Capitolul 14

32 4 14
                                    

Jake se uită curios la mine iar eu încă încerc să îmi găsesc cuvintele.Speram să nu afle nimeni și uite unde am ajuns.Ce noroc mai am și eu.

"Ai de gând să îmi spui azi?Te învârți prin cameră de un sfert de oră."

Oftez,apoi îmi trec o mână prin păr şi trag uşor de rădăcini,întorcându-mă brusc cu fața înspre el.

"Ştii noaptea aia în care am rămas la tine?"

"Da."

"Păi...după ce am avut coşmarul ăla şi apoi tu te-ai dus în camera ta..."

Las fraza neterminată iar Jake alege să continue.

"V-ați tras-o cumva la mine în casă?"

Mai am puțin şi mă înec cu aerul pe care îl respir.Da,ştiu că nu are nicio logică.

"Poftim?!"exclam şi ochii mi se fac cât cepele."Nu!La dracu',nu.Doar că...ăăă...ştii că am început să plâng după ce am avut coşmarul ăla,corect?"

Privirea lui Jake devine una gânditoare pentru scurt timp apoi încunviințează.

"Păi...ea a reuşit să mă liniştească şi cumva am ajuns să ne mărturisim sentimentele unul pentru celălalt.Ştiu că pare ciudat pentru că a trecut puțin timp de când ne cunoaştem şi multă lume consideră chestia asta anapoda dar -"

"Hei,hei.E în regulă.Am trecut şi eu prin asta."

"Pe bune?"ridic din sprânceană.

"Da.Şi încă trec."

Îmi mijesc ochii apoi reacționez ca lovit de fulger:

"Stai,ce?Cum adică...ce vrei să spui prin "încă trec"?"

"Ăăă...o ştii pe tipa aia beată cu care era să ți-o tragi la petrecere?"

"Casey?"

"Da.E o...poveste lungă."

Mă aşez pe pat şi mă holbez la el.

"Am timp."

Oftează,dar apoi râde uşor.

"Zici că suntem două fete care bârfesc despre băieți."zice el.

"Defapt suntem doi băieți care bârfesc despre fete.Asta e viața." ridic din umeri,apoi râd alături de el."Începe odată."

"Ca să fie totul mai pe scurt,totul s-a întâmplat în ziua de după petrecere,când voi nu ați venit la şcoală.Cumva am prins-o holbându-se la mine de multe ori în timpul orelor şi am oprit-o pe hol într-o pauză şi am întrebat-o de ce tot face asta,apoi mi-a mărturisit tot şi am realizat că şi mie îmi cam place de ea."

"Siropos."spun sec.

"De fapt, nu prea." adaugă el.

"Tipic adolescentin atunci."

"Mai degrabă."

La un momendat mi se aprinde un beculeț şi întreb :

"Mai ştii ceva de Derek?"

Jake îşi scarpină bărbia.

"Ăă,nu prea a venit la şcoală zilele astea.Am înțeles că a răcit sau ceva,nu ştiu sigur."

"Aha."

Jake îşi scarpină ceafa,apoi spune:

"Pot să te întreb ceva?"

"Ăăă,sigur."

"Ce ai visat mai exact în noaptea în care ai rămas la mine?"

Rămân perplex pentru puțin timp şi încerc să îmi amintesc ce s-a întâmplat în vis.Încep prin a-i povesti despre faptul că eram din nou pe holul casei lui,iar el,Adaline şi Derek voiau să se răzbune pe mine dar nu ştiu din ce motiv.Îi spun că toți trei mă loveau şi eu urlam din toți rărunchii.Nu îmi amintesc altceva.

The Green Eyed FearUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum