Numele meu real este Drake Bluze. M-am născut în Barcelona, Spania. De asemenea, am și un frate mai mic cu 6 ani decât mine, Lucifer, sau Tristan cum mama obișnuia să-i zică.
Mereu am fost bătaia de joc a colegilor la școală... Învățasem, din propie experiență, să mă bat extrem de bine, nu ca să fac rău, ci pentru a mă apăra.
Odată, însă, am reușit să bag în spital un băiat de a opta, din aceeași clasă cu mine. La cateva zile după s-a aflat că are coloana facturată, iar depresia a dus ușor, ușor la moarte... Fusese prima crimă comisă.
Justiția, părinții și directorul însă considerând că sunt încă minor, au decis doar să mă aleg cu un an muncind în folosul comunității. Mda...
Când am ajuns în penultimul an de liceu, am dat iar cu bâta în baltă, spălând mașina directorului cu lapte. Am fost bineînțeles exmatriculat.
Mama murise în urmă cu trei ani, iar tata devenise alcoolic și ne-a trimis la bunicul nostru. Bunicul a considerat de cuviință că ar fi mai bine să mă trimită în America, în L.A., la niște rude.
Aici i-am cunoscut pe Eric și Reaven. Reaven îmi atrase atenția în mod special. Mă îndrăgostisem.
Am avut câteva aventuri bune împreună, umpic cam prea bune, fiindcă mereu mă alegeam cu o durere insuportabilă de șolduri și spate.
La finalul anului, Reaven, nu știu cum se poate numi chestia asta, poate viol, mă rog a făcut cum a făcut și a reușit să mă abandoneze. Dispăruse.
Evitasem să vorbesc cu oricine. Mă distanțasem până și de rudele la care stăteam. Acasă decât dormeam, restul zilelor petrecândumi-le în oraș.
Intr-o zi asistasem la o crimă. Un adolescent, oarecum cu aceleași trăsături ca și mine reușise să omoare un alt tânăr. Mă apropiasem să văd dacă mai trăia și văzut fiind lângă cadavru, cu arma lângă mine, eu am fost acuzat de crima necomisă de mine.
Am fost judecat, neputându-mă apăra. Aparent, în L.A. dacă ai trecut de 16 ani, poți fi închis. Am ajuns la închisoare.
Într-o zi, un blond cu ochi albaștri mă eliberase. Se prezentase drept Eric. Ceva părând să se repete în viața mea.
L-am cunoscut și pe Reaven... de asemenea, vedeam ceva cunoscut la el.
Aflasem că am fost eliberat doar de dragul unei provocări, însă dragostea pe care eu și Eric am ales să ne-o purtăm a reușit să treacă peste mica divergență. (Am avut și aventuri împreună)
Am plecat doi sau trei ani în Londra, pentru a-mi termina studiile. Când m-am întors am fost neplăcut surprins să aflu că Eric mă înșelase cu Reaven.
(De câțiva ani încoace începusem să mă droghez și chestii.)
Am ajuns să comit crime la drumul mare, să fac trafic cu droguri, sau chiar să ofer nopți de dragoste tuturor doritorilor, mai mult sau mai puțin doritori, care îmi ieșeau în cale.
Am fost închis în New Jersey, la o pușcărie de maximă siguranță. Reusisem să evadez după trei ani. Acum aveam 23 ani.
M-am întors în L.A. unde m-am reîmpăcat cu Eric și Reaven.
Ne-am mutat toți trei în Barcelona, ajungând iar în țara mea natală.
Sperasem să-mi găsesc fratele, pe Lucider, însă dispăruse, iar bunicul murise între timp.
M-am îndrăgostit de o studentă, iar fără știrea mea, și Eric de prietena ei.
Cu un final tragic amoros, eu și Eric ne-am reîmpăcat.
Ne-am mutat împreună pentru un an în Londra, unde locuisem eu în facultate, apoi ne-am întors găsind un cuplu drăguț, să-i spunem... fratele meu mai mic, Lucifer, și Reaven.
De aici povestea o știți... și continuă...
CITEȘTI
Play or be played
RomanceVolumul doi JE T'AIME. BY SerenaStar007. Ca să înțelegeți, citiți Je t'aime. Acolo aveți și descrierea cărții. Puteți de asemenea, să citiți doar această carte. kisses! atenție! Yaoi.