-Czemu jesteś taki zimny ? - spytał młodszy chłopak ze łzami w oczach. Chciał podejść do starszego i się przytulić, poczuć to co kiedyś między nimi było.
-Ponieważ już cię nie kocham Chen, nigdy cię nie kochałem. - Wyższy chłopak odszedł od niższego spoglądając na niego smutno.
Chen wiedział, że starszy kłamał , nie mógł udawać że go kocha przez prawie trzy lata.
Gdy chłopak postanowił zapomnień o swojej pierwszej miłości dostał list, list w którym nie znajdowało się nic oprócz zdjęcia.
Młodszy postanowił, że nigdy nie zniszczyć tego zdjęcia, chciał zawsze pamiętać o osobie która pokazała mu co to miłość.Gdy chłopak się obudził wstał po cichu z łózka po czym spojrzał na zdjęcie które leżało na podłodze. Chciał zapomnieć o przeszłości, miał teraz koło siebie osobę którą kochał całym sercem.
Po chwili niższy usłyszał wibracje telefonu. Szybko sięgnął telefon i odczytał wiadomość.
Od: Nieznajomy
Nie możesz spać ?
Od: Nieznajomy
Też patrzysz na nasze stare zdjęcie ?Na chwile chłopak nie wiedział jak oddychać. Osoba o której zapomniał znowu chciała wejść w jego życie.
Do: Nieznajomy
Nie wchodź w moje szczęśliwe życie Wu Yifan.Odłożyłem telefon na bok po czym wtuliłem się w Xiumina i po przez jego zapach oraz ramiona wróciłem do krainy snów.
----------------
W końcu wiemy kim jest tajemniczy gość :)
Wiem krótkie ale nie miałam co robić przed snem. Dziękuje dobranoc.
CZYTASZ
Miłość przez internet 2
FanfictionAkcja opowiadania dzieje się dwa lata pózniej po pierwszej części Paring: XiuChen Gatunek : Smut