Θεέ μου κάνε το να σταματήσει. Σε παρακαλώ απλώς κάνε κάτι δεν αντέχω άλλο.
Είναι σκέτο μαρτύριο."Σε ποσο χτυπάει επιτέλους;" είπα απελπισμένη στην Αγγέλα που σχεδόν κοιμόταν όρθια δίπλα μου. Δεν άντεχα ούτε λεπτό παραπάνω με αυτόν τον άνθρωπο να μιλάει για τις θεωρίες συνωμοσίας και για τα μέτρα που δέχεται ο ελληνικός λαός χωρίς να αντιδρά ενώ στη Γαλλία για τέτοια μέτρα τα "κίτρινα γιλέκα " κάνουν συνεχώς διαμαρτυρίες.
ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.
Πώς να στο πω αλλιως δηλαδή , I don't care.
No me importa, je m'en fous , es ist mir egal και μπορώ να ψάξω και στο Google translate να σου το πω και σε άλλες γλώσσες άνθρωπε μου!"Χτυπάει σε... Τώρα βασικά." είπε η Αγγέλα κοιτώντας το ρολόι της και όντως το κουδούνι χτύπησε λυτρώνοντας μας όλους. Οι μισοί και παραπάνω είχαν γείρει πανω στα θρανία και ακόμα και οι καλοί μαθητές όπως ο Κώστας ήταν έτοιμοι να κοιμηθούν.
Σηκώθηκαν από τη καρέκλα μου βιαστικά και τεντώθηκα. Οι γαμημενες ένα μαξιλαράκι δε μπορούσαν να έχουν, έχει πιαστεί ο πισινός μας.
Περιμένω την Αγγελική να σηκωθεί και εκείνη για να βγούμε έξω και έπειτα κατεβαίνουμε τις σκάλες για να πιάσουμε παγκάκι.
Τα μάτια μου με το που κάθισα άρχισαν να περιπλανούνται μανιωδώς στο χώρο μέχρι να εντοπίσουν την λεπτή κορμοστασιά του και τα καστανά του μαλλάκια.
Φορούσε ενα λεπτό σκούρο πράσινο με λίγο μπλε μπουφάν και μαζί με τους φίλους του περπατούσε προς το κυλικείο. Οι μονές στιγμές που τον κοιτάζω είναι όταν δε με βλέπει.
"Αλεξ ο Γιώργος κοιτάει ,Παναγία μου! Γιατί κοιτάει κι αυτός τώρα τι θέλει; " η προσοχή μου στράφηκε μία στην Άγγε και μία στον ηλίθιο που την κοιτούσε.
Που να του μαραθεί!
"Μην τον κοιτάς καν το παπάρα;" γρυλισα και έστρεψα τη προσοχή μου στα κορίτσια που μας πλησίαζαν.
"Τι έγινε κοριτσαρες γιατί τέτοια μούτρα;" ρώτησε η Βάσια και έκατσε δίπλα μου.
"Είναι που δεν έχω πιεί καφέ και αφήνω το δηλητήριο ελεύθερο." είπα βάζοντας τη κουκούλα και στηρίζοντας το κεφάλι μου στον ώμο της.
"Ναι, κάτι κατάλαβα. Αχ και είναι ακόμα Δευτέρα αγαπητή." μου απάντησε.
"Πωω αυτό που το πας. Έχουμε και άθλιο πρόγραμμα σήμερα." είπε η Στέλλα και η Βάσια συμφώνησε.
"Γιατί το φροντιστήριο που το πας;" συμπλήρωσε.
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...