REAVEN
Priveam țintă arma lipită de tâmplă lui Pedro...
Închide ochii și trage aer în piept... Apasă trăgaciul.
Ca din arc sar și schimb direcția pistolului... glonțul ţâşneşte și lovește peretele. Împing cu piciorul gloanțele.
Pedro cade în genunchi. Mă las și eu pe vine în fața lui...
-Pedro?
Nu spune nimic. Ține în continuare ochii închiși și un geamăt trist si îndurerat îi părăsește gura.
-Încă te iubesc Reaven... Mereu o voi face... Am fost un idiot când m-am lăsat mânat de instincte și ți-am făcut aia....
Îi priveam chipul brăzdat de suferință. Îi șterg lacrimile și îi ating ușor genunchiul...
-E în regulă...LUCIFER
Simțeam că turbez... mă uitam spre Damian și Eric, care stăteau îmbrățișaţi în capul patului, în timp ce eu îmi smulgeam părul de nervi... Reaven ar putea fi mort, iar ei stau și se giugiulesc ca doi porumbei?
-Voi doi nu aveți toate ţiglele pe casă! Spun. Probabil Reaven zace într-o baltă de sânge acum, iar voi nu faceți nimic...!
Eric mă privește motăneşte, în timp ce Damian își dă ochii peste cap.
-Într-adevăr... E liniște acum! Probabil Pedro a plecat!
Îl văd cum se deplasează spre dulap și scoate cheia... decuie ușa, iar eu ţâşnesc afară pe ea... Mă opresc în sufragerie... îngheț când văd sângele de pe podea și gloanțele împrăștiate pe covor, unul dintre ele zăcând în perete. Îmi plimb ochii prin cameră în căutarea lui Reaven. Stătea ghemuit pe canapea, cu capul blondului adormit în poală. Își trece amuzat degetele prin părul lui, un zâmbet ştrengar pătându-i chipul obosit. Pedro dormea liniștit în brațele lui Reaven... zâmbea...
Simțeam cum sângele îmi clocoteşte în vene...
Reaven își ridică ochii spre mine...
-A adormit! Spune și se ridică de pe canapea, punând sub capul "prinţişorului" o pernă. Mă strâmb.
Vine împleticindu-se spre mine. Mă cuprinde în brațe și își îngroapă fața în umărul meu. Ceva îmi spune să îl iau in brațe și să nu îi mai dau drumul. Să îl sărut până când adorm... dar nu am făcut-o. Am rămas rece și împietrit... Nu mă așteptăm să-l găsesc în felul ăsta...
Reaven se uită la mine îngrijorat...
-Lucy? Ce s-a întâmplat?
Îmi dezlipesc ochii de pe Pedro și mă uit la el. Ochii mari de un verde jad uimitor de limpede nu mă mai impresionau...
-Să-mi spui pe cine alegi! Pe mine? Sau pe ameţitul ăla adormit?
-Mă pui cumva să aleg?
-Da! Eu nu sunt o jucărie Reaven! Nici el nu este! Deci? Eu, sau el?Heii! Scuzați întârzierea! Școala... știți voi! Matematica e de vină!
ÎNTREBARE... Pe cine preferați? Lucifer, sau Pedro?Kisses!
Serena out!
CITEȘTI
Play or be played
RomanceVolumul doi JE T'AIME. BY SerenaStar007. Ca să înțelegeți, citiți Je t'aime. Acolo aveți și descrierea cărții. Puteți de asemenea, să citiți doar această carte. kisses! atenție! Yaoi.