Goana după cadouri...

161 21 1
                                    

REAVEN

Mă trezesc brusc și un zâmbet tâmp mi se arcuieşte pe chip... Mă ridic în capul oaselor și îl privesc pe Lucifer... Micuțul dormea cu pătura până în gât, și era atât de liniștit. Mă apropii de el și îl sărut scurt pe frunte...
Zâmbește. Deschide un ochi, culoarea lor înnebunitoare de albastru lovindu-mă din plin.
-Neaţa!
-Neaţa Reaven! Spune întinzându-se pe tot patul. Zâmbesc...
Știți reclamele alea în care sună alarma, te trezești și îți bei cafeaua din dimineața înainte de Crăciun, apoi mergi și îți cumperi tot ce ai nevoie? Ei bine, alea-s doar reclame! La noi nu mai e la fel... trebuie să alergăm ca descreieraţii prin magazinele din mall, cu grija să nu vadă ăilalţi ce le cumpărăm. Când ne trezim, sună alarma...sună alarma.... și tot sună.... până când te decizi să deschizi geamul și să o arunci în stradă. Apoi pierzi trei ore în baie, la duș. Apoi cinci minute în plus pentru micul dejun, fiindcă Eric va fi mult prea obosit să facă mâncarea și va arde omleta, apoi mâncăm fiecare câțiva biscuiți din provizia de Crăciun și restul la pachet la o brutărie în centru. Apoi vine partea grea.... ce să iei fiecăruia... Mdea... grea treabă!
Ce bine pe copii... ei doar așteaptă să vină Moșul! Da,da! Poți să aștepți cât vrei... că fără mită, nu vezi nimic... știi ce zic! ;)
Deschid fereastra... apoi o inchid la loc înfrigurat.
-Brr! Încep să tremur...
Lucifer apare în spatele meu și mă îmbrățișează...
-Mersi!
-Pentru ce? Întreabă brunetul, nedumerit.
-Pentru îmbrățișare... spun și mă întorc, lipindu-mi buzele de ale lui... își încrucișează mâinile pe după gâtul meu, trecându-și degetele prin părul meu.
Ochii lui sclipiră...
-Eu îți mulțumesc!
-?
-Pentru tot... și pentru baie! Eu sunt primul...
Atunci îmi cade realitatea în cap.
-Motan șiret ce ești... spun și mă arunc după el pe ușă afară, lovindu-mă de un Pedro adormit.
-Ce naiba? Întreabă blondul confuz.
-Scuze Pedro...
-Eh... sunt deja obișnuit! De unde vin... asta e la ordinea zilei... în N.Y. trebuie să înoți la propiu printre oameni ca să ajungi unde vrei...
Zâmbesc apoi mă rezem de perete. Justin apare în pragul ușii, ciufulit. 
-Neaţa, lume! Spune el întinzându-se.
-Neaţa! Spune Damian căscând, urmat de Eric.
-Unde e Lucifer?
-La baie... spun. Cine se școală de dimineață departe ajunge... Știți cum e vorba...
Băieții dau din cap aprobator.
Am ajuns să trăiesc cu trei blonzi și doi bruneţi. Trebuie să-mi mai fac inventarul...
Lucifer iese mulțumit din baie...
-Lucian?
-Ce?
-Ți-ai cumpărat baie?
Brunetul zâmbește inocent și face semn spre ușă.
Mă uit urât la toți ceilalți și încep să mă bat la propiu cu Pedro pentru baie.
-Știi ce? Fac eu în final.
-Ce?
-Eric și Damian! Faceți voi doi duș împreună... economisim timp!
Cei doi ridică din umeri, apoi intră in baie.
-Cand ai devenit tu filozof?
-Cred că peste noapte!
Mă duc eu la bucătărie și îl trag pe Lucifer după mine...
-Tu spargi ouăle și le bați! Eu pregătesc restul...
-Da să trăiți!
Pedro și Justin ne privesc amuzaţi...
-Iar voi doi... mergeți și dezăpeziţi mașinile! Nu vă zic de două ori!
Cei doi își pun gecile și ies pe ușă...

După câteva ore...

-Eric! Unde naiba ești? Damian țipa prin mall.
-Cred că se ascunde intenționat! Adminte Pedro, care trăgea după el cinci pungi mari de cadouri... norocul se pare că a dat peste el mai repede...
Râd și mă sprijin de un perete. Suntem la aria centrală a mallului.
Ne-am împărțit în echipe a câte trei, eu, Damian și Pedro suntem una dintre ele, iar Lucifer, Justin și Eric a doua. Acum trebuie să ne reîntâlnim...
-Cineva a avut noroc azi... spune Justin privind pungile noastre de cadouri...
Miau! Miau!
Fac ochii mari, speriat...
-Rev... unul dintre cadourile tale tocmai a mieunat?
-Nu, doar ți se pare! spun dând cu piciorul în cutia respectivă. Un mârâit înfundat. Mă încrunt la cutie, iar ceilalți încep să râdă.
-Cum spui tu! Adaugă Lucifer.
Ne suim în mașini și pornim spre casă.
Sper că am scăpat cu bine și de ziua asta... Mâine este Crăciunul!

Yay! Scuze că-i scurtuţ dar am intrat în până de idei... mă rog... Urmează seria specială! Bye!

Kisses!
Serena out!

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum