Másnap délután Alex és én éppen a tea-délutánra készülődtünk April segítségével. Tanult a születésnapi esetből, így a ruhámat nem húzta meg annyira. A sminkasztalnál ülve néztem a telefonomat, hogy Cameron írt-e az sms-ekre, amikkel elárasztottam őt. Eléggé aggódtam miatta, mert egy ideje már meg se nézte.
- Baj van?- lépett hozzám Alex miközben a nyakláncának a csatjával küzdött.
- Semmi baj, csak Cameron még mindig duzzog- sóhajtva elvettem a nyaklánc két végét és összecsatoltam.
- A palota két gyönyörű hölgye, akire mellesleg az egész udvar var- lépett be a szobába Felix. Alex mosolyogva odarohant és a nyakába ugrott.
- Állati jól nézel ki- mondta Alex, majd egy puszit nyomott az arcára.
- Igyekszek- vonta meg a vállát. Én a ruhámat igazgattam magamon.
Nem akartam ezt a teadélutánt, de nem ellenkezhettem. Az iskola igazgatója is jelen lesz, ahova járni fogok. Egy elég jó hírű intézmény, ahová az eddigi felmenőim is jártak. Sőt! Felix is oda jár. Szóval ezen a délutáni rendezvényen dőlt el, hogy felvesznek-e. Felix és Alex elindultak, én pedig utánuk mentem kissé bizonytalanul. Izgultam az igazgatóval való találkozás miatt, így a legyezőmmel hevesen legyezgettem magam, hogy kompenzáljam a sápadt arcomat, amin az alapozó sem tudott segíteni. Az ajtó előtt megálltunk és Felix előre tolt, hogy én lépjek ki elsőként. Mikor ez megtörtént, egy kis tömeg fogadott. Hátul a színpadon, amit a bálon nem tudtunk kihasználni, mert eléggé rossz időt mondtak akkorra és azért volt bent a bál. Lényegtelen. A színpadon Kellin és Vic láthatóan vitatkoztak valamin. Mindketten öltönyt viseltek, ahogy a két banda többi tagja is, akik a büféasztalnál keresték az alkoholt. Gabe épp a csészéje tartalmát szürcsölte, de nem számított arra, hogy tea van benne, így kiköpte. A mellette álló Justin cipőjére, aki azzal viszonozta, hogy valami krémes sütit nyomott az arcába. Vicces volt, de nem volt időm nevetni, mert a királynő lépett elém egy középkorú férfivel az oldalán.
- Maya! Szeretném bemutatni neked Mr. Mark Snell, az iskolád igazgatója- mondta a királynő és a férfire mutatott, aki azonnal kezet nyújtott.
- Örvendek a találkozásnak hercegnő! Sok pozitívat hallottam önről- mondta gusztustalanul nyálas hangon és kezet csókolt nekem.
- Öhm.. Ja.. Én is- válaszoltam egy kelletlen mosollyal és elhúztam a kezemet.
- Ne haragudj Mark, Maya nem a szavak embere- magyarázkodott a királynő.
- Az nem gond! Néha a tett többet ér a szónál- mondta, én pedig igyekeztem nem kimutatni, hogy az első szava után megutáltam.
- Távozz angolosan- súgta Felix és megkerülve minket elment, ahogy Alex is, aki mosolyogva a szemembe nézett egy pillanat erejéig. Én hallgattam a hercegre, így szó nélkül távoztam onnan. A színpad felé vettem az irányt, ám ekkor a másik hercegbe botlottam. Nem láttam, így a lábára léptem.
ESTÁS LEYENDO
A Trónörökös (1. évad)
RomanceAranyhajnak nincs pénze fodrászra. Hófehérke pedofil. Csipkerózsika egy altató reklámarca. Hamupipőke rendmániás és szenilis. És én? Én csak egy csaj vagyok a sok közül. Ja nem! Én is hercegnő vagyok. De hogy hogyan lettem az? Ha van pár perced, elm...