Kim2000: Xiu w końcu się do mnie odezwałeś.
Xiu27: Tak... znaczy...
Kim2000: Xiu o co chodzi ?
Xiu27: Przepraszam...
Kim2000: Za co mnie przepraszasz ? Minseok !
Xiu27: Pamietam tylko ułamek, pamiętam tylko to jak byłem bity i widziałem ciebie i jakiegoś chłopaka...niestety reszty nie pamietam. Nie pamietam kim dla mnie jesteś...po prostu przeglądałem swój telefon i znalazłem naszą rozmowę. To ty jesteś na zdjęciu w mojej sypialni.
Miałem w oczach łzy, czyli on mnie nie pamięta ? Chce do niego, tak bardzo mi go brakuje. Po chwili usiadł koło mnie Kris i wtulił w swoje ciało.
-Coś się stało ? Zrobiłeś się smutny - Miałem ochotę zamordować tego człowieka.
-Nic misiu po prostu źle się poczułem. Pójdę się położyć.Kiedy byłem już w sypialni od razu przeczytałem ostatnią wiadomość. Czyli on stracił pamięć ? Poczułem na swoich policzkach łzy. Jak to możliwe, że mnie nie pamięta.
Kim2000: Xiu na prawdę nic nie pamiętasz ?
Xiu27: przepraszam nie wiem kim dla mnie jesteś.
Poczułem straszne ukłucie w sercu,spojrzałem na swoją dłoń i na pierścionek zaręczynowy.
Co musiało się takiego stać, że mnie zapomniał. Nie wiedziałem co mu odpisać, po prostu chciałem zniknąć lecz po paru minutach otrzymałem kolejną wiadomość.XIU27: Ale chce się z tobą spotkać, ja muszę się z tobą spotkać.
KIM2000: Dobrze, spotkajmy się za trzy dni przy szkole do której chodziłeś.
XIU27: Dobrze, będę tam na ciebie czekał.
Postanowiłem zebrać jak najwiecej wspomnień aby chłopak sobie przypomniał kim na prawdę dla niego jestem.
Miałem nadzieje, że do ślubu wszystko wróci do normy.-------------------
Dziękuje wam za te wszystkie dobre słowa ❤ dzięki wam mam wenę by dalej pisać ❤
CZYTASZ
Miłość przez internet 2
FanfictionAkcja opowiadania dzieje się dwa lata pózniej po pierwszej części Paring: XiuChen Gatunek : Smut