδισμένη απο αυτήν την παρέα ." είπα και εκείνη με σκουντηξε στον ώμο.
[...]
"Και δηλαδή μου λες οτι υπάρχει άτομο που δεν του αρέσει η σοκολάτα;" με ρώτησε με γουρλωμενα μάτια και γέλασα.
"Απίθανο κι όμως αληθινό!" του είπα και έδειχνε ακόμα σοκαρισμένος.
"Και τι τρώει δηλαδή!"
"Δε ξέρω ρε συ αλήθεια. Της αρέσουν λέει περισσότερο τα φρούτα." είπα για μια γνωστή μου από τη Κατερίνη και το βλέμμα του πήρε μια αστεία παύλα αξιολατρευτη έκφραση.
"Τώρα νιώθω χοντρός." είπε χτυπώντας την κοιλιά του και σήκωσα το φρύδι μου.
"Εσύ χοντρός ρε Αρη; Τι να πούμε κι εμείς δηλαδή!" του είπα. Τόση ωρα μιλούσαμε για διάφορες βλακειες. Ηταν Τρίτη σήμερα, οπότε γυρνούσαμε μαζί απο το φροντιστήριο.
"Εσύ γιατί να πεις κάτι; Είσαι μια χαρά!" είπε παραξενεμένα και γέλασα σχεδόν.
"Αρη εχω καθρέφτη και βλέπω οτι τα έχω βάλει αρκετά κιλακια! Πάνε οι καλές εποχές που ήμουν η μισή απ' ότι τώρα." είπα και γέλασα στο τέλος μα εκείνος με κοιτούσε σοβαρός. Σταμάτησε να περπατάει και αυτόματα σταμάτησα κι εγώ.
"Πρώτον και να έβαλες κιλά τι έγινε; Είσαι μια χαρά, ακριβώς όπως είσαι. Σημασία δεν έχουν τα κιλά αλλά τι άτομο είσαι. Κι εσύ είσαι τόσο όμορφη μέσα σου που και να προσπαθείς να το κρύψεις βγαίνει." Είχα μείνει να τον κοιτάζω σοκαρισμένη. Ήταν αλλιώς να το ακούς από τον συγκεκριμένο. Ήξερες ότι ο,τι έλεγε το εννοούσε και αυτό έκανε τη καρδιά μου να χτυπάει σε πρωτόγνωρους ρυθμούς.
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...