REAVEN
Mă trezesc cu o durere insuportabilă de cap. Însă de când se mișcă perna mea... Tresar. Ridic capul speriat și mă uit în jur. Așa-zisa pernă era de fapt pieptul lui Eric. Eram amândoi îmbrăcați ca și ieri... probabil am adormit împreună în timpul filmului...
Eric se trezeşte și el, frecându-se la ochi cu botul palmelor.
-Neaţa! Spune el.
-Neaţa... ai adormit la mine aseară?
-Așa se pare... spune blondul trecându-și mâna prin păr somnoros. Acel blond cu care în trecut aș fi profitat de singurătate și aș fi făcut dragoste... dar acum m-aș simți mult mai prost... inima mea bate ca nebuna pentru un puști de 18 ani... îl iubesc mult prea mult pe Lucifer....
-Te simți bine Reaven? Pari cam... șifonat...
-Se vede și la exterior? Întreb surâzând.
-Cam da... Dacă vrei, pot să fac ceva pentru tine... orice...
-Orice?
-Da... orice
-Adu-l pe Lucifer teafăr înapoi...
-Se va întoarce azi acasă... fii sigur de asta! Altceva?
-Vreau o îmbrățișare... mi-e dor de momentele noastre de prietenie din adolescență...
-Și mie roşcovane... parcă ieri aveam 18 ani, iar acum... 24... wow!
Zâmbetul lui reușise să mă bine-dispună. Cu siguranță Eric mi-a fost și-mi va rămâne cel mai bun prieten...
-Te iubesc, prietene deag!
-Și eu te iubesc, amice!
Stateam amândoi în capul oaselor, turcește pe pat, îmbrățișaţi și râzând. Eric se suie pe mine începând să mă gădile... exact ca pe vremuri...DAMIAN
Deschid ușor ușa camerei lui Lucifer. Trupul lui stătea pe pat, pieptul ridicându-i-se uniform. Îngenunchez în laterala patului și îl ating ușor pe spate.
-Lucy! Haide! Trezirea!
-Dar e 6 dimineața... mormăie el...
-E 8 fără un sfert dacă vrei să știi... iar zborul este la 10... Așa că hai să ne pregătim... Se ridică în capul oaselor și mă privește dezamăgit și somnoros...
-Crezi că-mi voi reaminti totul?
-Așa sper! Un lucru e sigur! Întoarcerea în Barcelona n-are cum să-ți facă mai rău...
Tresare pe moment. Deschide sertarul și scoate o ramă.
-Cine sunt ăștia doi? Mă întreabă. Mă așez pe pat lângă el.
-Cel blond, spun și i-l arăt, este Eric, iubitul meu! Iar cel care te ține pe tine de după umeri este Reaven... frumușel roșcat, nu?
-Într-adevăr... de ce simt că am uitat ceva esențial față de el...
-Fiindcă voi doi sunteți împreună... Asta este probabil să fi uitat.... ați făcut și chestii împreună...
Lucifer se face roșu la față...
-Adică... înghite în sec... dragoste?
-Trei litere... începe cu S, și se termină cu EX . Afli și singur care este... spun râzând, scoțându-i valiza din dulap. Și răspunsul la întrebarea ta, este da... ați făcut și dragoste... De asta s-ar putea ca el să fie cam demoralizat... când i-am comunicat că ai uitat tot ce ținea de el, a simțit că a pierdut totul. De asta s-ar putea să fie puțin mai rece față de tine... nu că nu te-ar mai iubi ca un nebun, ca până acum, dar va crede că-i mai bine să-ţi ofere spațiu, chiar dacă ar risca să te piardă pentru totdeauna!
Lucifer mă privea înțelegător, de parcă eu i-aș fi fost profesor... de sexologie poate...
-Mă rog... hai! Fă-ți bagajul... Avionul nu ne așteaptă pe noi, personal!REAVEN
Eram ca pe arcuri... peste tot în casă erau numai beculețe, globuleţe și steluțe. Sclipiciul zbura mai ceva ca mirosul prăjiturilor lui Eric... clar la noi se vedea că a venit Crăciunul...
-Eric! Cum merge treaba?
-La mine ok, dar cred că tu ai nevoie de ajutor...
Brusc geamul se deschide și o briză rece se strecoară înăuntru.
-A zis careva ajutor?
Pedro și Justin apar de nicăieri. Inchidgeamul la loc și se scutură de zăpadă. Mă încrunt la ei și pufnesc enervat...
-Voi ați crescut cumva într-un grajd? Întreb.
Cei doi blonzi ridică din umeri.
(În cazul în care vă întrebați, Justin este blondul pe care l-a salvat Reaven de barbatul care îl atacase, în ziua absolvirii lui Lucifer, el este adolescentul agasant și noul personaj misterios :3 )
Trag aer în piept și le iau gecile și bocancii , punându-i într-un colț la uscat... șterg pe jos.
-Oricum... bine ați venit!
-Vă pregătiți de venirea celor doi Bluze? Întreabă Justin învârtind în mână un globuleţ roșu cu dungi aurii.
-Dap, dar și de Crăciun, în general...
-Vreți să gustaţi biscuiții? Vine eric cu o tavă pe care mai erau trei fursecuri...
Fiecare ia câte unul și dispare cu el și câte o cutie cu decorațiuni prin casă.
Eric începe să râdă și se întoarce la bucătărie....În capitolul următor... Lucifer și Damian ajung acasă.... iiiii! Dap, fericire.... și hopa! În carte mai sunt doar două zile până la Craciun... Dap. O să fie și goana după cadouri.... două capitole și apoi Craciunul... Capitolul special pentru Crăciun va fi împărțit în două. Cei care știu de cartea asta,
vor înțelege de ce vor fi două capitole... pe scurt, să-i împăcăm pe toți...
Scuzați că-i scurt și suspansul.... Bye!
Serena out!
CITEȘTI
Play or be played
RomanceVolumul doi JE T'AIME. BY SerenaStar007. Ca să înțelegeți, citiți Je t'aime. Acolo aveți și descrierea cărții. Puteți de asemenea, să citiți doar această carte. kisses! atenție! Yaoi.