~Kellin~
Letettem a telefont, mert a fodrászunk és a stylistunk megjött. Gondterhelten hátradőltem, miközben kifújtam a levegőt. Maya tényleg képes lenne úgy élni, hogy én hazudok neki. Kár volt hagyni, hogy eddig fajuljon ez az egész. Túl naiv és hülye, hogy felfogja ezt az egészet. Nem akarom azt az életet élni. Mondjuk mekkora lenne már, ha én lennék a király. Eddig meg se fordult a fejemben, hogy esetleg a korona miatt összeálljak vele. Ráadásul jó csaj. De még milyen jó. Túl jó. Nem tudnám kihasználni, ha folyton utazgatnék a bandával.
- Haver!- lökött oldalba Justin.
- Mi van?- néztem rá.
- Neked pofázok már egy ideje. Min gondolkodtál el ennyire? Vagy kin?- sokat sejtő vigyorral bámult és a szemöldökét húzogatta.
- Állj le! Nem gondoltam senkire.
- Megint csinálod.
- Mit?
- Hevesen reagálsz és tagadsz mindent. Már bevallhatnád végre magadnak, hogy tetszik Maya.
- Valaki a hercegnőt emlegette?- lépett hozzánk Jack- Abból a csajból a szart is kikefélném, ha olyan lenne, mint a kis barátnője.
- Már megint Kellin hercegnője a téma?- jött oda Gabe- Mesélj Kells! Milyen az ágyban?
- Leállnátok? Max kétszer dugtam meg. Nem nagy kaland- mérgesen körbenéztem.
- Ő is kitömi a melltartóját? Hord melltartót?- kérdezősködött Jack. Nyeltem egyet és hogy lenyugodjanak, megmutattam nekik a képeket, amiket titokban csináltam Mayáról. Tény, hogy egész jó szögekből kaptam le, miközben aludt.
- Anyád! Küldd már át!- kotorta elő a telefonját Gabe.
- Erre már érdemes kiverni- mondta elismerően Jack, majd a vállamra tette a kezét- Büszke vagyok rád.
- Ez már ízléstelen- szólt közbe Justin.
- Csak féltékeny vagy- röhögött Jack- A buzis nyomulás nem menő! Justin Bieberre se az ilyen nők dörzsölik magukat, hanem kislányok.
- Ott a pont- mondta Gabe és lepacsiztak. Ez után leléptek, így csak én és Justin maradtunk.
- Töröld a képeket- mondta Justin mérgesen.
- Ennyi nekem is jár- vontam vállat.
- Játszol azzal a lánnyal és ha nem figyel, meztelenül lefényképezgeted. Ez undorító. Nem ilyennek ismertelek meg.
- Most váltam el a feleségemtől. Ez a kis csitri meg a tenyeremből eszik. Azt kérte, hogy hazudjak neki.
- Mit vársz? Teljesen magadba bolondítottad. Most te jössz. Valld be, hogy szereted.
- Tudod, mit szeretek benne?
- Hogy az apja lehetnél?
- Barom! Nem!- ráztam a fejemet- Azt, hogy kiszolgáltatott. Gondolj bele. Egy fiatal, gyönyörű lány, aki szenved a ránehezedő nyomástól. És ez a lány az én karjaimba menekül. Az összes hazugságomat elhiszi. Számára én vagyok a legveszélyesebb és ennek hála, még jobban akar.
JE LEEST
A Trónörökös (1. évad)
RomantiekAranyhajnak nincs pénze fodrászra. Hófehérke pedofil. Csipkerózsika egy altató reklámarca. Hamupipőke rendmániás és szenilis. És én? Én csak egy csaj vagyok a sok közül. Ja nem! Én is hercegnő vagyok. De hogy hogyan lettem az? Ha van pár perced, elm...