Reaven Black

227 22 4
                                    

NOTA  AUTOAREI

Cu siguranță Reaven este personajul meu preferat. Nu doar fiindcă el este varianta mea masculină, ci fiindcă în el am pus cel mai mult suflet. Veți vedea, el a avut foarte mult de suferit... Veți fi surprinși...

M-am născut în New York. La vârsta de patru ani m-am mutat împreună cu tata în L.A., unde l-am întâlnit pe Eric. Am crescut și mers la grădiniță împreună, tata considerându-l o influență pozitivă.
În ultimul an de gimnaziu l-am întâlnit pe el... Pedro Ghelmez. M-am îndrăgostit nebunește de el. Am devenit un cuplu, dar pentru scurtă durată... idila noastră durase doar un an... chiar la o săptămână după începerea primului an de liceu, Pedro m-a violat... suferisem cea mai dureroasă despărțire. Imediat după, el a dispărut. Și acum mai regret alegerea făcută atunci... Mi-am găsit refugiul în brațele lui Eric...Blondul care mi-a fost mereu alături. Am decis să formăm un cuplu prin alianță, în timp, devenind unul definitiv, asta până când a apărut Drake. Drake Bluze, un spaniol venit aici pentru studii. Ce era cert era faptul că am început să ne simpatizăm din ce în ce mai mult, Eric alegând să se îndepărteze, iar eu și Drake să ajungem mai mult decât prieteni.
Cu două săptămâni înaintea de terminarea anului școlar, a trebuit să mă întorc în N.Y.. Am vrut să-i las un cadou brunetului, însă am ajuns să-l părăsesc în cel mai nepotrivit mod...
Când m-am întors, aveam 18 ani. Am aflat că Drake fusese acuzat pe nedrept de crimă, și, subit, l-am provicat pe Eric să-l elibereze.
Cei doi au devenit un cuplu. Am terminat liceul toți trei.
Drake a plecat la Londra pentru a-și termina studiile, iar eu și Rric am rămas împreună. Tentația a crescut, ajungând să avem noi aventuri...
S-a dovedit că Drake era instabil emoțional, drogându-se, sau chiar încercând să se omoare. A fost închis în New Jersey, la o închisoare de maximă siguranță.
După doi, sau trei ani, a evadat.
Eric și Drake au redevenit un cuplu...
Ne-am mutat toți trei în Barcelona, Spania... În orașul natal al lui Drake, acum numit Damian Black, fiind trecut drept vărul meu.
Cei doi au trecut prin câteva probleme amoroase, să le zicem... În final au plecat împreună în Londra.
Cu această ocazie l-am cunoscut pe Lucifer...
De aici știți toată povestea...

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum