PARTEA A DOUA A VOLUMULUI
"Play or be played"
CONTINUARE A PRIMULUI VOLUM
JE T'AIMEPartea a doua: Prolog
Play hardREAVEN
Dacă ei vor luptă... luptă le dau... intru în camera mea, trântind ușa. Deschid saertarul în care țineam drogurile confiscate de la Damian și le analizez... Heroină. Dacă pe el îl faceau mai nebun și mai sexy, de ce nu?
Topesc într-o linguriță praful alb și mi-l injectez cu o siringă curată. Am simțit instant cum mă relaxez și uit de tot... Bag la loc în sertar cele folosite și închid cutiuța din care le-am scos. Mă schimb în ceva mai comod și ies din cameră încrezător...
În sufragerie Pedro și Lucifer stăteau în colțuri diferite ale canapelei, cu Eric între ei și cu un Damian furios în fața lor...
-....Ce dracu' credeți că faceți? Reaven e un om! Are sentimente! Lucifer, la tine mă uit când zic asta...
Brunetul face ochii mari, Pedro chicotind, însă se alege cu o palmă peste gât din partea lui Eric. Se privesc scârbiți de prezența celuilalt multă vreme, după care Pedro cedează.
Ies din ascunzătoarea mea și mă apropii de ei. Damian înlesnește , la fel și ceilalți trei ascultători ai slujbei mele de înmormântare. Acel Reaven nu mai e... a murit, mulțumită celor doi amorezi L.P.
-E în regulă, Damian! Astea ține de mine! Nu trebuie să te consumi tu!
Mă privește ca pe vremuri... cu o dorință ascunsă, cu perversitate și compătimire... Puteam să jur că își mușca buza pe interior. De când s-a cuplat definitiv cu Eric, ăsta i-a devenit un obicei în apropierea mea.
-Ești sigur! Arăți cam... șifonat și totuși odihnit și distins...
-Tânăr și neliniștit! Ca pe vremuri... adaugă Eric râzând.
-Exact! Spune Damian. Arăți ca și acel Reaven de 18 ani!
Zâmbesc.
-Și doar voi știți de ce sunt în stare! Spun ochii sclipindu-mi pe moment... Sunteți liberi diseară?
Eric și Damian rămân șocați, Pedro și Lucifer uitându-se chiorăș la mine.
-Sunt foarte serios Damian! Spun.
Damian și Eric fac schimb de priviri, apoi dau amândoi din umeri...
-De fapt, lăsați! Plec cu Jace și Sin la club diseară... spun și intru în bucătărie...
Îmi torn niște cafea și mă întorc. Mă aplec peste măsuța de cafea din fața lui Lucifer și Pedro, cu un scop normal, și îmi iau pachetul de țigări de lângă al lui Damian și al lui Eric și mă duc pe unul dintre balcoane.************************************
Termin cafeaua și mă ridic de pe scaun. Mă duc să las cana în bucătărie... ei stăteau în aceeaşi poziție. Mă uit la ei cu o sprânceană ridicată și trec nepăsător. E bine să fi eu din trecut trebuia să fiu așa de pervers și înainte, poate nu-l pierdeam pe Lucifer în fața albinosului. Măcar să nu mă las afectat.
Îmi iau geaca de piele și ies.
-Nu mă așteptați! Spun și ies...
-Felicitări! Le spune Damian celor doi.
Chicotesc de după ușă și cobor scările.
Am să le fac o surpriză celor doi frați azi... o seară în club și poate și o aventură de o noapte, cine știe... poate mai multe...
Zâmbesc la acest gând și merg spre centrul orașului, intru în blocul lor și urc la etaj. Apartamentul lor este la etajul unu.
Bat la ușă. Aceasta se deschide la cateva secunde după. Un Jace surprins își face apariția în cadrul ei...
-Reaven? Ce cauți aici? Bine ai venit! Spune și se dă în lateral să pot intra.
El inchide ușa în urma mea, apoi mă poftește pe canapea. Îl trag spre mine și îl sărut fără să gândesc... Răzbunarea e dulce... Jace geme stins și se lasă pe mâinile mele. Îl lipesc de perete și încep să-l sărut mai apăsat... începea să-mi placă... mult prea mult... Poate doar fiindcă eram drogat.
Jace mă privește surprins, apoi zâmbește, și ce mai zâmbet...
-Credeam că ai spus că nu vom putea fi niciodată împreună în felul acesta...
-Am greșit, ok? Nu pune sare pe rană!
El râde. În cadrul ușii apare Sin.
-Hei Reaven! Ce mai faci?
-Bine! Am venit să-mi vizitez iubitul și fratele lui.
Jace face ochii mari și zâmbește, iar Sin se clatină și se sprijină de perete.
-Ce? Cum?
-Jace, idiotule! Spun. Jace e iubitul meu.
Brunetul zâmbește și mai larg și erotic decât înainte.
-Mergem în club în seara asta?
-Da! De ce nu?Hi,hi! Interesant, nu? Un Reaven fără rețineri și erotic... ce bine sună varianta mea masculină ... dap! Am planuri mari cu el.
Scuzați că-i scurt, dar voi remedia pe parcurs! Vă pup! Bye!Serena out!
P.S. A început oficial a doua parte a cărții... super, nu? Vreau să anunț de pe acum că lucrurile vor lua o întorsătură nouă, so... let the party begin!
Play or be played...
CITEȘTI
Play or be played
Любовные романыVolumul doi JE T'AIME. BY SerenaStar007. Ca să înțelegeți, citiți Je t'aime. Acolo aveți și descrierea cărții. Puteți de asemenea, să citiți doar această carte. kisses! atenție! Yaoi.