"Απλώς μιλούσαμε μωρέ τίποτα το σημαντικό. Δε φταίει κανεις αν ο Άρης εχει περίοδο ,σορυ Στέλλα." είπα και συνέχισα να τρώω.
Δεν το συνέχισε καμία μέχρι που σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα την Αγγελική. "Δε μου λες τελικά αυτός ο φίλος του Γιάννη πως σου φαίνεται; Αυτον με τα μπλε μάτια λέω."
"Ωραίο παιδί. Δε θα με χαλαγε. Εφόσον το λήξαμε μία και καλη με τον Γιώργο ίσως είναι καιρός να τον ξεπεράσω και να προχωρήσω."
"Επιτέλους!"είπα και όλες γελασαμε και συνεχίσαμε να μιλάμε και να πίνουμε.
[...]
"Πωπω μιλάμε Άλεξ, περάσαμε γαματα το Σάββατο. Νομιζω θα κάνω βδομάδες να σταματήσω να μιλάω για αυτό."
"Ισχυει, δεν εχω γελάσει περισσότερο στη ζωή μου." είπε η Αγγέλα συμφωνώντας με την συνονόματη της και σχημάτισα μια ειρωνική φάτσα.
"Να φάτε σκατά ρε!"
"Ω έλα μη κανεις έτσι! Τι, δηλαδή, επειδή σουρωσες λίγο και έγινες ρεζίλι σε κάτι περαστικούς; Ή μήπως φταίει που έκανες moonwalk στο πεζοδρόμιο και στις διαβάσεις και χαιρετούσες ολους τους οδηγούς; Ή μήπως-" την διέκοψα γιατί δε θα τελειώναμε ποτέ.
"Εχω το κονσεπτ! Εκανα πολλές βλακειες." Δυο μέρες μετα τη βόλτα μας σε εκείνη τη ταβέρνα που κατέβασα μονη μου κάτι ποτηράκια και ακόμα ακούω για τα κατορθώματα του Σαββάτου.
"Μη ξινιζεις μωρή!" είπε η Αγγελική και γύρισε ξανά μπροστά για να αντιγράψει απο τον πίνακα.
"Αφού με ξέρεις, μου βγαίνει φυσικό." Της απάντησα και ύστερα γύρισα να μιλήσω στα αγόρια πίσω τα οποία όπως πάντα έλεγαν βλακείες.
[...]
"Και που λέτε να μας πάνε φέτος;" ρώτησα όταν καθίσαμε στο παγκάκι.
"Εμένα η Σταύρου μου είπε οτι σκέφτονται για εξωτερικό φέτος."
"Ναι! Ή βόρεια Ιταλία ή Γερμανία." πρόσθεσε η Βάσια και γουρλωσα τα ματια απο ενθουσιασμό.
"Πλάκα κανεις; Γουσταρω, πάμε στα Ιταλάκια γκομενακια!" είπα χτυπώντας παλαμάκια.
"Τι λέτε εσείς εδώ;" ο Στέλιος με διέκοψε αγκαλιάζοντας την Βάσια απο πίσω.
Κιουτ.
"Πραγματα για τις ελεύθερες της παρέας!" του είπα κλείνοντας του το μάτι και γύρισε να κοιτάξει την Βάσια.
YOU ARE READING
Hey Teddy
Teen Fiction"Μονη εσύ ,μόνος εγώ θες να κάνουμε μονόζυγο;" "Αρη." "Ναι;" "Πήδα από κάνα παράθυρο..." "Να πηδήξω εσένα καλύτερα;" "ΑΡΗ!" φώναξα κοιτώντας τον απειλητικά. "Οκ το έπιασα θα πηδήξω από το παράθυρο." • 1ο Βιβλίο • ΠΡΟΣΟΧΗ ⚠=> Η ιστορία αυτή ηταν η...