Deznodământ?

140 19 4
                                    

LUCIFER

Habar nu am cum să-i spun asta... Reaven nu mă va înțelege niciodată. Mă va urî. Îl voi pierde... La naiba!
-Lucy? Ești bine, pisoiaş? Mă întrerupe roșcatul zâmbitor. La vederea lui mi se formează lacrimi în ochi. Zâmbetul lui se evaporă.
-Lucifer?
-Da, da... nu contează,ok? Las-o moartă!
Mă ridic și plec în căutarea lui Damian. Mă întreb cum îi va spune el lui Eric. Îi găsesc îmbrățișaţi pe unul dintre balcoane. Nu îndrăznesc să-i deranjez.
-Și.... vrei să pleci iar? Știi că totul a mers ca naiba ultima oară.... era să și mori! Se răsti brusc blondul.
-Știu! Dar nu-l pot lăsa singur! I-am promis, și....
-Înţeleg...
-Îmi pare rău, Eric! Stai! Ce...
-Înţeleg! Te simți responsabil pentru el. Știu cum e să îți pierzi fratele, apoi printr-o simplă coincidență să dai de el ca din senin, și colac peste pupăză să descoperi că mai este și gay și că este iubitul unuia dintre cei mai buni prieteni ai tăi.... Te înţeleg! Spune și își petrece mâinile de după gâtul lui, înclinându-și ușor capul. Damian își încolăceşte brațele în jurul taliei blondului. Profită de poziția acestuia și se apleacă sărutându-l. Mi se măresc ochii de surprindere. Simțeam cum stomacul mi se întoarce brusc pedos. Era cel mai erotic sărut pe care l-am văzut vreodată. Așa arătam și eu și Reaven când o facem? Ca doi câini în călduri? Da, realizez faptul că l-am făcut pe frate-miu câine, indirect, ce-i drept, dar asta simt... eh! Asta e! Trecem peste!
Eric se desprinde din sărut și trage aer în piept...
-Știi că am avut companie, nu? Îl întreabă el.
-Îhâm... normal că știam! Vino aici Lucifer!
Mă fac roșu ca racul, dar totuși ies.
Damian îmi zâmbește și mă trage într-o îmbrățișare de urs ...
-I-ai spus lui Reaven?
-Nu... spun forțând un oftat. Nu pot să mă duc așa pur și simplu la el și să-i spun... Auzi, iubire, vezi că mâine plec cu frate-miu mai mare în Viena, pentru studii! Te pup, îți trimit o vedere! Sper să ne revedem de Craciun! Ce naiba?
Eric se uita distrat la noi, apoi zâmbetul i se șterge. Lui Damian la fel. Mă întorc și îl văd pe Reaven alb la față, privindu-mă trist.
-Rev! Șoptesc eu. Nu voiam să o afli așa! Spun și îl iau de mână. Era rece, ca piatra.
-Chiar pleci? Vocea lui era stinsă, ca de muribund.
-Da, din păcate... spun sfârşit. La academie nu acceptă decât membrii familiei. Te-aș fi rugat pe tine să vi, dar s-ar fi prins că nu suntem frați.
Reaven începu să zâmbească.
-Mă bucur că ai spus asta! Nu sunt supărat! Dar sper că vei avea grijă de tine!
-Mă voi asigura chiar eu de asta! Spune Damian.

După două zile...

REAVEN

Priveam mașina care venise să-i ia pe Lucifer și Damian, să-i ducă la aeroport. Nu îndrăzneam să cobor. Îmi lipesc capul de geamul rece și număr secundele care trec până la moartea mea... ușa se deschide ușor.
-Reaven? Hai jos să-i conducem! Mergem cu ei până la aeroport!
Privesc spre ușă și îl văd pe Eric așteptând. Avea ochii roșii și umflați de la plans. Și el suferea la fel de mult ca și mine?
Oftez si cobor de pe pervazul geamului.
-Să mergem...

La aeroport•

Damian și Lucifer erau deja gata de îmbarcare. Lucifer își închide ochii și oftează.
-Ne vom revedea! Spun. Fii sigur!
-Știu! Dar îmi va fi foarte dor de tine!
-Hei... ne vom mai auzi la telefon! Nu-i așa?
-Ba da!
-Zborul spre Viena de la 10:31 este gata. Rugăm pasagerii să prezinte biletele și să se îmbrace. Vă dorim un zbor plăcut!
Lucifer oftează și mă îmbrățișează.
-Adio Reaven!
-Pe curând! Spune doar pe curând...
-Bine atunci! Pe curând!
Se întoarce și se îndreaptă spre Damian.
Îl privesc o vreme apoi îmi dau ochii peste cap.
-Lucifer!
Se uită la mine...
-N-ai uitat ceva?
Se analizează.
-Nu! Ce să uit?
-Asta! Spun și mă aplec, sărutându-l. Pe curând, iubirea mea!
-Pe curând, roşcovane! Te iubesc!
-Je t'aime! Spun, apoi el se întoarce pe călcâie și pleacă spre fratele său.
Privesc cei doi bruneţi cum se îndepărtează, și simt că nu-i voi mai revedea niciodată...

Uau! Ce capitol scurt nu? Îmi pare rău, dar așa suspansul e mai mare... se vor mai revedea vreodată cei doi? Vor mai avea aceeași formulă? Aflați diar aici!

Serena out!

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum