Four

357 27 5
                                    

REAVEN

Mă uitam ca disperatul după o claie de păr blond sau de păr brunet, dar se pare că nu am noroc...
Lucifer se juca cu cheia de la mașină, învârtind-o pe masă.
Apelez numărul lui Damian...
-Damian... unde sunteți?
-Acum ajungem... suntem lângă mall.
-Ok, ne întâlnim la Montagne!
Închid telefonul și îl arunc pe masă, Lucifer tresărind.
-Ai pățit ceva? Mă întreabă.
Mă întorc. Mă privea cu un aer îngrijorat. Mă uit la el fără să zic nimic...
Se ridică și se încruntă puțin. Uitasem că era doar cu câțiva centimetri mai scund decât mine... Își întinde gâtul și îmi trage ușor capul mai jos... Când buzele lui calde s-au lipit de ale mele am simțit cum picioarele îmi cedează... îmi pun mâinile pe șoldurile lui...
-Hopa! O voce cunoscută mă smulge din transă.
Ne răsucim amândoi spre sursa vocii.
-Eric! Spun și înaintez îmbrățișându-l.
-Mi-ai lipsit roşcovane!
-Mdea, și mie mi-ai lipsit! Spun încă cu fruntea lipită de pieptul lui.
Mă uit în jur...
-Unde e Damian?
-Pe drum încoace ne-am întâlnit cu Sidney și frații ei. S-a oprit să vorbească cu ei!
-Aha...
Eric își fixează ochii pe Lucifer.
-El cine mai e? Întreabă.
-El e Lucifer... spun grăbit și îi pun mâna pe șolduri , lipindu-l de mine. L-am simțit încordându-se puțin, apoi se relaxă brusc. Își lasă ușor capul pe spate, odihnindu-și-l pe umărul meu.
Eric zâmbește...
De undeva din spate apare și Damian.
-Dami, vino să vezi! Reaven, burlacul, și-a găsit marea iubire! Strigă Eric spre brunet, care se apropia. Se oprește și ne privește confuz...
-Lucifer?
Băiatul din brațele mele tresare și se uită cu stângăcie stângăcie spre Damian.
-Hei, Damian! Spune cu glas ușor tremurat.
Damian își plesneşte fruntea frustrat.
-Îl cunoști? Încep eu.
-Normal că îl cunosc! Spune îmbufnat. E frate-miu!
Mie și lui Eric ne-a picat falca. Mă uit în jos la Lucifer.
-Tu de ce n-ai spus nimic? Doar l-ai văzut în pozele de prin apartament!
-Nu am fost sigur că era el... spune sincer, ridicând din umeri.
Îmi dau ochii peste cap...
Eric se uita confuz...
-Să înţeleg că ați făcut și...
-Taci! Spunem atât eu cât și Damian la unison.
-Ok!
-Și răspunsul e da, am făcut și de-aia! Spun strângăndu-l și mai tare la piept.
Lucifer își privi cu o atenție desăvârșită fratele, Damian făcând același lucru.
-Câți ani ai împlinit Lucy? Întreabă.
-17! Se presupunea că tu trebuia să știi! Spune ușor acid.
Damian ridică din umeri, indiferent.
Eric amuţise la propiu. Se apropie de Damian și îl ia în brațe, sărutându-l apoi. Mă așteptam ca Lucifer să se strâmbe sau ceva, dar nu a schițat decât un zâmbet. Se uită în sus la mine, iar eu mă aplec și îi ating ușor buzele cu ale mele. Le mișcăm în același ritm, la un moment dat, eu mișcându-i  buza de jos, acesta icnind ușor. Profit și îmi strecor limba in gura lui. Păru puțin surprins, strângănd în pumn materialul gecii, apoi mi se alătură, începând un joc al supremației.
Zâmbesc victorios când am câștigat. Damian și Eric zâmbeau amuzaţi. Lucifer își lipise capul de pieptul meu.
-Hai acasă! Spun.
-Dar sunt doar trei dormitoare... spuse Eric.
-Lucifer poate dormi cu mine! Se oferă Damian. Brunetul maimic se strâmbă.
-Aș prefera să dorm în continuare cu Reaven! Spune el și zâmbesc iar victorios.
Damian fu puțin deranjat de răspuns, dar acceptă înfrânt.
-Ok. Doar aveți grijă ce faceți noaptea!
-Asta e valabil și pentru voi doi! Spune Lucifer.
Eric se îmbujoră ca o fată, iar Damian tresări. Râd amuzat de fețele lor.

DAMIAN

Mă uitam trist spre Reaven și Lucifer... Normal că îmi iubesc fratele și îi vreau binele și să fie fericit....dar în momentul de față îmi doresc să nu se fi născut. De ce? Fiindcă în ciuda faptului că sunt fericit și bine mersi într-o relație cu Eric, încă mai am sentimente pentru Reaven.
Cand m-am despărțit de Sidney și m-am certat cu Eric, l-am sărutat pe Reaven. Nu doar fiindcă am făcut-o să mă liniștesc, ci fiindcă am simțit nevoia, mi-am dorit acel sărut. Mă simt prost față de Eric, acum. Dacă aș fi rămas în Barcelona cu Reaven acum un an, cel mai probabil aș fi uitat de Eric...și m-ar fi durut pierderea blondului meu drag.... atunci de ce naiba încă simt nevoia să-l sărut pe Reaven, să mai am măcar o singură noapte de dragoste cu el...  De ce?
Sunt un mare idiot... Nu! Gata! Concentrează-te pe relația ta cu Eric! Nimic mai mult... Inspiră, expiră...
-Te simți bine?
-Da, de ce n-aș fi?
Eric ridică din umeri.
Reaven deschide ușa apartamentului și se dă în lateral, Lucifer intrând primul, apoi Eric, în cele din urmă eu, apoi Reaven inchide ușa. Lucifer își strânse hainele din camera mea și se mută la Reaven, iar eu mă reinstalez în camera mea. Mă întind în pat. Pernele încă emanau mirosul lui Reaven. Îl trag în piept, încercând să-l păstrez acolo cât mai mult. De ce fac asta?

LUCIFER

Îmi pun și ultimul tricou în dulap și închid ușa. Mă trântesc în pat lângă Reaven. Avea ochii închiși. Respirația îi era regulată, la fel și bataile inimii. Probabil adormise. Îmi pun capul pe umărul lui și îi cuprind trupul în brațe. Îmi așez o coapsă peste bazinul lui și închid ochii. Simt cum mă ia în brațe. Cumva reușește să își strecoare un picior pe sub mine, iar pe celălalt să și-l pună în jurul bazinului meu, deasupra piciorului meu. Ne îmbrățișăm și adormim împreună, în această poziție ciudată. Îi puteam simți respirația caldă lovindu-mă în frunte... Caldura pe care corpul lui o emana îmi plăcea...

Hopa! Război de sentimente...
Cine va câștiga? LUCIFER sau DAMIAN ? Decizia vă aparține... eu știu continuarea, dar vreau să văd ce păreri aveți...
Vă pup my darlings! Kisses! Love you!
Serena out!

Play or be playedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum