~31~

915 73 5
                                    

~Maya~

Másnap reggel az ezredes érkezésére teljes mértékben készen álltam. A királynő, Felix és én a trónteremben együtt vártuk, de mivel egy magánbeszélgetést terveztem, ledumáltam velük, hogy ne legyenek ott sokáig. Persze a királynőt nehezen tudtam meggyőzni, de végül rá tudtam venni.

- Maya- szólalt meg a nagyi- Ha az ezredes távozott, szeretnék kicsit beszélgetni veled.

- Már megint mit tettem?- háborodtam fel gondolkodás nélkül.

- Semmit. Most másról van szó. Úgy döntöttem, hogy már vagy elég érett, hogy beavassunk.

- Azt ne mondd, hogy a palota alatt van egy átjáró valami szuperbiztos épületbe, ahol a világ vezetői találkoznak és megbeszélik, hogy éppen ki haragszik kire- mondtam nevetve, de Felix és a királynő nem nevettek.

- Igazából ilyesmiről van szó, de a vége nem volt pontos- mondta Felix.

- Szívattok!- néztem rájuk csodálkozva.

- Az ezredes megérkezett- szólalt meg az egyik őr.

- Köszönöm fiam, de itt már ismernek minket!- mondta a férfi, aki belépett. Az oldalán Gary Fox volt, aki az osztálytársam volt. Meglepődve néztem rájuk.

- Maya! Jó újra látni önt- csókolt kezet Gary.

- Hasonló képp. De ön miért jött?

- Az ezredes az apám és el szerettem volna kísérni.

- Értem. Ebben az esetben szeretném, ha ön is részt venne az ezredessel való beszélgetésemben.

- Ezer örömmel- biccentett.

- Felség!- lépett hozzám az ezredes, majd kezet csókolt- Megtisztelő, hogy a palotába hivatott. Kíváncsian várom, hogy megtudjam az okát.

- Nem kell sokat várnia ezredes. Nekem most el kell mennem, Felixnek pedig pihennésre van szüksége- mondta a királynő. Az ezredes és Gary szalutáltak, majd a távozásukat követően kimentünk a teraszra, ahol már fel volt szolgálva a tea és az apró sütemények. Gary kihúzta nekem a széket, hogy helyet foglaljak.

- Köszönöm!- mondtam illedelmesen.

- Ez csak természetes- mondta Gary miközben leült az apja mellé.

- Nos- kezdtem bele- Gary maga ismeri Joseph Graceffa herceget.

- Igen felség. Egy aljas patkány, akár a testvére.

- Graceffa? A svéd herceg és a hercegnő?- kérdezte meglepetten az ezredes.

- Igen. A herceggel volt egy kis konfliktusom és háborúval fenyegette az országot. Azt mondta, hogy amint királlyá koronázzák- magyaráztam, de csak Gary vett komolyan.

- A király egy ideje betegeskedik, a herceg pedig már fel lett készítve az uralkodásra- gondolkodott hangosan Gary.

- A Graceffa család tisztességes emberekből áll. A király és a királynő igazságos, Joseph herceg és Britney hercegnő pedig illedelmes, jóra való utódok. Egy szerelmi ügy miatt nem robbanna ki háború két barátságban álló ország közt- háborgott az ezredes.

- Apám, nem akarom megsérteni, de van valóság alapja, amit a hercegnő mond. Joseph herceg egy beképzelt és önző, elnézést a kifejezésért, de egy idióta. Az iskolában is hangoztatta már, hogy Maya bűnhődni fog- állt mellém Gary. Az ezredes a szemembe nézett és reméltem, hogy komolyan vesz.

- A fiam biztosan nem fogná az ön pártját, ha nem lenne igaz. Megígérem önnek, hogy a katonákat felkészítjük, ahogy csak lehetséges.

- Köszönöm! A napokban szeretnék részt venni egy seregszemlén- mondtam határozottan.

A Trónörökös (1. évad)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora