~Hétfő reggel
Már kora reggel ébren voltam és az iskolára készültem fel lelkileg. Ez a tanév úgy kezdődött számomra, hogy kiiratkoztam és reméltem, hogy erre már nem lesz bajom. De persze az élet úgy érezte, hogy keresztbe kell nekem tenni, így kénytelen voltam megbarátkozni a gondolattal, hogy vissza kell ülnöm még a padba. Az ebédlőben már ott várt engem a kávé és a reggeli, amihez nem volt sok kedvem. Asztalhoz ültem és a kávémat szürcsölgetve elkezdtem lapozni az egyik magazint az asztalról. Persze, hogy az egyik fő téma én voltam. Csoda, hogy addig elkerültem azokat a platformokat, ahol híreket hoznak le.
- Hercegnő!- rohant az ebédlőbe April izgatottan. Letettem a bögrét és nagy szemekkel néztem rá.
- Na lökjed- mondtam, amire ő nagyot nézett. Még nem szokta meg a stílusomat. Viszonylag hamar túltette magát a nem királyi viselkedésemen, mert egy perc múlva már ismét izgatottan nézett rám.
- Megérkezett az iskolai egyenruhája és én mondom, fantasztikus. Még van időnk, szóval ha most felpróbálja, még át tudom szabni, ha valahol nem passzol.
- Köszönöm April, de most olvasok- mondtam és visszatértem a magazinhoz. Igazából csak a képet néztem, amin Kellinnel táncolok és nagyon boldognak tűnök.
- Felség, kérem!- lépett hozzám April. Sóhajtottam egyet és megittam a kávét.
- Na jó!- felálltam, majd elindultam vele a szobámban. Alig két perc telt el, de én már az egyenruhában álltam a szoba közepén, April pedig a szoknyámat igazította.
- Túl hosszú. Talán nem haragszanak meg, ha kicsit felhajtom- motyogta miközben gombostűvel megjelölte a szoknya jövőbeli alját.
- Jó reggelt!- lépett a szobába Alex, aki már rég az egyenruhájában feszített.
- Szia!- integettem mosolyogva- Hogy vagy?
- Beteg vagyok. Talán nem jó ötlet iskolába menni- elterült az ágyamon és úgy csinált, mintha halálos beteg lenne.
- Ahogy mondod- nevetve kibújtam a szoknyából és leültem mellé.
- Nem lehetnénk magántanulók?- tette fel a remek kérdést Alex, de csak a fejemet ráztam.
- Nem. Fontos dolgom van- mondtam és a telefonomat levettem a töltőről. April gyors léptekkel távozott a szobából, hogy megvarrja a szoknyámat. Az ajtó csukódása után Alex felült az ágyon és engem próbált elemezgetni, bár nem tudom, mi oka volt rá.
- Tudom, hogy az éjjel kiszöktél. Ugye nem titkolózol?- kérdezte aggódva. Az ajtóban álló őrre pillantottam, aki mereven engem figyelt. Legjobb barátnőmhöz közel hajoltam és úgy kezdtem el suttogni.
- Suli után az iskola könyvtárába megyek Cameronnal és körbenézünk, hogy miket titkol a királyi család. Most végre ki tudjuk deríteni, hogy miért nem lehetünk együtt- magyaráztam a lehető leghalkabban.
- És Kellin?
- Nem foglalkozok vele- vontam meg a vállamat, majd büszkén kihúztam magam- Bele kell törődnöm, hogy a királyi család tagjaként is ér majd csalódás, de túl kell lépnem. Lesz majd nagyobb problémám is, mint egy hülye kis zenész, aki csúnyán megalázott a népem előtt.
- Van benne valami, de azért ne legyél sznob- szólt rám Alex. Nem reagáltam rá, mert tudtam, hogy furcsa az ilyen megnyilvánulás tőlem. Inkább felálltam és a szekrényemhez lépve elkezdtem válogatni a cipőim között. A vörös és fekete egyenruhához egy fekete magassarkút választottam, ami nem sérti a szabályzatot. April hamar visszatért a szoknyámmal, így negyed óra sem telt el és már iskolára készen álltunk. A herceg természetesen készen állt az indulásra és már csak minket várt. Alex azonnal letámadta és megcsókolta.
ESTÁS LEYENDO
A Trónörökös (1. évad)
RomanceAranyhajnak nincs pénze fodrászra. Hófehérke pedofil. Csipkerózsika egy altató reklámarca. Hamupipőke rendmániás és szenilis. És én? Én csak egy csaj vagyok a sok közül. Ja nem! Én is hercegnő vagyok. De hogy hogyan lettem az? Ha van pár perced, elm...