3

265 25 5
                                    

CHEN

Wstałem wcześniej od starszego chłopaka i poszedłem przygotować nam wspaniałe śniadanie do łózka.

Moje życie było jak dla mnie zbyt nudne, codzienne siedzenie w domu doprowadzało mnie do szału. Chciałbym mieć  własne pieniądze, a nie wydawać tylko tych które zarobił Xiu siedząc w swojej nudnej pracy.Postanowiłem pogadać o tym z chłopakiem przy śniadaniu. Wróciłem do pokoju z tacą którą położyłem na stoliku nocnym i obudziłem swojego chłopaka.
Podałem mu kanapki, a ten uśmiechnął się do mnie i pocałował mnie czule. Gdy Xiumin był wystarczajaco rozbudzony postanowiłem zacząć temat.

- Chce iść do pracy.- wypowiedziałem cicho zdanie, Kim spojrzał się na mnie pytającym wzrokiem - Za mało pieniędzy ? Jak tak mogę wziąć więcej nadgodzin.- Zrezygnowany pokiwałem przecząco głową - Nie ! - Uniosłem lekko głos.- To nie o to chodzi, po prostu źle się właśnie z tym czuje. Od rana do wieczora jesteś w pracy siedzę w domu sam nie mam do kogo się odezwać, a wydawanie twoich zarobionych pieniędzy zaczyna mnie już trochę denerwować. - Na prawdę miałem tego dość, kocham go ale po mału to rozpieszczanie mnie strasznie zaczęło działać mi na nerwy. Z moich myśli wyrwało mnie stanowcze zdanie chłopaka. - W tym związku to ja jestem mężczyzną wiec to ja będę zarabiać pieniądze i skończmy ten temat. - zdenerwowany postanowiłem wyjsć z domu i udać się do przyjaciół lub jakiegoś klubu.
Po piętnastu minutach dostałem pierwszego SMS od swojego partnera.

Od: Kluseczka

Przepraszam ? Powiedz mi gdzie jesteś ?

Nie miałem zamiaru odpisywać na jego SMS byłem wściekły. Wszedłem do pierwszego lepszego klubu i zamówiłem drinka z dużą ilością alkoholu. Zakręciło mi się lekko w głowie ponieważ nie byłem przyzwyczajony do szybkiego picia. Po chwili odczytałem kolejne SMS.

Od: Kluseczka

Na prawdę się martwię.

Od: Kluseczka

Przynajmniej odpisz mi na jedną wiadomość.

Pół przytomny od namiaru alkoholu napisałem Wiadomość do Lu gdzie się znajduje, a ostatnią rzecz jaką pamietam to, to że ktoś mnie gdzieś prowadził...

--------------------------------
Kochani i teraz pytanie do was :
Po Chena przyjechał Xiu VS pojawia się ktoś nowy ?
Liczę na waszą pomoc :)

Miłość przez internet 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz