Q&A

237 13 0
                                    

Începe Q&A-ul!
Reaven, Eric, Damian, Lucifer.
Mulțumesc AndreeaDea444 pentru întrebările minunate...
Să începem...

1. Lucifer, cine ți-a dat numele?
-Numele meu a fost inspirat din legenda preferată a bunicului... de asemenea, tot el m-a și botezat... Mai multe despre mine și viața mea aflați de le Serena, în capitolele speciale.

2. Damian, de ce nu ai locuit înainte cu Lucifer? Știi că a fost violat?
-Înainte să fiu închis de către polițiști pentru o crimă necomisă acum șase ani, am locuit cu Lucifer, fiind și normal, deoarece eram o familie. După ce Eric m-a eliberat, l-am cautat pe Lucy, dar nu l-am mai găsit... Cât despre viol, încă nu am aflat... vei vedea în capitolele următoare!

3. Eric, îți este frică de Damian?
-Trebuie să recunosc că îmi este puțin frică. Un criminal nu-și pierde niciodată instinctul de vânător. Știu că mi-o fac cu mâna mea când stau cu el.

4. Reaven, ce plănuiai să îi faci lui Lucifer dacă nu îl iubeai?
-Cu siguranță l-aș fi salvat și l-aș fi adăpostit oricum în apartament. Cel mai probabil l-aș fi ținut pe post de prieten apropiat cum îmi erau Eric și Damian, sau poate pe post de animal de companie...

5. Lucifer, când e ziua ta?
-26 Iulie...

6. Ce părere aveți despre voi?
Reaven: Sunt egoist și narcisist. Mă cred cel mai tare din lume, însă știu că nu sunt, și nu voi fi niciodată. În rest sunt înțelegător și iubitor. Sunt și puțin emotiv.
Eric: Sunt o fire blândă și calculată. Recunosc că sunt cam pervers. Sunt devotat și iubitor, chiar dacă uneori mă cam las purtat de val...
Damian: Sunt un criminal cu sânge rece, însă asta nu înseamnă că nu am sentimente. Am fost mereu o fire neînțeleasă. Sunt instabil emoțional, însă știu cum să rămân cu picioarele pe pământ. În general sunt narcisist și iubitor. Am o doză foarte mare de perversitate în mine.
Lucifer: În mare parte îi sunt identic lui Damian. Eu nu am putut niciodată să ucid, și cred că nici nu o voi face vreodată. Sunt emotiv și sentimental, însă sunt foarte vulcanic când vine vorba de sentimente zdrobite, minciuni, nervi etc. Stau prost la capitolul gestionare sentimente, nervi, orice...

7. Când pui next?
-Chiar acum, nu se vede... dar ca să fiu sinceră, astăzi voi posta mai mult, fiindcă scoala începe și nu voi mai putea fi atât de activă... așa că...

8. Lucifer, de ce locuiai la un club?
-După ce am rămas complet orfan, a trebuit să mă adăpostesc undeva. Din întâmplare am dat peste club și iartă-mă...

9. Eric, Damian și Reaven, vă este dor de timpurile vechi?
Toți: Da! Foarte!

10. Reaven, ți-a fost dor de prietenii tăi?
-Da, nu aș putea nega, însă puteau să rămână în Londra, să-mi pot face de cap nederanjat cu Lucifer. *perv face*

11. Culoarea preferată.
Serena -A mea este negru... nu știu și a băieților care este...

12. Ce culoare credeți că e super?
Reaven: Verde.
Eric: Alb. Știu că este o nonculoare, dar mna...
Damian: Roșu sângeriu.
Lucifer: Bleo.

13. Eric, câte partide ai avut cu Reaven? *perv face*
-Fără număr! 😂❤

Acum că am răspuns și la întrebări, vă anunț că urmează cele patru capitole speciale, în care vă voi detalia viața băieților înainte să se fi cunoscut.
Sună bine, nu-i așa?

Vă iubesc mult :-*!
Kisses!
Bye!

Serena out!

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum